Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Autosleutel bijmaken

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Autosleutel bijmaken

Junior heeft een van de twee autosleutels van de V70 doen verdwijnen. Iemand ervaring met een goede Toko voor een bij te bestellen en in te programmeren sleutel? De dealer doet het geloof ik voor 200 euro, iets minder zou dus fijn zijn. :)

De sleutel die ik nog heb klapt niet meer in, daar bestel ik denk ik een nieuwe behuizing voor, kost een paar tientjes.
    Volvo V70 --- Lexus IS300h
    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
    "Jasper val dood." - RH

Ha, die Jasper;

Google is your friend. Kan in elk geval voor flink minder pecunair-monetaire financiŽle geldmunten dan bij den dealert.
    Scherven brengen gelul.

Comment

Zit er ťťn schuin tegenover de toko waar je geacht wordt te werken..
      Veritatis simplex oratio est

Comment

Die was me idd opgevallen w220l. Ervaring mee?
        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
        "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hansv Bekijk bericht
          Ha, die Jasper;

Google is your friend. Kan in elk geval voor flink minder pecunair-monetaire financiŽle geldmunten dan bij den dealert.
          Ja die site had ik ook al gevonden, ik wist dus dat het kon. :)

Ging me meer om suggesties voor een goede zaak om dit te laten doen. Maar wie weet is het standaard werk dat je overal kunt laten doen, geen ervaring mee.
          "Jasper val dood." - RH

Comment

Heb er weleens een sleutel gehaald, prima service en snel klaar.

Comment

Wat is het toch handig om junior overal de schuld van te kunnen geven :-)
              VolvoXC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Ford 4000 (1972)

Comment

Ja, heerlijk, lekker altijd een zondebok. Ik voel me soms net een pvv'er! :)
                "Jasper val dood." - RH

Comment

Weet ze dat je haar junior noemt? ;-)
                  The American economy is getting so bad that Americans have started emailing Nigerians asking for help with wiring money.

Comment

Een kennis van mij heeft zijn eigen sleutelservice en schoenreparatie. Ik moet er morgen nog naar toe om een sleutel te laten bijmaken, ik kan hem eens vragen. Wel in het verre oosten van het land, Glanerbrug.

Niet gek veel verder zit trouwens de sleutelprof die kan het volgens mij ook.
                    http://www.bloemendal-fotografie.nl

auto's
                    Citroen 2CV 1982
                    Saab 9-3 2.0T 2002
                    Citroen C1 2014
                    Solex 3800

Comment

Hij rijdt iedere dag langs "de Sleutelkluis" ;)

Comment

Klopt, maar de hele dag de enige sleutel pikken van MdV is niet handig. Doe het vrijdag even, er zit er ook een in Uithoorn.
                        "Jasper val dood." - RH

Comment

Working...
                        X