Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goodwood Revival 2019

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• brun
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht

A35 en Dutch weten dit nog beter als officiŽle leden met speldjes, maar volgens mij is de cut off idd 1966, het laatste jaar dat er een officiŽle gp op Goodwood was.
    Je hebt inderdaad een pre-66-parking en dan nog eentje voor latere klassiekers. Die tax exempt-parking ligt er direct naast (dus maar ietsje verder en nog steeds op loopafstand van de ingang). Je moet er vooraf op de Goodwood-site een ticket voor bestellen. Kost volgens mij maar een paar pond.

Overigens heeft Scuderia wel gelijk. De enige lol die je daarvoor hebt, is dat je auto de hele dag stof staat te happen tussen andere klassiekers. En omdat je ver vooraan staat, heb je aan het eind van de dag ook de langste file om het terrein weer af te komen.
    Last edited by brun; 19-09-19, 16:59.

Leave a comment:

• scuderia
    replied
    Wij zijn afgelopen weekend ook op Goodwood geweest. Een geweldig evenement, ik kan niet anders zeggen. Vooral ook leuk omdat de dames het ook leuk vonden.
    Als je het terrein op loopt, lijkt het wel of je zo uit een tijdmachine bent gestapt.
    Wij hadden een strandhuis gehuurd in Chichester. Het verkeer viel reuze mee. Uiteraard wel wat file, maar nog altijd 100 x beter dan geen file en dan in een tentje op een weiland staan.

Die speciale parkeerplaats snap ik niet zo. Het scheelde 100 meter lopen en alle auto's op die speciale parkeerplaats hadden aan het eind van de dag een laag stof op de auto omdat er continue mensen om de auto's heen lopen (het was erg mooi weer en dus stoffig).

Het ritje via de kanaaltunnel met de Berlina was ook leuk, afgezien van de stakende Franse douanebeambten.

De kans is erg groot dat wij volgend jaar weer gaan.

Leave a comment:

• Jasper
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
    Ik had ook wel naar FoS willen gaan, maar vind het eenzijdig de heuvel oprijden toch veel minder gaaf dan de geweldige races tijdens de Revival.
    Ik wil het eigenlijk wel weer inplannen voor 2020.

Tot welk bouwjaar is die klassiekerparking? Ik las ergens tot 1966. Dat zou de Giulia net diskwalificeren namelijk.
    A35 en Dutch weten dit nog beter als officiŽle leden met speldjes, maar volgens mij is de cut off idd 1966, het laatste jaar dat er een officiŽle gp op Goodwood was.

Leave a comment:

• FLYING DUCKMAN
    replied
    Staat serieus toch echt een keer op de agenda, maar dan moet mme Duckman ook mee willen (denk het wel), maar die krijg ik niet in een tent!

Ik zoek nog wel suggesties hoe dat op te lossen. Ik hoor veel over lange files e.d., wij zijn ook nog wel van de fiets, hebben 2 heerlijke oldtimers, zou volgens mij perfect passen, als we rond 10 km een hotel of B&B zouden hebben, maar kom je makkelijk met de fiets die kant op??

Leave a comment:

• Harry
    replied
    Ik had ook wel naar FoS willen gaan, maar vind het eenzijdig de heuvel oprijden toch veel minder gaaf dan de geweldige races tijdens de Revival.
    Ik wil het eigenlijk wel weer inplannen voor 2020.

Tot welk bouwjaar is die klassiekerparking? Ik las ergens tot 1966. Dat zou de Giulia net diskwalificeren namelijk.

Leave a comment:

• Stťphane
    replied
    Zondag en zaterdag ook heerlijk gekeken. Iedere keer weer het gevoel en idee om erheen te gaan, maar het komt er steeds niet van. Volgend jaar gewoon beter plannen. Members Meeting lijkt me ook al heel leuk. Festival of Speed misschien zelfs wel minder dan Revival.

Leave a comment:

• w220l
    replied
    Het is weer genieten, close racing door de Cobra's.
    Prima livestream.

Leave a comment:

• Taeke
    replied
    Hopelijk komt t er weer ns van de komende jaren... Er wordt weer serieus hard gegaan met die oude meuk! Hoe hard die Bentley Blowers over de baan gejaagd worden zeg.. (en het andere spul)

Leave a comment:

• V4
    replied
    De livestream draait de hele dag.

En weer neem ik mij voor volgend jaar toch eens te gaan...

Leave a comment:

• Jasper
    replied
    Aaarghh.

*gaat directie lief aankijken*

Leave a comment:

• Dutch
    replied
    Dus? Nog altijd niemand? Joh, er waren tijden dat twee campingplekken van 10x10 niet genoeg waren voor alle gummers...

Leave a comment:

• Dutch
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door rocketscience Bekijk bericht
    Ow graag, maar we komen dan net terug van Curacao.
    Dus ik check het efkes thuis. Maar met professionele keuzes in het verschiet, moet ik me misschien efkes inhouden.
    Inhouden? Wat?!

Leave a comment:

• Elentinos
    replied
    Helaas heb ik dat weekend wat anders te doen, anders zou ik weer van de partij zijn. Gezellig op de camping met een paar Gummers en genoeg drank kan ik erg aanbevelen.

Leave a comment:

• gait156
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
    Sowieso nogal laat om nog huis etc te regelen natuurlijk.
    Ik las ook Gummen-campingtrip, dus dat is geen excuus ;)

Leave a comment:

• Harry
    replied
    Ik wil ook weer een keer, maar dit jaar gaat hem niet worden.
    Sowieso nogal laat om nog huis etc te regelen natuurlijk.

Leave a comment:

• Jasper
    replied
    Post brexit is dat zo ongeveer een Good Guys uniform, dus de shock value daalt wel. :)

Leave a comment:

• scuderia
    replied
    Wij gaan ook. Kaarten hebben we al besteld en een huis gehuurd aan de kust. Mooi tripje voor de Berlina.

Zijn er nog tips voor kleding?

Ik zoek nog een goed SS-uniform in mijn maat.

Leave a comment:

• woes
    replied
    Ik maak dit graag een keer mee. Dit jaar kan ik alleen voor de laatste keer "buiten de schoolvakanties om" nog weg met het gezin, en die vakantie valt precies halverwege september.

Leave a comment:

• rocketscience
    replied
    Ow graag, maar we komen dan net terug van Curacao.
    Dus ik check het efkes thuis. Maar met professionele keuzes in het verschiet, moet ik me misschien efkes inhouden.

Leave a comment:

• Dutch
    started a topic Goodwood Revival 2019

Goodwood Revival 2019

Zo heren, mij ook weer eens melden hier. De jaarlijkse Gummen-campingtrip naar de Goodwood Revival dreigt het komend jaar uit te draaien op alleen brun en ik. Diverse gummers die al eens zijn meegeweest, hebben afgezegd of zijn nog serieus aan het twijfelen (Hamster, JasperB, Ruud, Elentinos...).

Dus wie heeft er zin? Er zijn sowieso nog twee plekjes, en als clublid kan ik ook nog met 10% korting kaartjes voor je regelen. Dť kans voor de spijtoptanten die achter het net van alle volgeboekte hotels en pensions hebben gevist!
Working...
X