Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cibie lampen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Cibie lampen

Wie heeft een goed adresje waar ik Cibie lampen kan bestellen?
    Ik zoek een vervanging voor de sealed beam lampen van m'n Jensen. Ik weet dat Cibie goede, geschikte koplampen heeft, maar ik kan nog niet een bedrijfje vinden die a) Cibie levert en b) even kan zoeken naar het juiste artikelnummer.

Ik weet dat het model 146 HCR is, maar daar kunnen de gesproken bedrijven nog niets mee. Die kunnen zoeken op artikelnummer of op merk/model auto en ja, daar staat dus geen Jensen tussen.
    Wie kan me helpen? Gaat dus om E-gekeurde koplampen, 5,75 inch (146mm), H4 lamp en voorzien van stadslicht.

Thanks!
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Biesheuvel Autosport levert Cibie.

Comment

http://www.holden.co.uk/displayProdu...e&brandCode=Z1

Comment

Dank voor de tips. Ik ga ze nu bestellen op die Engelse site.
        Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

Ff stomme vraag, moet je dan niet constant met stickertjes op je koplampen rondrijden? Als je die lampen uit GB koopt.

Gr Jeroen
          Alle Baur's in de Baurnhof

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Baur Bekijk bericht
            Ff stomme vraag, moet je dan niet constant met stickertjes op je koplampen rondrijden? Als je die lampen uit GB koopt.

Gr Jeroen
            Ehmmm, nee.

Groet
            GJ

Comment

Oh, zie het al ja. LHD/RHD.

Gr Jeroen
              Alle Baur's in de Baurnhof

Comment

Heb natuurlijk wel LHD besteld, hehe.

Comment

Working...
                X