Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gaatje in benzinetank tijdelijk repareren... Hoe?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Gaatje in benzinetank tijdelijk repareren... Hoe?

Mijn Fiat lekt benzine wanneer de tank meer dan plm half vol is. De lekkage zit aan de bovenkant van de tank. Ikkan de aansluiting van de benzineleiding naar voren vanuit de koffer zien: daar lekt ie dus niet. ik vermoed dus dat er een klein gaatje in het plafond van de tank zit. Heeft iemand ervaringen om dit tijdelijk op te lappen. Is daar kit voor oid? Lassen, solderen en van binnenuit impregneren komt even niet im frage. De oplossing moet iets van 2 weken of 3000km meegaan... Iemand ideeën?

(champagne)kurk op maat snijden ??
    Veritatis simplex oratio est

Comment

En anders een goeie benzine-bestendige kit scoren, ik denk dat Brezan wel iets in het assortiment heeft.

Comment

Net even een rondje gegoogled. Kit of epoxy zal het idd wel doen denk ik. Eerst dat ding maar eens demonteren.

Comment

Hierop is natuurlijk maar één antwoord mogelijk. De methode Carel!

http://www.carelgodindebeaufort.nl/5...ing1000km.html (2e alinea)
          Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
          "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Dat was nog echt kauwgum Dutch, niet de brokjes chemie van nu... ;-)

Comment

Kan mij dat schelen, Elentinos doet 't er maar mee. :)
              Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
              "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Wat nou schele, omdat ik lenzen draag ????

Comment

The gum had to be 'refreshed' every once and a while, so the whole crew was chewing gum constantly. They even got help from other crews which they supplied with chewing gum
                  Ik zie een mooi Gummen-united momentje aankomen... Ik zal een paar strippen freedent scoren en uitdelen. LOL

Comment

Quick fix, groene zeep. Werkt echt.
                    M.G. MGB 1966 / Alfa Romeo Giulia Super 1971 /Volvo 245 1979

Gepersonaliseerde schaalmodellen Model Car Workshop
                    Navigatie & kaartleescursussen Rally-Cursus
                    Rally organisatie: Rally-Events
                    Facebook: Model Car Workshop & SFRC

Comment

Hiermee ga ik het proberen te fixen vanavond: Bison Combi Metaal

http://www.bison.nl/upload/af993e0fc2c7dd2dc07c06.pdf

Ik laat wel weten wat de resultaten zijn.

Comment

Vergeet niet de aansteker om even goed bij te lichten...

En foto's uiteraard!
                        Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
                        Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Working...
                        X