bij terreinwagens is het belangrijk om te weten of de wagen in kwestie een LOS CHASSIS heeft. (zoals LaRo classics en vroege RaRo's) Als dat het geval is en het chassis goed is dan mag er heeeeeeel veel aan de body gelast worden.
Is het een zelfdragende carrosserie? (dan zijn de ophangingsdelen direct aan het plaatwerk van de body gemonteerd) Dan is het een stuk lastiger, aan dragende delen mag veel minder en vaak niet aan gelast worden.
Beste is misschien om e.e.a. met een schade herstel bedrijf te bespreken.
( niet een garage want die willen liever auto's verkopen!)
lassen kan ik zelf ook,ben al 20 jaar met (oude)auto's aan het prutsen.
ik wil alleen weten of er aan één van de balken gelast mag worden...!
mijn moeder heeft de auto nieuw gekocht en wil eigenlijk niet iets anders dan HAAR Ferozatje....
de Feroza kan er weer een jaar tegen aan!!
en als verrassing ook nog een stuurbekrachtiging er in gezet.
mijn moeder heeft het 16 jaar zonder gedaan en ze weet nog niet dat dat er nu ook in zit!!!
en over 3 weken de nieuwe banden + een groote beurt.
heb de feroza weer een week te logeren en nagekeken 124000 km op de teller en het is nog steeds een leuke auto om je mee te verplaatsen.
de kardinge bult(groningen) was weergeen probleem
vandaag de feroza verkocht ivm de veranderde prive situatie van ma
is wel apart om na 23 jaar in bezit gehad te hebben en de laatste 8 jaar in onderhoud gehad te hebben de auto definitief te zien vertrekken.
net niet de 130dkm gehaald bij ma.
Comment