Gaatje in benzinetank tijdelijk repareren... Hoe?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts
  • Elentinos
    • 05-06-08
    • 10186

    Gaatje in benzinetank tijdelijk repareren... Hoe?

    Mijn Fiat lekt benzine wanneer de tank meer dan plm half vol is. De lekkage zit aan de bovenkant van de tank. Ikkan de aansluiting van de benzineleiding naar voren vanuit de koffer zien: daar lekt ie dus niet. ik vermoed dus dat er een klein gaatje in het plafond van de tank zit. Heeft iemand ervaringen om dit tijdelijk op te lappen. Is daar kit voor oid? Lassen, solderen en van binnenuit impregneren komt even niet im frage. De oplossing moet iets van 2 weken of 3000km meegaan... Iemand ideeën?
  • w220l
    Senior Member
    • 05-06-08
    • 32235

    #2
    (champagne)kurk op maat snijden ??
    Veritatis simplex oratio est

    Comment

    • w220l
      Senior Member
      • 05-06-08
      • 32235

      #3
      En anders een goeie benzine-bestendige kit scoren, ik denk dat Brezan wel iets in het assortiment heeft.
      Veritatis simplex oratio est

      Comment

      • Elentinos
        • 05-06-08
        • 10186

        #4
        Net even een rondje gegoogled. Kit of epoxy zal het idd wel doen denk ik. Eerst dat ding maar eens demonteren.

        Comment

        • Dutch
          Koppierijder
          • 05-06-08
          • 18618

          #5
          Hierop is natuurlijk maar één antwoord mogelijk. De methode Carel!

          http://www.carelgodindebeaufort.nl/5...ing1000km.html (2e alinea)
          Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
          "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

          Comment

          • w220l
            Senior Member
            • 05-06-08
            • 32235

            #6
            Dat was nog echt kauwgum Dutch, niet de brokjes chemie van nu... ;-)
            Veritatis simplex oratio est

            Comment

            • Dutch
              Koppierijder
              • 05-06-08
              • 18618

              #7
              Kan mij dat schelen, Elentinos doet 't er maar mee. :)
              Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
              "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

              Comment

              • w220l
                Senior Member
                • 05-06-08
                • 32235

                #8
                Wat nou schele, omdat ik lenzen draag ????
                Veritatis simplex oratio est

                Comment

                • Elentinos
                  • 05-06-08
                  • 10186

                  #9
                  The gum had to be 'refreshed' every once and a while, so the whole crew was chewing gum constantly. They even got help from other crews which they supplied with chewing gum
                  Ik zie een mooi Gummen-united momentje aankomen... Ik zal een paar strippen freedent scoren en uitdelen. LOL

                  Comment

                  • Ton van S
                    Autofiel
                    • 11-06-08
                    • 10914

                    #10
                    Blankers Unusual Classics richt zich op complete restauraties van klassiekers en oldtimers en op de verkoop van hoogwaardige en bewezen restauratieproducten in de webshop.


                    Blankers Unusual Classics richt zich op complete restauraties van klassiekers en oldtimers en op de verkoop van hoogwaardige en bewezen restauratieproducten in de webshop.


                    Blankers Unusual Classics richt zich op complete restauraties van klassiekers en oldtimers en op de verkoop van hoogwaardige en bewezen restauratieproducten in de webshop.


                    Alles wat je moet weten over Informatie over het gebruik van fedox en tapox. +25 jaar ervaring. Beste one-stop-shop voor ✔️ lassen, ✔️ antiroest en ✔️ workshops. Lees verder >>

                    Comment

                    • Maarten
                      Senior Member
                      • 30-11-09
                      • 2281

                      #11
                      Quick fix, groene zeep. Werkt echt.
                      M.G. MGB 1966 / Alfa Romeo Giulia Super 1971 /Volvo 245 1979

                      Gepersonaliseerde schaalmodellen Model Car Workshop
                      Navigatie & kaartleescursussen Rally-Cursus
                      Rally organisatie: Rally-Events
                      Facebook: Model Car Workshop & SFRC

                      Comment

                      • Elentinos
                        • 05-06-08
                        • 10186

                        #12
                        Hiermee ga ik het proberen te fixen vanavond: Bison Combi Metaal

                        Voor het lijmen of kitten van papier en karton, leer, stof en hout of het verbinden van metaal en plastic; de producten van Bison bieden de beste oplossing. Thuis, op kantoor, op school en natuurlijk bij het klussen.


                        Ik laat wel weten wat de resultaten zijn.

                        Comment

                        • Steven
                          Iets beters wist ik niet
                          • 05-06-08
                          • 4194

                          #13
                          Vergeet niet de aansteker om even goed bij te lichten...

                          En foto's uiteraard!
                          Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
                          Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

                          Comment

                          Working...
                          X