Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

MMGHND the E-way. (Shortlists met elektrische auto's)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Ook interessant aan die Taycan is dat deze zal kunnen laden met 800V gelijkstroom, 2x zo snel als Tesla die aan een supercharger hangt.

Comment

Tsm aan de srv wagen? Ik moet geloof ik even wat quotes uit het verleden opslaan voordat hij ze allemaal delete. Want dit wordt een 2004 style vrijdagmiddag rel. :) :)
      Mini Cooper Clubman
      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
      "Jasper val dood." - RH

Comment

Ja Jasper, zoek dan ook al even je quotes erbij hoe jij ooit over kinderen dacht!!1!!!! :)))
        Probleem is wel dat al mijn aankondigingen redelijk accuraat geweest bleken te zijn geweest.
        Dus. 992.Taycan. :p

يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door janspeed Bekijk bericht
          Ook interessant aan die Taycan is dat deze zal kunnen laden met 800V gelijkstroom, 2x zo snel als Tesla die aan een supercharger hangt.
          Dat moet ik eerst nog zien, want per Tesla laadzuil sta je gemiddeld gewoon 2x zo lang als geadverteerd, te laden.
          Pas als je alleen aan de laadzuil staat heb je de volle mep.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TSM Bekijk bericht
            Ja Jasper, zoek dan ook al even je quotes erbij hoe jij ooit over kinderen dacht!!1!!!! :)))
            Probleem is wel dat al mijn aankondigingen redelijk accuraat geweest bleken te zijn geweest.
            Dus. 992.Taycan. :p

Je had ook gewoon “voortschreidend inzicht” kunnen zeggen, maar het voorstel om alle uitspraken van Jasper over kinderen te quoten vind ik een veel beter idee. Kom maar door!
            privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

Als deze hele beweging doorzet, rijden we over tien jaar allemaal in zo'n elektrische auto dus ik maak me geen illusie. Ik blijf er wel bij dat ik verbrandingsmotoren leuk vind en waarschijnlijk is dat over tien jaar nog steeds wel zo. Vorig jaar heb ik voor mdv al eens naar zo'n tesla model X gekeken omdat ze daarmee aan het stunten waren qua prijs, maar toch niet gedaan.

Ik zat even te googlen naar ons stroomverbruik als land, maar kon zo snel niets vinden van na 2016. Daarvoor zie je ook niet echt een toename terwijl ik dat wel zou verwachten met de intrede van de elektrische auto. Wellicht dat dit vanaf 2017/2018 pas merkbaar is geweest.

Zo lang wij steenkool moeten verbranden om die elektrische wagens te laten rijden, is het zinloos. Het wordt pas beter als die centrales worden vervangen door andere energiebronnen. In die zin snap ik die spanning niet over het salderen van zonneenergie en invoerheffingen op zonnepanelen. Dat zou je dan juist weer wel moeten stimuleren.
              Ik snap dat dat slecht is voor het verdienmodel, maar er zitten dus nog wat haken en ogen aan.

Comment

Er gaat de komende -pak em beet- 12 jaar ongeveer 500 miljard euro uitgegeven moeten worden in NL aan de milieu onzin. Zorg dat je erbij bent. Ik moet in 2030 nog niet met pensioen maar een asociale hut bovenop een ondergrondse P voor mijn verzameling ICE aangedreven autos met een zwembats met rechte randen, sla ik zeker niet af!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gait156 Bekijk bericht

Je had ook gewoon “voortschreidend inzicht” kunnen zeggen, maar het voorstel om alle uitspraken van Jasper over kinderen te quoten vind ik een veel beter idee. Kom maar door!
                  Precies dat. Daarbij sluit een EV een ICE niet uit natuurlijk ;-)

Comment

Working...
                  X