Althans, tot nu toe alleen de constructie.
Handleiding was eenvoudig: bumper eraf
*f*ck dat kan niet, wat de lpg vulopening zit op de bumer, schroefjes volledig vastgeroest, nou ja volgende stap dan maar *
Verwijder de sleepogen door ze los te schroeven
*even de slagmoersleutel erop en los *
Verwijder uit de bumer de horizontale versteviging, drie beugeltjes en twee bevestigingsplaatjes
* hoe kom ik daar nu bij? *
Enfin 45 minuten en veel binnensmonds gevloek en twee breekmesjes verder is de e.e.a. eindelijk weggesneden (niet leuk, op je rug liggend onder een bumper met een gestage productie van stof boven je hoofd).
Monteren boutplaten en zet de ophangbeugels vast.
Monteer de draagbeugel
* &%$##@ alles weer losdraaien zodat er wat speling in zit
Draagbeugel past!
* &%$##@ nu die bovenste bout er nog tussen zien te krijgen
Nog eens 30 minuten later zitten alle bouten erin en vast.
Morgen dan maar aan de bedrading beginnen. Komen er wel :-)
Handleiding was eenvoudig: bumper eraf
*f*ck dat kan niet, wat de lpg vulopening zit op de bumer, schroefjes volledig vastgeroest, nou ja volgende stap dan maar *
Verwijder de sleepogen door ze los te schroeven
*even de slagmoersleutel erop en los *
Verwijder uit de bumer de horizontale versteviging, drie beugeltjes en twee bevestigingsplaatjes
* hoe kom ik daar nu bij? *
Enfin 45 minuten en veel binnensmonds gevloek en twee breekmesjes verder is de e.e.a. eindelijk weggesneden (niet leuk, op je rug liggend onder een bumper met een gestage productie van stof boven je hoofd).
Monteren boutplaten en zet de ophangbeugels vast.
Monteer de draagbeugel
* &%$##@ alles weer losdraaien zodat er wat speling in zit
Draagbeugel past!
* &%$##@ nu die bovenste bout er nog tussen zien te krijgen
Nog eens 30 minuten later zitten alle bouten erin en vast.
Morgen dan maar aan de bedrading beginnen. Komen er wel :-)
Comment