Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Daar gaat het bijtellings voordeel.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Daar gaat het bijtellings voordeel.

Deze krijgt dit jaar geen nieuwe meer, dus volgend jaar gewoon 22% bijtelling over de waarde boven de 50k.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/2889...uar-brandt-uit

Met sommige leasecontracten kun je ook een verzekering kopen op behoud van je lage bijtelling, ook bij schade/total loss. Wellicht heeft deze bestuurder dat gedaan, zo niet wordt het een dubbele tegenvaller inderdaad.
    Forza!

Comment

Dat had ik nog nooit gehoord, maar het is in deze gevallen zeker wel een uitkomst. In Nieuwegein laatst ook veel autobranden, zoals ExTaxi ook wel weet. Ben je mooi zuur mee. 2 collega's van me hebben ook een I-Pace besteld maar die heb ik tot op heden nog niet in de parkeergarage zien staan.

Comment

Tesla's fikken ook lekker. Was afgelopen najaar brand in Duivendrecht (Tesla). Zat laats bij vergadering VVE flat van mijn moeder. Pand is in 2005 gebouwd en ze zijn voornemens 30 laadpalen in de garage aan te gaan bieden. Met de Tesla brand in mijn achterhoofd wel gevraagd of de VVE wil uitzoeken of er nog aanvullende maatregelen genomen moeten worden qua brandveiligheid. Volgens mij zijn de temperaturen een stuk hoger bij brand dan bij een normale autobrand.

Comment

Het is in ieder geval lastiger met blussen.
          Vooral het nablussen .
          Veritatis simplex oratio est

Comment

Ja. En de garage zit onder het flatgebouw. Je wil niet een 9/11 tje... (Wel een 911 natuurlijk)

Comment

https://www.autoblog.nl/nieuws/recht...-betalen-71138

Misschien is het toch gedekt. Of is het inmiddels uitgesloten door verzekeraars?

Comment

Het kan blijkbaar: ik heb het (op papier) meeverzekerd voor de komende 5 jaar. bij TL (of diefstal) wordt er een nieuwe auto tegen de nieuwwaarderegeling geregeld incl. compensatie bijtelling.

Bij die Ipace-brand heeft de grote accu geen vlam gevat. Verder lijkt het meer op brandstichting (gezien er in de buurt nog een auto in vlammen opgegaan is). De grote accu is fors beschermd tegen brand en de daarbij behorende hitte. Ik denk dat je je daar niet zoveel zorgen over hoeft te maken?
                Last edited by woes; 07-12-18, 15:37.

2006 AR 159 SW 1.9 JTDm
                1984 Saab 900 Turbo T8
                1981 Mercedes RMB 207D
                1974 Citroen 2CV 0.6

Comment

nou dit draadje kunnen we ook wel weer afstoffen
                  Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Je kunt nog steeds bijtellen over de dagwaarde. r6 en v8 in mijn geval :-)
                    8.2 met supercharger?

Comment

Working...
                    X