Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

parkeerbrug

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• parkeerbrug

Ik overweeg de aanschaf van onderstaande parkeerbrug. http://www.internbv.nl/int-xlt2+2.htm

Ik heb momenteel nu een gewone enkele hefbrug voor dit doel maar met deze uitvoering verdubbel ik de stallingsruimte. En extra ruimte is ALTIJD fijn!

Heeft iemand ervaring met deze firma? http://www.internbv.nl/parkeerbruggen.htm

ps iemand interesse in een brug? Komt beschikbaar in feb/maart 2017
    Last edited by [email protected]; 24-08-16, 07:41.
    koop je een auto alleen om naar te kijken, koop dan een poster

Geen ervaring mee, maar heb ze meermalen gezien op beurzen. Voor opslag vind ik het mooie bruggen.

Wat voor brug heb je nu?
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

ja het is puur opslag. Om een of andere reden heb ik sleutelen mbt een brug nooit prettig gevonden. Dat doe ik dus ook nooit.

Mijn huidige brug is vlgs mij een koni brug van 2.5 of 3 ton. werkt op 380 trouwens. Foto's niet bij de hand nu maar kan ik maken als ik over een paar weken weer in Nederland ben.

Comment

Ik zou wel een keer een simpele brug willen, maar geen krachtstroom-ding :-)

Die parkeerbruggen zien er wel okay uit idd.
        Heb je dan nog meer auto's nodig Steven? :-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
        Alfa Giulia 1300 (1966)
        Mazda Miata (1990 Daily driver)
        BMW 320Ci (van GF)

Comment

Nee hoor Harry, het is genoeg zo. Uiteindelijk blijven er straks 6 over. Een daarvan staat straks in de woonkamer, 4 dan dus op deze dubbele brug en tot slot een om aan te werken. Daarnaast kan dan zelfs mijn daily driver nog gewoon binnen staan en heb ik ruimte voor een rijtje semi mobiele wandkasten, voor een werkbank en voor de bar en de mobiele zithoek. Het wordt een echte mancave dus!

Comment

Auto in de woonkamer? Is dat niet onhandig met uit en inparkeren? Wel lachen, vanuit de auto met de afstandsbediening in de hand tv kijken.
            Łbernarcistische fappert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gaas! Bekijk bericht
              Auto in de woonkamer? Is dat niet onhandig met uit en inparkeren? Wel lachen, vanuit de auto met de afstandsbediening in de hand tv kijken.
              nee joh!!

Maar ff serieus. De garage ga ik verbinden met het woonhuis. Hiervoor heb ik al een twee meter brede doorgang gemaakt. In de woonkamer wordt deze ruimte wel alsnog afgesloten middels twee glazen wanden. Deze wanden vormen 1 hoek. De andere kant van het display is de muur vd badkamer. Ik maak het geheel dus wel luchtdicht tov de garage. Ik ben wel een petrolhead maar wil toch gewoon geen lucht van benzine of uitlaatgassen in de woonkamer. Je kan te ver gaan.
              Ik heb hiermee eigenlijk een soort display gecreerd (nu dus nog in aanbouw) alsof de auto in een plastic doosje zit. De auto is dus voor pakweg 2/3 in de woonkamer aanwezig.

je rijdt zo vanuit de garage in deze doorgang en een stukje in het display in. Dan stap ik uit en de laatste meter moet ik dan duwen.

Planning:
              in januari start de verbouwing van de garage. voorbereiding nu al in volle gang. ik schat 4-6 weken werk door een aannemer. Dan de parkeerbrug en dan de vloer erin. Dan is dit deel klaar , kune de auto's terug en beginnen we met het voorhuis.
              Dat voorhuis dus inclusief de doorgang en het display. Het voorhuis wordt een complete gelijkvloerse woning. Maar dus wel een met een auto in de kamer:):)

Comment

Cool man! :-)

Alfa Giulia 1300 (1966)
                BMW 320Ci (van GF)

Comment

klinkt goed! zeker cool. Overigens, ik ken iemand die 7 of 8 van de 'enkele' versie van die brug die jij bedoelt heeft staan. Ook van Intern. Werken perfect. Dalen en stijgen niet supersnel maarja het zijn dan ook geen sleutelbruggen. Zeker met de (geloof ik optionele) 'bak' om de onderste auto te beschermen tegen evt vloeistoflekkage van de bovenste auto tussen de rijplaten lijken het me echt topdingen. Sterker nog, als mijn garage groot genoeg was stond er hier ook al eentje.

Comment

ik ben over twee weken weer een week in het land en denk dat ik dan maar even naar Harderwijk rij. Meteen een leuk ritje vanuit Zeeland!!

Comment

Ik zie dit topic nu pas..
                      ik heb nu 4 jaar een Intern schaarbrug. Prima ding. 2 keer telefonische service nodig gehad en werd prima te woord gestaan.
                      Dit terwijl ik de brug niet bij hun had gekocht!
                      De brug neem ik zeker mee naar m'n nieuwe huis en laat 'm dan gelijk in de vloer leggen, ipv op.

Ik ben ook eens in Harderwijk geweest, kwam toen over als een redelijk chaotische werkplaats. Kijk daar vooral doorheen, als dat nu nog zo is.

Comment

bij het leeghalen van de garage kwam ook de groene gte weer uit zijn hoekje. Na een wasbeurt weer als nieuw. Ik ben weer spontaan verslingerd, het blijft voor mij een heel bijzondere auto

Comment

Snap ik, wat een fantastisch ding!

Comment

Leuk idd, dat gifgroen doet t goed.

Comment

ja met een bijzondere geschiedenis. Een van de weinige overlevers van de Zandvoortse groep 1 racers uit die tijd. waar zijn toch al die simca ralley's en golf gti-tjes gebleven

Comment

Hier ook zo'n Intern brug. Bevalt tot nu toe uitstekend!
                                Let's kick some ass and chew bubblegum...
                                ----------------------------------------------------------------------------
                                '71 Alfa Romeo Giulia Super
                                '72 Alfa Romeo GT 1300 Junior
                                '00 BMW E39 528iA Touring
                                '06 BMW Z4M Roadster
                                '96 BMW E36 328i trackracer
                                '07 Aprilia Tuono Factory

Comment

Een gummen groene oude audi, ik denk dat Brun je mailbox inmiddels al vol gespammed heeft met oneerbare voorstellen. ;-)
                                  http://www.ebbropremium.nl

Politics is the entertainment branch of industry.

Comment

Brun? nooit van gehoord:)

Comment

Zit ik via Google te zoeken naar een parkeerbrug, kom ik weer hier terecht. :-)

[email protected]
                                      Zijn de plannen gerealiseerd? Beeldmateriaal zou leuk zijn.
                                      8.2 met supercharger?

Comment

Geen plaatjes van een parkeerbrug hier, maar mijn Intern brug doet t nog steeds.
                                        Ligt inmiddels verdiept in de garage vloer in het nieuwe huis.

Comment

Volgens mij heeft [email protected] eens een foto geplaatst van een schuur vol Ferrari's die deels op bruggen staan :-)
                                          Waarschijnlijk in zijn auto-topic?

Alfa Giulia 1300 (1966)
                                          BMW 320Ci (van GF)

Comment

Daar is geen duidelijke foto te zien.

Voorlopig denk ik dat ik gebruikte 4 kolom bruggen neem. Overschilder/spuit en als parkeerbrug gebruik.
                                            Het is wel minder efficiŽnt dan een dubbele parkeerbrug, zoals die in de bovenstaande link. Voordelen zijn dat de kosten minder zijn en je meteen extra sleutelbruggen hebt(mocht het een keer nodig zijn).
                                            8.2 met supercharger?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ar Bekijk bericht
                                              Zit ik via Google te zoeken naar een parkeerbrug, kom ik weer hier terecht. :-)

[email protected]
                                              Zijn de plannen gerealiseerd? Beeldmateriaal zou leuk zijn.
                                              zeker!

Comment

Supercool plaatje !!

Comment

Eindbaas die steven! :-)
                                                  Die grijze GTB man.. Super.

Alfa Giulia 1300 (1966)
                                                  BMW 320Ci (van GF)

Comment

Er zijn loodsen vol oldtimers die minder begeerlijk zijn dan deze 2 stapeltjes. Prachtig!
                                                    Heb je ook tijd om ze allemaal te rijden?
                                                    privť-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

Gummenpats_slotje.jpg :)
                                                      Mini Cooper Clubman
                                                      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                                      "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gait156 Bekijk bericht
                                                        Er zijn loodsen vol oldtimers die minder begeerlijk zijn dan deze 2 stapeltjes. Prachtig!
                                                        Heb je ook tijd om ze allemaal te rijden?
                                                        Nou zo goed en zo kwaad. Met de rode net afgelopen maand nog 1100 km rond de Moezel!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door [email protected] Bekijk bericht
                                                          Brun? nooit van gehoord:)
                                                          Welja! Hallo [email protected] Ik ben Brun. Wie ben jij? :-)

(serieus: hoe rijdt zo'n GTE?)

((en ja ik weet dat die andere post drie jaar geleden is))
                                                          Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brun Bekijk bericht

Welja! Hallo [email protected] Ik ben Brun. Wie ben jij? :-)

(serieus: hoe rijdt zo'n GTE?)

((en ja ik weet dat die andere post drie jaar geleden is))
                                                            hoe het rijdt, man dat ben ik zowat vergeten. De auto heeft sinds 2002 niet meer gereden. Staat na de verbouwing als eerste op het lijstje MUST do.
                                                            Wel al die jaren netjes droog gestaan. Zal ff wat werk vergen maar niet meer dan een paar weken in de avonduurtjes schat ik nu in. En mocht er wat echt niet meer willen, ik heb echt ALLES van deze auto op de plank als spare. maak me dus geen enkele zorgen. Tijd is het enige dat structureel ontbreekt. Al jaren.

Comment

Mooi plaatje!
                                                              8.2 met supercharger?

Comment

Working...
                                                              X