Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraag over additieve voor een benzine motorr.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Vraag over additieve voor een benzine motorr.

Gister heb ik even nieuwe wisserblade gehaald voor de e46 316i 2004-08.
    Nu kreeg ik daar een folder van Wynn's chemische behandeling voor de auto.
    Heeft iemand hier ooit zo busje in zijn tank gegooid en was er toen ook verschil?
    Helpt het dus echt of is het onzin. Ik wil graag de Bimmer goedhouden daar we deze prive rijden. De Andere Bimmer kan altijd naar de dealer want die is lease. Ik zie graag de reactie's voor info over Wynn's zie:
    www.wynns.nl

Heb je nu problemen met de auto ???

Zo nee, niets toevoegen is het beste.

Zo ja, wat zijn de problemen ???
    Veritatis simplex oratio est

Comment

Ha W220L nee de auto heeft geen probleem trekt goed en heeft niet overmatig rook of olie dorst. Binnenkort wordt er wel een nieuwe carterpan pakking ondergedaan en een nieuwe koppakking. Dan komt er ook nieuwe olie is waarschijnlijk Shell LL04 goed gekeurd of Castrol Magnatec maar dat weet ik nog niet zeker. Dus we voegen niks toe. Ik had er ook niet meteen een heel goed gevoel bij dus vandaar ook de vraag.

Comment

Ha, die Stinger;

Kroon 5W40 d'r in kieperen. Halen bij de Brezan en vragen naar korting voor "de BMW-club". Volgens mensen die wijs uit kunnen uit testrapporten zo ongeveer het beste wat je erin kunt gooien voor een reŽele prijs.
        Scherven brengen gelul.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stinger Bekijk bericht
          Ha W220L nee de auto heeft geen probleem Binnenkort wordt er wel een nieuwe carterpan pakking ondergedaan en een nieuwe koppakking. .
          zoek de paradox ;-)
          "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
          "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
          "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
          "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Probeer eens motor-up van tellsell, dan heb je helemaal geen olie of carterpan meer nodig! :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Elentinos Bekijk bericht
              Probeer eens motor-up van tellsell, dan heb je helemaal geen olie of carterpan meer nodig! :-)
              lol

maare geen problemen maar wel een nieuwe koppakking? die dingen zijn geen onderdeel van een "beurtje"
              of verwar je em met een zwetend kleppendeksel pakking?
              "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
              "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
              "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
              "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Motroosje idd klepdekselpakking. Carterpakking koet ook gedaan worden maar kan ook een lekkend oliehuis zijn.

Comment

Working...
                X