Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Algemeen hybride en elektrisch rijden topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Voor wat het waard is: in Frankrijk gaat de S vanaf 91 mille kosten, en de "Turbo" vanaf 155 mille.
    VolvoXC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017)

Comment

• Geen geld...

Comment

• Porsches worden meestal niet verkocht omdat ze zo lekker goedkoop zijn, dus het zal wel goedkomen met deze, Kleintje. ;) Wat mij betreft de eerste niet-sportwagen van die toko die er wel fatsoenlijk uitziet en (dus) het logo wel verdiend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joep Bekijk bericht
          Porsches worden meestal niet verkocht omdat ze zo lekker goedkoop zijn, dus het zal wel goedkomen met deze, Kleintje. ;) Wat mij betreft de eerste niet-sportwagen van die toko die er wel fatsoenlijk uitziet en (dus) het logo wel verdiend.
          Misschien weer een model voor de Porsche liefhebbers met veel geld die de afgelopen jaren juist ervan gruwelden dat Porsche met de modellen onder de 911 steeds meer een merk voor de 'gewone' man werd. :-)

Comment

• En het doek is van de ID3:
            https://www.autoweek.nl/autonieuws/a...in-vol-ornaat/

Zo te zien ruim maar met een kleine kofferbak. Dashboard lijkt wat ielig, ik zie ook een enorme naad in de stuurkolom, niet des VAGs.. Zal wel pre-productie zijn. Maar interessante prijsstelling!

Comment

• Gisteren een kort rondje gedaan in de Model 3 Dual Motor van broer raspaardje...
              Tjeetje, wat gaat dat af, niet normaal....:-)

Toch eens informeren wat zoiets mij maandelijks gaat kosten in de lease? :-)

Comment

• M3 wint gouden stuurwiel en Tesla gaat volgens Elon Musk een giga factory + design centrum bouwen bij Berlijn.
                https://youtu.be/yaZCP5nysng

Tijden veranderen, zelfs in de BRD.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door raspaardje Bekijk bericht
                  Gisteren een kort rondje gedaan in de Model 3 Dual Motor van broer raspaardje...
                  Tjeetje, wat gaat dat af, niet normaal....:-)

Toch eens informeren wat zoiets mij maandelijks gaat kosten in de lease? :-)

ExTaxi : kom d'r maar in. Nog 1 dag geduld en dan kun jij hier ook wat meer over vertellen, toch?

Comment

• Ik zag niemand, maar dan ook niemand de Tesla rijder met de nek aankijken toen je gewoon 200k mocht aftikken voor een model S. Niemand. Model X idem dito. Niemand wist toen dat ze een half decennium later grofweg de helft zouden kosten.
                    Vreemd dat dat met Porsches wel gedaan wordt eigenlijk, dat met de nek aankijken.
                    ;-)
                    يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

• En ExTaxi is z'n eerste accu aan het leeg rijden. Ben benieuwd naar z'n ervaringen, foto's zag ik al voorbij komen. Hoeveel ev's hebben we nu op het groene forum?

Comment

• Ik zou niet weten wie ik met de nek aan zou moeten kijken.... Misschien mensen die nu nog een daisel kopen met alle kennis van nu. Verder wil ik zelf ook een EV zodra het te betalen is een een praktische range heeft voor mijn budget.

Voor de fun nog een ice ernaast zolang het nog mag.....

YouTube even Red Barchetta van Rush, met lyrics.
                        Mini Cooper Clubman
                        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                        "Jasper val dood." - RH

Comment

• Jaja ik heb 'm ook, heb er een apart draadje van aangemaakt. Laadpaal staat al, kabel is al getrokken, woensdag wordt 'ie aangesloten en kan ik thuis laden!
                          Pas een klein rondje gereden (had werklui over de vloer dus kon niet weg).
                          Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

• Plus één hier. Draadje volgt :).

Comment

• Ik rijd nu vrijwel dagelijks een stukje in een Nissan Leaf maar zelfs dat rijdt lekker in de stad ;)
                              Volgend jaar gaan een aantal "21meters" vervangen worden door elektrische versies, Nederlands ontwerp (Ebusco) en gebouwd in China.
                              Ben benieuwd.
                              Veritatis simplex oratio est

Comment

• De 347 en 348 van Amsterdam naar Uithoorn zijn al een tijdje elektrisch. Geen idee wat de chauffeur er van vindt maar als passagier is het prima.
                                Mini Cooper Clubman
                                "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                "Jasper val dood." - RH

Comment

• Vandaag toch ook maar een bestelling geplaatst voor een Model 3 Long Range. Mocht de auto niet geleverd kunnen worden dit jaar mag de bestelling geannuleerd worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RutgerK Bekijk bericht
                                    Vandaag toch ook maar een bestelling geplaatst voor een Model 3 Long Range. Mocht de auto niet geleverd kunnen worden dit jaar mag de bestelling geannuleerd worden.
                                    Ik hoop voor je dat hij nog op tijd binnen komt. Misschien anders een SR+ als alternatief? Ik weet niet of je andere alternatieven in gedachten hebt. Mocht je trouwens nog een referral code willen hebben, laat het gerust even weten. Zijn hier genoeg mensen, waaronder ook ik zelf natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stéphane Bekijk bericht

Ik hoop voor je dat hij nog op tijd binnen komt. Misschien anders een SR+ als alternatief? Ik weet niet of je andere alternatieven in gedachten hebt. Mocht je trouwens nog een referral code willen hebben, laat het gerust even weten. Zijn hier genoeg mensen, waaronder ook ik zelf natuurlijk.
                                      Wat kan je met een referral code?
                                      Klinkt misscbien vreemd maar ik heb eerste gebeld en toen gaven ze aan dat er nog wel een kans was met LR of Performance in de kleur wit zwart of grijs. Ik heb dus een grijze besteld feitelijk met een paar klikken.

Comment

Wat kan je met een referral code?
                                        Klinkt misscbien vreemd maar ik heb eerste gebeld en toen gaven ze aan dat er nog wel een kans was met LR of Performance in de kleur wit zwart of grijs. Ik heb dus een grijze besteld feitelijk met een paar klikken.
                                        Met een referral code krijg je beiden 1500km supercharging gratis. Dus als bijvoorbeeld als je op vakantie gaat kun je die gebruiken mocht buitenland niet vergoed worden. Als je wilt kun je de mijne wel gebruiken.

Comment

Met een referral code krijg je beiden 1500km supercharging gratis. Dus als bijvoorbeeld als je op vakantie gaat kun je die gebruiken mocht buitenland niet vergoed worden. Als je wilt kun je de mijne wel gebruiken.
                                          Oh dat is super! Daar heb ik wel oren naar. Als ik zeker weet dat de auto op tijd zal ik het laten weten.

Comment

• Ik denk dat je het nu meteen bij je bestelling moet doorgeven. Ze gaan pas in als je auto geleverd is. Even doorgeven aan de leasemij.

”You can use my referral link to get 1.500 free Supercharger km on a new Tesla:”

https://ts.la/stpane11770

Comment

Ik denk dat je het nu meteen bij je bestelling moet doorgeven. Ze gaan pas in als je auto geleverd is. Even doorgeven aan de leasemij.

”You can use my referral link to get 1.500 free Supercharger km on a new Tesla:”

https://ts.la/stpane11770
                                              Ik ga het zo proberen dan. Ik koop hem op de zaak dus kan dan zelf regelen denk ik.

Comment

Ik ga het zo proberen dan. Ik koop hem op de zaak dus kan dan zelf regelen denk ik.
                                                OK. Dat kun je dan zelf regelen inderdaad. Hoop dat het lukt, zowel voor jou als voor mij.

Comment

• Gisteren ontving ik van Tesla het bericht dat de vorige week bestelde Model 3 LR tussen 8 en 15 december wordt geleverd! Ik schrok daar toch wel een beetje van. De laatste drie auto's hadden een levertijd van respectievelijk 7 maanden, 6 maanden en 11 maanden.
                                                  Super dat het nog 2019 wordt maar ik had rekening gehouden met 30/31december. :-)

Comment

Gisteren ontving ik van Tesla het bericht dat de vorige week bestelde Model 3 LR tussen 8 en 15 december wordt geleverd! Ik schrok daar toch wel een beetje van. De laatste drie auto's hadden een levertijd van respectievelijk 7 maanden, 6 maanden en 11 maanden.
                                                    Super dat het nog 2019 wordt maar ik had rekening gehouden met 30/31december. :-)
                                                    Mooi man! Ik heb er 5 maanden op moeten wachten (en Stéphane nog langer)........
                                                    Nog elke dag genieten.........wat rijdt dat enorm relaxed zeg. Ik herken mezelf bijna niet meer :-)
                                                    Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ExTaxi Bekijk bericht

Mooi man! Ik heb er 5 maanden op moeten wachten (en Stéphane nog langer)........
                                                      Nog elke dag genieten.........wat rijdt dat enorm relaxed zeg. Ik herken mezelf bijna niet meer :-)
                                                      Een andere kleur had langer geduurd begreep ik. Ik ga de lak nog wel laten glasscoaten en nog wat kleine dingen. Eerst straks de auto in ontvangst nemen en er een keer goed omheen lopen.
                                                      De 19 inch zullen de wintervelgen gaan worden denk ik.

Comment

• ExTaxi : Ik heb niet lang hoeven wachten maar gewoon op tijd (lees:vroeg) besteld om de eindejaarsuitdagingen te voorkomen en omdat er toen een prijsverhoging in de pijplijn zat.

Welke kleur heb je genomen, Rutger? De mijne kwam ook 4 weken eerder dan gepland. Is een beetje net zoals met kinderen tijdens een zwangerschap: ze komen wanneer ze komen ;)

Comment

ExTaxi : Ik heb niet lang hoeven wachten maar gewoon op tijd (lees:vroeg) besteld om de eindejaarsuitdagingen te voorkomen en omdat er toen een prijsverhoging in de pijplijn zat.

Welke kleur heb je genomen, Rutger? De mijne kwam ook 4 weken eerder dan gepland. Is een beetje net zoals met kinderen tijdens een zwangerschap: ze komen wanneer ze komen ;)
                                                          Ik heb een grijze besteld. Met de kleur blauw of rood was levering in 2019 uiterst onzeker.

Die referral code kon ik helaas niet meer gebruiken.

Comment

• Dan is de onzekerheid de bepalende factor voor de kleur. Jammer van de referral code dan, maar ik had al een vermoeden dat het zo zou zijn. Gelukkig is laden niet zo kostbaar.

Comment

Dan is de onzekerheid de bepalende factor voor de kleur. Jammer van de referral code dan, maar ik had al een vermoeden dat het zo zou zijn. Gelukkig is laden niet zo kostbaar.
                                                              De kleur is een concessie geweest maar ik vind het grijs prima staan. Ik laat wel de chrome lijsten zwart maken en ik begreep dat de klep van de middenconsole ook wat krasgevoelig is.

Van de referral code is inderdaad jammer. Ik snap dat Tesla het wil gebruiken in het verkoopproces maar eigenlijk zou je er gebruik van moeten kunnen maken tot de auto geleverd is.

Comment

• Ik snap je. Wat je zegt over dechromen en middenconsole klopt wel. Wat die referral betreft doen ze nu wat moeilijker en zijn ze minder flexibel helaas.

Comment

• https://www.autoweek.nl/autonieuws/a...e-actieradius/

Een update voor je Audi e-tron. Fijn! Over The Air? Nee. Naar de dealer dan maar? Ook niet, het is alleen voor nieuwe e-trons. :D
                                                                  Eens te meer blijkt de voorsprong van Tesla op de rest.

Comment

Working...
                                                                  X