Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Velgen richten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Velgen richten

Ik wil graag 2 velgen laten richten. De bandenboer waar ik altijd naar toe ga kan het voor mij regelen. Dan ben ik uit & thuis (dus inclusief (de)montage van de banden) met bonuskaart en vroegboekkorting 285,= kwijt. Dat leek mij wat wild. Heeft iemand een suggestie? Enigszins in de buurt van Arnhem is een pre, tot zeg een uurtje toeren.

Dank!
    Hubraum statt Spoiler

http://www.develgendokter.nl/

Ben er zelf een keer geweest met velgen van een Fulvia, kon hij niets mee, waren van een magnesium legering.
    Verder hoor ik er wisselende verhalen over. Beetje vreemde website ook.
    Moet wel je velgen bandloos aanleveren.
    Misschien is het iets FAF, ik weet het niet zeker.
    "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
    BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

Dank voor de tip! Een collega van mij is bij de Velgendokter niet helemaal naar wens geholpen op zijn zachtst gezegd, dus die wou ik overslaan. Ik kwam deze op internet tegen:
      http://www.wheelcare.nl/
      Zeeland NB is prima te rijden; iemand ervaring mee?
      Hubraum statt Spoiler

Comment

Hi FAF; Weesp te ver weg? Daar ben ik toen ooit geweest. Prima mensen en prima tarief.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kleintje Bekijk bericht
          Hi FAF; Weesp te ver weg? Daar ben ik toen ooit geweest. Prima mensen en prima tarief.
          Hoe heet de firma in Weesp?
          Oliestoken voor het goede doel

Comment

's Wel relatief lastig te bereiken vanuit Arnhem ivm files etc. Hebben zij jouw M5 velgen ook opnieuw gecoat of was dat al zo toen jij hem kocht? Het is bij mij niet nodig, maar ik zou ze op termijn wel een keer willen laten stralen & spuiten. Er zijn maar weinig adressen die "dark chrome" in hun pakket hebben volgens mij.
            Hubraum statt Spoiler

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gijs Bekijk bericht
              Hoe heet de firma in Weesp?
              http://www.velgen-reparatie.nl/
              Hubraum statt Spoiler

Comment

Weesp-Arnhem is wel een eind hoor ;-)
                Let's kick some ass and chew bubblegum...
                ----------------------------------------------------------------------------
                '71 Alfa Romeo Giulia Super
                '72 Alfa Romeo GT 1300 Junior
                '00 BMW E39 528iA Touring
                '06 BMW Z4M Roadster
                '96 BMW E36 328i trackracer
                '07 Aprilia Tuono Factory

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FreudeamFahren Bekijk bericht
                  's Wel relatief lastig te bereiken vanuit Arnhem ivm files etc. Hebben zij jouw M5 velgen ook opnieuw gecoat of was dat al zo toen jij hem kocht? Het is bij mij niet nodig, maar ik zou ze op termijn wel een keer willen laten stralen & spuiten. Er zijn maar weinig adressen die "dark chrome" in hun pakket hebben volgens mij.
                  Laten repareren en coaten inderdaad.

Comment

http://www.wheeltrim.nl/

De enige echte in Nederland, vraag maar bij ieder autobedrijf.

verrichten prima werk, komen afspraken na en zijn nog vriendelijk ook.

Comment

Het gaat wheelcare worden denk ik, op aanraden van een aantal ervaringsdeskundigen. Het probleem gaat zijn wanneer hij en ik tijd hebben. Komt goed. Als ze klaar zijn breng ik wel even verslag uit.
                      Hubraum statt Spoiler

Comment

http://www.gummen.org/forum/showthre...-van-Nederland...

Comment

Ah, handige tip! Maar goed, het is niet nodig om ze nu alle 4 te laten doen (de lak is nog hardstikke netjes) en ik heb maar 2 reserve wielen. Om hem nou tijdelijk op bakstenen neer te zetten... :-)
                          Hubraum statt Spoiler

Comment

Ik ben toen ook bij die toko in Weesp geweest, voor 2 wielen van de Spider. Keurig gericht voor in totaal 150 geloof ik.

Maakte een wereld van verschil in rijgedrag... waren beide linkerwielen, dus waarschijnlijk ergens hard overheen gereden.
                            Mini Cooper Clubman
                            "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                            "Jasper val dood." - RH

Comment

Kon je er toen op wachten Jasper? En demonteerden zij ook de banden voor je? Dan is Weesp misschien toch niet dom.
                              Hubraum statt Spoiler

Comment

Nee, ik heb toen echt 2 weken met een reservewieltje rondgereden. Kon alleen op zaterdag, zelf, dus ja. :)

Wellicht als je ze belt en gewoon een afspraak maakt om het in een keer te doen, dat dat best kan trouwens. Voor mij was Weesp niet zo ver, maar ik snap dat je die rit geen 3 keer wilt doen vanuit het oosten des lands.
                                Mini Cooper Clubman
                                "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                "Jasper val dood." - RH

Comment

Oh ja, en de banden halen ze er gewoon zelf voor je af. En er weer op. :)
                                  Mini Cooper Clubman
                                  "Jasper val dood." - RH

Comment

Ik moet afentoe in Amsterdam zijn, dus misschien dat het te combineren is. Ik heb ze gemaild in ieder geval. Wordt dat niks, dan wordt het Zeeland NB.
                                    Hubraum statt Spoiler

Comment

Hmmm, in Weesp kan ik er niet op wachten. Zal wel Uden worden dan. Da's net iets makkelijker te bereizen.
                                      Hubraum statt Spoiler

Comment

Da's jammer. Geen optie om even een ander setje te monteren voor een week? (Als je dat hebt liggen, maar jij als driftsmurf hebt dat wellicht wel. :))
                                        Mini Cooper Clubman
                                        "Jasper val dood." - RH

Comment

Ik heb 2 extra wielen. Krik is te regelen. Dat laat onverlet dat ik dan twee keer in Weesp moet zien te geraken. Ik kijk wel even.
                                          Hubraum statt Spoiler

Comment

Uiteindelijk op aanraden van een vriend naar Koos van Elk gegaan, het Profyle Tire Centre hier in Arnhem. Daar loopt een monteur rond die verschrikkelijk goed is met een richtbank, aldus de vriend in kwestie. Zaterdag gebracht, vandaag klaar, maar - komt ie weer - geen tijd om hem op te halen. Dat wordt dus morgen. Ik ben benieuwd naar het resultaat! De kosten vielen mij mee: 86,= per velg, inclusief (de)monteren van de band en balanceren.
                                            Hubraum statt Spoiler

Comment

Working...
                                            X