Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Trekhaak onder de picnic gezet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Trekhaak onder de picnic gezet

Althans, tot nu toe alleen de constructie.
    Handleiding was eenvoudig: bumper eraf
    *f*ck dat kan niet, wat de lpg vulopening zit op de bumer, schroefjes volledig vastgeroest, nou ja volgende stap dan maar *
    Verwijder de sleepogen door ze los te schroeven
    *even de slagmoersleutel erop en los *
    Verwijder uit de bumer de horizontale versteviging, drie beugeltjes en twee bevestigingsplaatjes
    * hoe kom ik daar nu bij? *
    Enfin 45 minuten en veel binnensmonds gevloek en twee breekmesjes verder is de e.e.a. eindelijk weggesneden (niet leuk, op je rug liggend onder een bumper met een gestage productie van stof boven je hoofd).
    Monteren boutplaten en zet de ophangbeugels vast.
    Monteer de draagbeugel
    * &%$##@ alles weer losdraaien zodat er wat speling in zit
    Draagbeugel past!
    * &%$##@ nu die bovenste bout er nog tussen zien te krijgen
    Nog eens 30 minuten later zitten alle bouten erin en vast.

Morgen dan maar aan de bedrading beginnen. Komen er wel :-)
    Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
    Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

bedrading is het moeilijkst

het lijkt makkelijk, totdat je gaat testen of het werkt:-)

Comment

Mwoah, viel wel mee. In twee uur klaar:
      halve achterbak gedemonteerd,
      knobbel zelf gemonteerd met montageplaatje voor de stekker, alles aangesloten (ja toch één fout want ik ben kleurenblind dus groen met 1 zilveren stip en groen met 2 zilveren stip en groen met witte lijn vindt ik lastig te onderscheiden) (thank god voor multimeters) behalve de mistlamp (ik had geen zin om ook nog de dakhemel te demonteren, bovendien zit er geen mistlamp op het karretje)
      alles weer gemonteerd inclusief een volledige de- en montage van de volledig opgerolde veiligheidsriem (grrrrr)
      en getest met het karretje (bleek daar een lampje stuk ....)

Alleen nu nog het knagende gevoel dat die hele mooie stekker in de achterbak waarschijnlijk een bijna plug en play oplossing was geweest. Toch nog eens met de multimeter checken of hier ook een mistlamp op zit |.|
      Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
      Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎