Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Automonteurswoordenboek Engels-Nederlands.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Automonteurswoordenboek Engels-Nederlands.

Ha, die Hansv;

Torque wrench?

momentsleutel?
    '07 Peugeot 207 1.4 16v XS & '15 Peugeot 308SW 1.6BlueHDI BluelineExecutivePack.

Comment

Ha, die Laurens;

Wat Toon al zei.
      Scherven brengen gelul.

Comment

Ha, die Toon en Hansv,

Valve stem?

Comment

Link: Link: Google is je beste vriend
          www.carscoffeecigars.nl

Comment

Ik dacht ventiel maar als ik dat terugvertaal krijg ik valve zonder stem. Dus vertrouw ik m'n eigenste niet. Hansv vertrouw ik wél.

Comment

Vertaling van valve stem is klepsteel.

En een valve stem seal is een klepsteelrubber.
              Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Fraai. Ik zou het Nederlandse woord niet eens herkend hebben, laat staan er zelf opgekomen zijn. Bedankt, brun.

Comment

Ha, die Lauerens;

Oorspronkelijk geplaatst door Hansv Bekijk bericht
                  Ha, die Laurens;

Wat Toon al zei.
                  Toon = Brun.
                  Scherven brengen gelul.

Comment

Verschillen tussen Engels en Amerikaans kunnen aardig wat verwarring opleveren.

Motorkap is bonnet in Engeland maar in de US hood.
                    In Engeland is een flat een woning in de US is het een lekke band.

Autotechnisch Frans is net zo mooi als de taal zelf.

De Italianen kunnen er ook wat van: pastilli die freni zijn remblokken.

Laten we het Duits maar even vergeten.

Comment

Een Brit snapt ook wel dat je het niet over je appartement hebt hoor, als je met een krik in je klauwen langs de weg staat. :)

En ook Amerikanen gebruiken het woord "flat" wel, al is "apartment" veelvoorkomender.
                      Mini Cooper Clubman
                      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                      "Jasper val dood." - RH

Comment

Volgens mijn schoonmoeder en mijn zwager woont mijn zwager in een appartement, maar het is een flat. Da's dus ook weer een verschil, althans, dat vind ik.
                        Groeten,
                        Bats
                        wat ik bedoel is dat als ik iets zeg dat ik iets ga doen, dat dat in de regel ook gebeurt. --- TSM
                        *klopt zelf op schouder* --- TSM
                        Maar mijn accountant vond de A8 een sleeper (alhoewel hij dat negatief bedoelde haha) --- TSM
                        Zeg, TSM, je wilt toch niet beweren dat je geen A8 gaat kopen omdat je niet kunt inparkeren. --- Brun
                        Als je een A8 niet achteruit kan inparkeren heb je ook het recht op staand plassen verspeeld..... --- W220L
                        de traditionele nieuwe auto draadjes zijn niet meer wat het geweest was --- TSM
                        Ja motroos er zijn ook mensen die in 4 dagen meer benzine kosten hebben dan jij per maand verdient ---TSM
                        Suv is er gewoon gekomen hoor....oh dat suv verhaal zit jullie nog steeds dwars he....hehehehehe *gniffelt in zijn vuistje*......sjongejongejongejongejonge zal ik dan ?...... nehhhhhhhh dan is de saga voorbij en dat zou zonde zijn---TSM

Comment

Als je via een open galerij naar je voordeur moet, is het een flat, vind ik.
                          Mini Cooper Clubman
                          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                          "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                            Vind ik ook, en 12 hoog, gebouwd in de jaren 60 en gelegen in een pauperbuurt maken het tot een overtuigend bewijs, vind ik.
                            Groeten,
                            Bats
                            wat ik bedoel is dat als ik iets zeg dat ik iets ga doen, dat dat in de regel ook gebeurt. --- TSM
                            *klopt zelf op schouder* --- TSM
                            Maar mijn accountant vond de A8 een sleeper (alhoewel hij dat negatief bedoelde haha) --- TSM
                            Zeg, TSM, je wilt toch niet beweren dat je geen A8 gaat kopen omdat je niet kunt inparkeren. --- Brun
                            Als je een A8 niet achteruit kan inparkeren heb je ook het recht op staand plassen verspeeld..... --- W220L
                            de traditionele nieuwe auto draadjes zijn niet meer wat het geweest was --- TSM
                            Ja motroos er zijn ook mensen die in 4 dagen meer benzine kosten hebben dan jij per maand verdient ---TSM
                            Suv is er gewoon gekomen hoor....oh dat suv verhaal zit jullie nog steeds dwars he....hehehehehe *gniffelt in zijn vuistje*......sjongejongejongejongejonge zal ik dan ?...... nehhhhhhhh dan is de saga voorbij en dat zou zonde zijn---TSM

Comment

Noemen ze in de USA een ghetto...

hier soms een "Vogelaarwijk"...

;-))
                              Zweven is een ongekende ervaring, leve de hydraupneumatiek !
                              Ja Jappen roesten nog steeds !

Comment

Oh gaaf,dan woon ik in een appartement.
                                Rij gezond, rij een kiwi.

Comment

Appartement is toch gewoon gespschoenpraat voor flat?
                                  http://www.ebbropremium.nl

Politics is the entertainment branch of industry.

Comment

En als je via een dichte galerij naar voordeur moet, is het dan een appartement??

Comment

Nee, een premium-flat. :)
                                      Mini Cooper Clubman
                                      "Jasper val dood." - RH

Comment

So, puur voor mijn info: wanneer is een flat dan wel een appartement? ;-)

Comment

Working...
                                        X