Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

After-market stoelverwarming. Doen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• After-market stoelverwarming. Doen?

Tijdens mijn zoektocht naar een nieuw gebakje ben ik nu al een paar auto's (Audi, Lexus) tegengekomen met achteraf ingebouwde stoelverwarming.

Er blijkt e.e.a. op de markt te zijn. http://www.waeco.com/de/4381.php

Iemand ervaring mee? Enig idee of je dit kunt inbouwen in een sportstoel van BMW?

*wacht op PACO's traditionele binnenkomer in persoonlijke-verzorgingsdraadjes*

:)
    Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
    "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Nou, als je altijd zo'n koude kont hebt moet je met dit weer maar niet zoveel op de parkeerplaatsen langs de A58 vertoeven! :-)
      The sun has gone down and the moon has come up, and long ago somebody left with the cup

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Taeke Bekijk bericht
        Tijdens mijn zoektocht naar een nieuw gebakje ben ik nu al een paar auto's (Audi, Lexus) tegengekomen met achteraf ingebouwde stoelverwarming.

Er blijkt e.e.a. op de markt te zijn. http://www.waeco.com/de/4381.php

Iemand ervaring mee? Enig idee of je dit kunt inbouwen in een sportstoel van BMW?
        Natuurlijk kan je dat zelf doen of laten doen, bekleding loshalen, matjes op hun plek leggen, bekleding vastzetten, aansluiten op 12V en klaar..
        Wel opletten dat je een contact-gestuurde 12V aansluiting maakt, accu houdt het anders niet al te lang vol... ( wordt nog weleens een foutje bij gemaakt ;-) )
        Veritatis simplex oratio est

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Plane Bekijk bericht
          Nou, als je altijd zo'n koude kont hebt moet je met dit weer maar niet zoveel op de parkeerplaatsen langs de A58 vertoeven! :-)
          Heb er geen ervaring mee hoor, maar ik zou denken dat je kont daar juist warm van wordt??

(of: hoe een simpel draadje weer grenzeloos ontspoord ;-))

W220 dank voor de tip van de contactgestoorde 12V-aansluiting!

Comment

Handig als je in de zomer ijs hebt gekocht bij de AH en die tas op de passagiersstoel zet die dan denkt laten we de boel eens flink warm stoken ;)

Comment

Working...
            X