Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Porsche Taycan

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Ja, dat filmpje ken ik. Ik geloof dat de allereerste Tesla S'en nog RWD waren, en dan kan er natuurlijk van alles. Als Dual Motor zijn ze toch een stuk minder dynamisch op dit vlak.

Even een zijstap in dit draadje: het kan altijd gekker, en met die Tesla motoren kan je leuke dingen doen. Zoals deze Tesla powered BMW M3 die meegedaan heeft aan Pikes Peak. Bizar hoe dat te keer gaat, en wat een geweld. Hij rijdt hem ook nog even aan puin op 13.40.
    Het mooie is, dat je dit gewoon kunt kopen in de VS en kan bouwen. Staat een complete webshop online voor dit spul.

''Thank God for the internet experts''

Comment

Of gewoon een dikke V8 in een I Pace bouwen. Ook leuk!

Comment

Zou het kunnen dat het moeilijker is om met een EV te driften, omdat je geen toerenteller ziet of op het gehoor van de motor af gaat?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen Bekijk bericht
          Ja, dat filmpje ken ik. Ik geloof dat de allereerste Tesla S'en nog RWD waren, en dan kan er natuurlijk van alles. Als Dual Motor zijn ze toch een stuk minder dynamisch op dit vlak.

Even een zijstap in dit draadje: het kan altijd gekker, en met die Tesla motoren kan je leuke dingen doen. Zoals deze Tesla powered BMW M3 die meegedaan heeft aan Pikes Peak. Bizar hoe dat te keer gaat, en wat een geweld. Hij rijdt hem ook nog even aan puin op 13.40.
          Het mooie is, dat je dit gewoon kunt kopen in de VS en kan bouwen. Staat een complete webshop online voor dit spul.
          Ja, die ken ik ook en ik had het ook al gezien. Echt gekkenhuis en het maakt hen weinig uit of het stuk gaat blijkbaar ;)

Taeke : ik denk dat het inderdaad een combinatie van gebrek aan geluid en ook de opbouw van het koppel is. Bij driften doseer je volgens mij ook wel een beetje en bij electro is het meer aan/uit is mijn ervaring. Niet met driften trouwens, die ervaring.

Comment

Comment

Goed van die Porsche maar Porsche zou Porsche niet zijn als ze dit niet zelf getest hadden. Als chief engineering en/of marketing zou ik die auto de deur niet uit laten gaan zonder te weten dat we dit zouden kunnen winnen.

Comment

Kleine rel geloof ik. De Tesla stond in een soort van Eco stand Twitterde Elon Musk. Ook bevestigt door diverse mensen die tijd over hebben...

Comment

Klopt, heuse vrijdagrellen gaande nu over of TopGear misschien eea gemanipuleerd zou hebben om de Taycan te laten winnen, LOL
                  https://www.teslarati.com/top-gear-t...g-race-defense

Geloof ik niet, in andere testen wint de Tacan ook op de sprint. Zou ook een totale blamage voor Porsche zijn geweest bij een andere uitkomst.

Comment

Working...
                  X