Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe van oude carrosserie afkomen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe van oude carrosserie afkomen?

Ik heb een kaalgestripte buitenlandse auto carrosserie in Zoetermeer staan waar ik ivm ruimtegebrek met spoed van af moet, diverse geinteresseerde particulieren (voor reparatie plaatwerk) zijn afspraak om op te halen niet nagekomen.
    Wie/welke bedrijven komen zoiets ophalen (zijn geinteresseerd in oud ijzer)?
    Met name bedrijfstips in/bij Zoetermeer zeer welkom, moet nl binnen 2 dagen weg zijn!

Ik zou een kleine sloper in de buurt proberen of bij de gemeentestort vragen wie bij hun het oud ijzer komt ophalen. Ze moeten wel met een vrachtwagen met grijper komen, dus ze zullen niet echt happig zijn (heb ik aan de gemerkt, sommige wilden zelfs geld vragen om het op te komen halen).
    Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
    Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Ik had hetzelfde probleem een paar jaar geleden met een volledig gestripte en gare koets van een B-ascona.

Ook oud ijzerboeren hebben grote moeite gemaakte afspraken na te komen, is mij gebleken, vooral de kleine.

Uiteindelijk is ie wel door een sloper opgehaald maar tegen betaling van 35 Euro.

Was overigens niet in Z'meer (waar ik woon), maar in Ter Aar.

Comment

Volgens mij heb jij een sloot in je achtertuin lopen...........
        Honda Civic Type-R 2010 GrandPrixWhite

Comment

Heb de carrosserie inmiddels zelf afgevoerd naar sloperij in Zoetermeer.
          Iedereen bedankt voor het meedenken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DBN Bekijk bericht
            Volgens mij heb jij een sloot in je achtertuin lopen...........
            Die is niet diep genoeg...
            Bovendien, rotzooi stort je toch nooit in je eigen omgeving!?

Comment

Je kan altijd nog aan Jasper vragen wat ie straks met zijn oude Alfa carrosserie doet :-)
              Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cobraman Bekijk bericht
                Je kan altijd nog aan Jasper vragen wat ie straks met zijn oude Alfa carrosserie doet :-)

Alfa?? Vermoedelijk gewoon paar weekjes in de regen buiten zetten, is er alleen nog een hoopje roestgruis dat je moet afvoeren. LOL

Comment

LOL@Rene :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RenéNSX Bekijk bericht
                    Alfa?? Vermoedelijk gewoon paar weekjes in de regen buiten zetten, is er alleen nog een hoopje roestgruis dat je moet afvoeren. LOL
                    Als ie al niet is uit elkaar gewaaid na een poging om V-max te halen op de A4

:p

Comment

IJzer is duur tegenwoordig, dus als de heren om geld vragen is dat van twee walletjes eten.
                      Ik breng mijn slopers altijd naar de 'overkant' (kanaal) een grote ijzerboer zit daar. Is de auto op te knijpen?
                      bijv. Pametex B.V.
                      Binckhorstlaan 162
                      2516 BG Den Haag
                      Een hele grote.
                      "Colourful fearsome cars were roaring in the woods again.
                      The sight and sound of the mighty Datsun 240Z will long be savoured"

Comment

Leukste manier van een wagen naar de sloop brengen heb ik een paar jaar geleden meegemaakt met een Audi "Brun"-Coupé.

Alles wat nog bruikbaar was, was eraf.

Die vervolgens achter een andere Audi "Brun"-Coupé gehangen en zo +/- 5 km afgelegd naar een ijzerboer net over de grens.

Nog spannend, want op een rotonde meende een Alto-rijdster nog tussen de wagens door te rijden! Eng als je op een oud konijnenhok zit en er geen spatbord/deur op de wagen zit...

Bij de ijzerboer ging de sloper de lucht in en hebben we wielen/trekhaak/remklauwen er nog onderuit gehaald.

Gr Jeroen
                        Alle Baur's in de Baurnhof

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door EG Bekijk bericht
                          Als ie al niet is uit elkaar gewaaid na een poging om V-max te halen op de A4

:p
                          Zoiets is mij dus heel lang geleden echt gebeurd met een Alfa GTV die ik toen had (praat over zo'n 25 jaar geleden toen ik nog niet beter wist....).
                          Ik reed in de schemering op de snelweg en gaf eens flink gas.
                          Bij de toen respectabele snelheid van ca 160km/u zag ik ineens "iets" in een schaduw vanaf de voorkant over de auto heen flitsen.
                          Thuis gekomen bleek dat het neusplaat deel (horizontaal stuk dat bij de GTV voor de motorklep zit, ca. 12x150 cm) verdwenen was. De las bevestiging bij beide voorschermen en voorop was volledig doorgerot....

Comment

Als ik met de GTA de Vmax benader schieten er altijd beelden door m'n hoofd van, ik dacht, Kwazaar. Op het oude forum had hij een draadje met daarin een verhaal van de motorkap van zijn 147 die op de snelweg over z'n voorruit en dak heen vouwde. *the horror* als zoiets gebeurt bij 230+

Had toen te maken met de afsluitpal van de motorkap die een aanpasssing nodig had. Die is ook doorgevoerd op mijn 147, maar toch...
                            Forza!

Comment

Working...
                            X
                            😀
                            🥰
                            🤢
                            😎
                            😡
                            👍
                            👎