Vandaag is mijn VM77 Cosworth door de nieuwe eigenaar opgehaald, ondanks het feit dat dit even zeer doet jeuken mijn handen om te starten met een nieuw project. Een nieuwe VM77.
De Opel Z20LEH motor heb ik reeds gevonden, compleet met kabelboom, computer en sleutels. Punt is dat mijn voorkeur er nu naar uit gaat dit te gebuiken ipv een stand alone systeem zoals een DTA systeem. Het zit er nu immers bij en ik hoef nu geen extra investering te doen voor bijv een DTA systeem.
In hoeverre is zo'n kabelboom aan te passen en hoe zit dat met niet gebruikte componenten als ASR enz. Die zitten er niet op en worden niet aangesloten. Geeft dat geen fout meldingen?
De electronica is eigenlijk het enige wat me bedenkingen geeft voor de bouw van een nieuwe auto. Is het gebruik van de originele kabelboom en computer "te doen" of maakt dit het erg gecompliceerd?
De Opel Z20LEH motor heb ik reeds gevonden, compleet met kabelboom, computer en sleutels. Punt is dat mijn voorkeur er nu naar uit gaat dit te gebuiken ipv een stand alone systeem zoals een DTA systeem. Het zit er nu immers bij en ik hoef nu geen extra investering te doen voor bijv een DTA systeem.
In hoeverre is zo'n kabelboom aan te passen en hoe zit dat met niet gebruikte componenten als ASR enz. Die zitten er niet op en worden niet aangesloten. Geeft dat geen fout meldingen?
De electronica is eigenlijk het enige wat me bedenkingen geeft voor de bouw van een nieuwe auto. Is het gebruik van de originele kabelboom en computer "te doen" of maakt dit het erg gecompliceerd?
Comment