Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

F1 2021

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Wel grappig inderdaad, die Russische Haas.

Oorspronkelijk geplaatst door Parohl Bekijk bericht
    Hebben we het over mooie F1 auto's?
    * voelt zich opeens heel erg oud* Lotus f1.jpg Lotus f1.jpg
    Mooie liveries, dat is net wat anders.

(even geen tijd een mooi plaatje van Lauda's Brabham-Alfa BT46 op te zoeken)

Comment

Grappig: Rusland wil met deze kleurstelling demonstreren dat ze ondanks de boycot van Russische sporters toch meedoen, maar het Amerikaanse team heeft al aangegeven de auto dit jaar niet verder te ontwikkelen, dus dat wordt dan wel een 'Russische deelname' in de achterhoede :)
      Last edited by Prins Claus; 04-03-21, 11:34.
      Ride: 400 Nm bijtellingsschraper

Comment

Hier kun je natuurlijk op wachten
        Attached Files
        Giulia 1600 Super '65
        Abarth 595 Competizione '15

Comment

• Ze ontwikkelen die wagen niet door, maar ze hebben deze winter dus al geen enkele token gespendeerd aan de auto die in 2020 al een shitbox was :-)
          Je zou zeggen, Gene Haas heeft er geen zin meer in. Wellicht is de Haas volgend jaar een Mazepin?

Comment

• Wat is “Ve look like a bunch of Vankers” in het russisch?
            "There is an art to flying, or rather a knack. The knack lies in learning how to throw yourself at the ground and miss."

Comment

• Anti-doping club WADA gaat eens kritisch naar de Haas livery kijken, wegens de ban die de Russen nog hebben...

Comment

• Dat gaan ze natuurlijk nooit verboden krijgen
                Giulia 1600 Super '65

Comment

• Het gaat een beetje mis bij Williams: Hackers zitten presentatie Formule 1-bolide Williams dwars | Autosport | Telegraaf.nl

Dus gooien ze gewoon de plaatjes maar online
                  Gebrek aan sponsoring is wel opvallend, lijkt ieder jaar minder te worden bij Williams.

Bij alle teams lees je hoe lang ze er over doen om tot bepaalde kleuren en vlakken te komen, hoe het over komt op TV n hoe zichtbaar de sponsorlogo's zijn. Bij A-M zeggen ze zelfs een jaar bezig te zijn geweest met die groene kleur. En williams maakt er gewoon een nineties zebra van alsof het een kruising tussen een Sauber uit 1996 is met een GP2-auto. Ga op die airbox maar eens een merknaam lekker leesbaar krijgen,

Last edited by Veloce; 06-03-21, 19:09.
                  Giulia 1600 Super '65

Comment

• Gelukkig niet; prima toch om ook een team uit een andere regio te hebben? (Bedenk daarbij ook: alsof de NL topsport vrij is van doping ;) Hoe lang is die lijst aan wielrenners, krachtsporters etc etc ...)

Williams verwachtingen zijn niet al te hoog gespannen met deze aanpak zo...

Comment

• Wellicht zit er meer achter die Haas-livery dan enkel een sponosrship deal, staan de overname handtekeningen er al wel maar mag de Amerikaanse Haas nu nog geen Russische Mazepin zijn wegens de doping ban van Rusland?

Ik denk wel dat de Williams komend seizoen voor de Haas gaat eindigen in de wk stand.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door V4 Bekijk bericht
                        Wellicht zit er meer achter die Haas-livery dan enkel een sponosrship deal, staan de overname handtekeningen er al wel maar mag de Amerikaanse Haas nu nog geen Russische Mazepin zijn wegens de doping ban van Rusland?...
                        Die kans lijkt mij vrij groot; maar goed, we gaan het zien :) (of niet)

Comment

• Hier kun je stemmen op je favoriete livery voor 2021: https://www.formula1.com/en/latest/a...0xQ4z4Ul5.html

Comment

• De Aston of de Alpine ?
                            Zweven is een ongekende ervaring, leve de hydraupneumatiek !
                            Ja Jappen roesten nog steeds !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door slimenslecht Bekijk bericht
                              De Aston of de Alpine ?
                              Alpine!

Comment

• Ik heb vandaag met een schuin oog de eerste testdag gevolgd en het laatste uurtje live meegekeken. Dat Max het snelste was zegt natuurlijk geen ene reet, maar ik vond t vooral opvallend hoe lastig Mercedes het had. Die versnellingsbakproblemen voor Bottas zijn vooral lullig omdat hij daarom weinig kon rijden. Maar in de middag zag je dat HAM het echt heel moeilijk had met de auto. Het leek werkelijk nergens op, kreeg het niet voor elkaar om een aantal bochten aan elkaar te knopen zonder geblokkeer of wijd te gaan. Ja er lag zand, maar de andere auto's hadden hier op dat moment stukken minder last van.
                                Ik zat eerder te denken denken dat ze bijvoorbeeld iets van een nieuwe wielophanging aan het testen waren die ze nog moeten begrijpen.
                                Of ze nemen het jaarlijkse sandbaggen wel héél erg serieus deze keer.
                                ​​​Maar ik ga er wel gewoon van uit dat ze over 2 weken weer vooraan staan natuurlijk.

P.s. en die Aston ziet er op de baan echt fantastisch uit! Vind het alleen jammer dat Stroll zijn helm in exact de zelfde tijt heeft gespoten zodat die helemaal weg valt en dat VET een foeilelijke lichtroze helm heeft gekozen.
                                Last edited by Veloce; 13-03-21, 08:40.
                                Giulia 1600 Super '65

Comment

• Het is ieder jaar hetzelfde riedeltje. Laten we gewoon hopen dat de afstand van RB tot Mercedes iig wat kleiner is dan vorige seizoensstart. Mercedes staat gewoon weer vooraan over 2 weken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GJ Bekijk bericht

Alpine!
                                    Ik zag gisteren dus dat de Alpine matblauw is, dat vond ik wel wwn beetje een tegenvaller.
                                    Giulia 1600 Super '65

Comment

• HAM staat ondertussen achterstevoren in het grind en Aston Martin heeft vandaag opeens ook problemen met de versnellingsbak die ze bij Mercedes ingekocht hebben.
                                      Attached Files
                                      Giulia 1600 Super '65

Comment

• Gravelbagging..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Veloce Bekijk bericht

Ik zag gisteren dus dat de Alpine matblauw is, dat vond ik wel wwn beetje een tegenvaller.
                                          Nog steeds een hele mooie livery wat mij betreft, maar met de kleur die het was voor de officiële intro idd nog mooier! Hoewel ik geen fan ben van Renault, vind ik het nog steeds de mooiste auto in het veld qua looks

Comment

• Ik vind het inderdaad ook nog een van de mooiste, samen metde Aston. Ben alleen niet zo'n fan van die matte trend, als snap ik het wel vanwege leesbaarheid van sponsoren.
                                            Vandaag viel ook op dat ze echt een hele bijzondere airbox hebben. Vooral een stuk dikker in het bovenste deel als gevolg van een anderr packaging en aero-filosofie.
                                            Goed dat eens team weer eens écht anders durft te doen dan de rest.
                                            Attached Files
                                            Last edited by Veloce; 14-03-21, 09:49.
                                            Giulia 1600 Super '65

Comment

• Ligier JS5!
                                              Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                                              "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

• Viel me gisteren ook op die mega brede engine cover. Schijnt dat ze wat dat betreft dus eens een heel ander concept hebben gekozen (vind ik ok, beter fout gegokt dan weer een jaar kleurloos meegereden). Ze hebben kennelijk koeling vanuit de sidepods verplaatst waardoor die een stuk smaller zijn en er naast de sidepods meer vloer overblijft.

Comment

• De grote vraag van dit seizoen voor mij zal zijn, waar kan ik nog F1 kijken? Ik heb geen ziggo, ga ook geen abo afsluiten op ziggo. RTL unsere nachbarn, zijn ook gestopt. BBC doet het niet meer....

http://www.bloemendal-fotografie.nl

auto's
                                                  Citroen 2CV 1982
                                                  Saab 9-3 2.0T 2002
                                                  Citroen C1 2014
                                                  Solex 3800

Comment

• Abo op F1 TV nemen? Kost iets van 75 per jaar dacht ik.
                                                    Giulia 1600 Super '65

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Veloce Bekijk bericht
                                                      Abo op F1 TV nemen? Kost iets van 75 per jaar dacht ik.
                                                      64,99 euro. Bevalt heel goed, inmiddels paar jaar :) (in het begin hadden ze nog wel eens storing, dat was afgelopen seizoen al bijna niet meer het geval (je mistte dan een paar minuten, nooit de hele wedstrijd oid); beeldkwaliteit is prima, en: je kunt kiezen vanuit welke 'camera angle' je kijkt. Ik heb zelf meestal 2 schermen aan staan: 1 met het algemene beeld, en 1 meerijden met Max (dan hoor je ook alle boordradio))

Maar je krijgt 20% korting als je deze link gebruikt om een TV Pro abonnement af te sluiten: referme.to/aernoudtb-1
                                                      (en als referrer krijg ik ook weer wat korting op het abonnement voor komend jaar :) we worden er dus beide beter van)
                                                      Last edited by S6R; 17-03-21, 08:20.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door S6R Bekijk bericht

64,99 euro. Bevalt heel goed, inmiddels paar jaar :) (in het begin hadden ze nog wel eens storing, dat was afgelopen seizoen al bijna niet meer het geval (je mistte dan een paar minuten, nooit de hele wedstrijd oid); beeldkwaliteit is prima, en: je kunt kiezen vanuit welke 'camera angle' je kijkt. Ik heb zelf meestal 2 schermen aan staan: 1 met het algemene beeld, en 1 meerijden met Max (dan hoor je ook alle boordradio))

Maar je krijgt 20% korting als je deze link gebruikt om een TV Pro abonnement af te sluiten: referme.to/aernoudtb-1
                                                        (en als referrer krijg ik ook weer wat korting op het abonnement voor komend jaar :) we worden er dus beide beter van)
                                                        https://www.reddit.com/r/F1TV/commen...tm_name=iossmf

Race control voor F1TV al geprobeerd? Ziet er wel cool uit!

Je zou trouwens ook mee kunnen kijken met iemand die wel een Ziggo abo heeft.

Comment

• Duistere stream via hesgoal.nl (Ziggo) of hesgoal.com (Sky). Reclame en wegvallende verbinding soms op onhandige momenten, maar het kost niks.
                                                          Een abo op Sky is weer vrij prijzig inclusief allerlei andere shit die me niet interesseert.
                                                          * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
                                                          * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

• Krijg je met F1TV het Britse (/global) commentaar of toch het Nederlandse?

Comment

• Je kan kiezen uit Brits (Sky), Olaf en ik dacht ook Duits en zelfs Frans commentaar? Ik vind het echt een aanrader, vooral de inboard beelden met real time ongecensureerd radioverkeer tussen rijder en pitmuur. En dat voor 2 euro per race, dat heb ik er zeker voor over. Afgelopen jaar kreeg ik het gratis via Ziggo, maar het jaar daarvoor heb ik er gewoon voor moeten betalen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door V4 Bekijk bericht
                                                                Krijg je met F1TV het Britse (/global) commentaar of toch het Nederlandse?
                                                                Gelukkig krijg je (in elk geval) het Engelse commentaar wat echt een totale verademing is als je wel eens Ziggo hebt moeten kijken/luisteren...

Comment

• Denk dat ik me maar eens aanmeld.

Comment

Working...
                                                                  X