Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Houtinleg vervangen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Houtinleg vervangen

Overweeg een A6 uit Duitsland te halen. Scheelt voor Avant 3.0 tdi quattro full option toch wel aanzienlijk. Veel opties zijn ze daar welk goed in, maar bruin leer hebben ze bijna altijd gecombineerd met foeilelijke dode boom op het dashboard, deuren en middenconsole. Iemand ervaring met vervangen van die houtinleg door alu oid ?
    Benz GL350
    Benz SL 500 (R107)

Kan me in die keuze wel vinden, volgens mij kun je de strips nog gewoon nieuw bij de dealer kopen, via 2e hands sites of audiforums.

Hood als nickname is daarentegen wel een mooie verbastering van het Engelse Wood en Nederlandse Hout. Dus weet je het wel zeker? :)

Fijne auto en motor trouwens. Op 1 dag ooit 1250 km achter 't stuur gezeten en niet moe geworden. Enige minpunt vond ik de 'joystick' onder de armsteun en 't feit dat je er 4 knoppen omheen hebt die je uit je hoofd moet kennen als je die tijdens 't rijden wilt bedienen. De motor en de (S-line?) stoelen vond ik heerlijk.
    Last edited by Dennis Cavallino; 07-12-09, 10:48.

Comment

Bij recente BMW's kan dit ieg ook. Die stripjes zijn trouwens nog wel best prijzig. Bel eens een dealer,misschien valt het nog mee.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
      Alfa Giulia 1300 (1966)
      Mazda Miata (1990 Daily driver)
      BMW 320Ci (van GF)

Comment

Welke houtsoort (kleur) praat je eigenlijk over?
        Vind het nl op de middenconsole best wel gaaf staan.
        2 x ouwe premium meuk
        BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
        Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Hoop dat bijgaand plaatje genoeg zegt.....
          Attached Files
          Benz GL350
          Benz SL 500 (R107)

Comment

Oei. Gaaf leer, maar dat blok glimhout zou ik er ook uit willen idd

Ferrari 308 GTB QV (1983)
            Alfa Giulia 1300 (1966)
            Mazda Miata (1990 Daily driver)
            BMW 320Ci (van GF)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Cavallino Bekijk bericht
              Fijne auto en motor trouwens. Op 1 dag ooit 1250 km achter 't stuur gezeten en niet moe geworden. Enige minpunt vond ik de 'joystick' onder de armsteun en 't feit dat je er 4 knoppen omheen hebt die je uit je hoofd moet kennen als je die tijdens 't rijden wilt bedienen. De motor en de (S-line?) stoelen vond ik heerlijk.
              De auto is super, maar over de motor verschillen we van mening... heb er ook wel eens in gereden (en in een 3.0 TDi in een A5) en het blijven toch diesels. Smalle powerband en weinig pretgevoel.
              Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Yooo, da's ook mijn kleur leer...zou dat hout overigens best wel willen ruilen met dat alu wat ik nu heb.
                2 x ouwe premium meuk
                BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
                Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brun Bekijk bericht
                  De auto is super, maar over de motor verschillen we van mening... heb er ook wel eens in gereden (en in een 3.0 TDi in een A5) en het blijven toch diesels. Smalle powerband en weinig pretgevoel.
                  Zou kunnen. Ik heb er voornamelijk 150km/u mee gereden als chauffeur, dus geen gebruik gemaakt van heftige toerentallen. Voor 't chauffeurswerk was 'ie prima. Geen schokken, je kunt zonder al teveel gaspedaaldruk veel snelheid maken. De tiptronic stand heb ik maar heel even gebruikt.

Comment

Working...
                  X