Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verwijderen folie voor het blinderen van ruiten.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Fuseekogel
    replied
    Behalve Thinner kan je ook WD-40 gebruiken, is wat minder gevaarlijk met al dat plastic wat gebruikt wordt in een interieur. Goed laten intrekken op de lijmrestjes en na een minuut of 5 met een plastic kaart eraf krabben.

Leave a comment:

• Beestemans
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door John Bekijk bericht
    Zou ik die raamfolie van je kunnen overnemen, past goed bij al m'n chroom namelijk :-)
    Ja ik doe het zo voorzichtig mogelijk kan je morgen gelijk komen ophalen ;)
    Nja ben onderweg van de fysio even langs mij spuiter (hoe gek dat ook klinkt), gewoon der af halen zei de beste man, liefst ruit eerst eruit halen zodat het mooi in een stuk eraf kan worden gehaald....

Leave a comment:

• John
    replied
    Zou ik die raamfolie van je kunnen overnemen, past goed bij al m'n chroom namelijk :-)

Leave a comment:

• Lennart
    replied
    Je kan eerst een klein stukje proberen om te kijken of er geen resten achterblijven. Warm maken met een föhn wil ook helpen.
    Mochten er toch resten overblijven kun je die verwijderen met een beetje thinner. Wel uitkijken met de raamrubbers.

Leave a comment:

• Ruud
    replied
    Dat is afhankelijk van welke folie is gebruikt.

Bij een van mijn eerdere auto's heb ik bij het inleveren (was lease) de folie van de achterramen getrokken. Ging zonder resten probleemloos er af. Was 3M spul. Super dus.

Heb ook wel drama-verhalen gehoord, vergelijkbaar met striping verwijderen met de fohn en zo.

Leave a comment:

• Verwijderen folie voor het blinderen van ruiten.

Titel spreekt voor zich.
    Ik heb een auto gekocht waar de achterruiten van zijn geblindeerd met folie.
    Nu is mij vraag kun je dit zo eraf trekken zonder dat er resten achter blijven?
    Of is het verstandig iets er voor/bij te kopen zodat er geen resten zichtbaar blijven?
Working...
X