Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sleutelplek Amsterdam

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Sleutelplek Amsterdam

Als mijn geheugen me niet in de steek laat had Naughty een sleutelplek te huur/beschikbaar in Amsterdam. Klopt dat en weet iemand waar dit is?

Mijn uitlaat hangt sinds Zandvoort nogal scheef/los en ik wil eens kijken of ik dit zelf kan fixxen (wat een linke gedachte is gezien het feit dat "sleutelen" een woord is dat tot nu toe nog niet echt in mijn woordenboek voorkwam).
    Last edited by Boertje; 12-07-08, 17:16.
    Let's kick some ass and chew bubblegum...
    ----------------------------------------------------------------------------
    '71 Alfa Romeo Giulia Super
    '72 Alfa Romeo GT 1300 Junior
    '00 BMW E39 528iA Touring
    '06 BMW Z4M Roadster
    '96 BMW E36 328i trackracer
    '07 Aprilia Tuono Factory

Dat was ergens in de havens,maar volgens mij bestaat dat al een tijdje niet meer.
    Rij gezond, rij een kiwi.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lars Veenstra Bekijk bericht
      Dat was ergens in de havens,maar volgens mij bestaat dat al een tijdje niet meer.

Ga jij maar weer eens een stukje met je truck sturen.... ;-)

Autorijden is door de torenhoge benzineprijzen al duur genoeg. Daarom kiezen steeds meer mensen voor een bezoekje aan de doe-het-zelf garage. NOS op 3 versla...

En dan is er ook nog Kalloe in Amsterdam-Noord op de Asterweg....
      Veritatis simplex oratio est

Comment

Is dat van David en Jamie dan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lars Veenstra Bekijk bericht
          Is dat van David en Jamie dan?
          Nee, maar je kan daar ook prima zelf sleutelen.

Comment

<Draadjekapen>
            Ik ben ook al een tijdje op zoek naar een stalling/sleutelplek in de omgeving Amsterdam Zuid/Amstelveen. Niet zozeer om langs te rijden en een klusje te doen, maar voor een langere termijn.

Al googlend kom ik diverse sleutelclubs e.d. tegen, met eigen garage en revisieprojectjes.....leuk! ...Maar niet in de buurt. Kent hier iemand zulke initiatieven in "mijn" omgeving?

Is iemand hier bekend met de oud-VW-dealer nabij Groenhof in Amstelveen? Showroom staat vol met klassieke fiats (en een mini!), achterom in de werkplaats staan nog wat projectjes, en een aantal bruggen. Ik doe al een tijdje mijn best om daar eens in contact te komen, maar dat wil nog niet echt lukken....

</draadjekapen>

Comment

Ah ja, dat showroompje naast het Shellstation daar. Staat inderdaad leuk spul, wil er altijd nog eens binnenlopen. Zou jij natuurlijk ook kunnen doen, OOPS. :)
              Mini Cooper Clubman
              "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
              "Jasper val dood." - RH

Comment

Ik woon er praktisch náást. Deur zit fulltime op slot. Niemand te bekennen.

Ik wil altijd nog eens bij het shell stationnetje naar binnen wandelen, maar helaas is die al gesloten als ik van werk terugkom. En in de weekenden vergeet ik het/heb ik andere dingen te doen :-)

Nu geen grappen over groenhof he! :-)

Comment

je bedoelt waar WWsmit voorheen als VWdealer zat? Volgens mij heeft hij dat pand nog steeds in bezit.

heb je al contact met hem gehad? http://www.wwsmit.nl/

Hij zit zelf met z'n garagepand ergens anders.
                  WWsmit is jaren terug door VW afgestoten als dealer, omdat hij teveel zelf handelde. (auto's vóór introductie uit Duitsland halen en alvast verkopen)
                  Forza!

Comment

Die website werkt bij mij dus niet.....

Wat betreft handelen: er staat één nieuwe Fiat, een 500. 'T zou zomaar kunnen dat die er al stond voordat de 500 leverbaar werd :-)

Comment

Voor zelfstandig sleutelen kan je bij de Heining terecht.

Wij hadden daar ook een loods maar op last van de gemeente moest dit worden gesloten.
                      Vanaf volgend jaar zullen wij waarschijnlijk weer in het bezit zijn van een sleutelplek ivm ons bedrijfje [spam modus aan] http://www.fineline-imports.nl [spam modus uit] en dan is de gummer uiteraard ook welkom.
                      Of dit omgeving Amsterdam word betwijfel ik aangezien we flauwvallen van de prijzen in en rond Amsterdam
                      Subaru Impreza GTT 10/1999 - 450+BHP
                      Subaru Forester S-Turbo 10/2000 - 260+BHP
                      Subaru legacy 2.5 10/2001 - 150BHP
                      http://www.fineline-imports

Comment

Da's dezelfde als ik schreef... ;-)

Hij had dus blijkbaar 2 websites.

Handig.....

Comment

Maar jou link werkte hier niet, dus denk zet het juiste werkende url er even bij ;)
                          Subaru Impreza GTT 10/1999 - 450+BHP
                          Subaru Forester S-Turbo 10/2000 - 260+BHP
                          Subaru legacy 2.5 10/2001 - 150BHP
                          http://www.fineline-imports

Comment

Nee, dat klopt...

Op het moment van plaatsen overigens wel, blijkbaar teveel bezoekers vanuit Gummen ... ;-)

Comment

Advertentie op Marktplaats http://www.marktplaats.nl/index.php?...tml%3Fxref%3D1

Met dooie link.. ;-)

Comment

Dank heren, ik zal er eens langsrijden, iets zegt me dat mijn huidige tiewrap oplossing niet de meest langdurige is :)
                                Let's kick some ass and chew bubblegum...
                                ----------------------------------------------------------------------------
                                '71 Alfa Romeo Giulia Super
                                '72 Alfa Romeo GT 1300 Junior
                                '00 BMW E39 528iA Touring
                                '06 BMW Z4M Roadster
                                '96 BMW E36 328i trackracer
                                '07 Aprilia Tuono Factory

Comment

Als mijn geheugen me niet in de steek laat had Naughty een sleutelplek te huur/beschikbaar in Amsterdam. Klopt dat en weet iemand waar dit is?

Ik gaf alleen maar antwoord op deze vraag hoor.

Comment

Working...
                                  X