Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

F1 2021

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ik heb net een abonnement geregeld. We gaan het zien.

Comment

• C2CA2B99-FAAF-4519-8B7B-B7C4572DB77B.jpeg
      Oorspronkelijk geplaatst door Parohl Bekijk bericht
      Hebben we het over mooie F1 auto's?
      * voelt zich opeens heel erg oud *
      Mijn absolute favoriet blijft het blauw van de Eagle Weslake.

Attached Files
      ------------------------------------------------
      We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

• Ja, was deze bijna vergeten Martijn. Fantastische F1.
        "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
        BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

• Uit die periode blijf ik een zwak houden voor de Honda RA273.

1966-honda-ra273-3.jpg
          Mini Cooper Clubman
          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
          "Jasper val dood." - RH

Comment

• Die uitlaatpijpen, prachtij. Nog mooier bij de Ferrari 312 uit die tijd.

Comment

• Vanaf vandaag online
              Attached Files
              Giulia 1600 Super '65
              Abarth 595 Competizione '15

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door V4 Bekijk bericht
                Denk dat ik me maar eens aanmeld.
                Nog gebruik kunnen maken van die 20% korting?

Comment

• Serieus, dat Drive to Survive was al heel dunnetjes, maar gaf in eerste seizoen iig nog wat content die we niet eerder gezien hadden. Dit 3e seizoen is een hele dike SKIP. Uiteraard ook wel te begrijpen door de pandemie etc, maar ik denk dat iedereen er nu zo op ingespeeld is (i.e. teams/teambazen/rijders camerabewust) dat we weinig zinvols meer hoeven te verwachten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door S6R Bekijk bericht

Gelukkig krijg je (in elk geval) het Engelse commentaar wat echt een totale verademing is als je wel eens Ziggo hebt moeten kijken/luisteren...
                    Ik heb van de pre-season test wat streams gezien van Sky, maar mag hopen dat dat niet representatief was voor de normale commentaren. Leek wel een theekransje, wat een oeverloos geouwehoer. Mol is een blinde mongool, maar we hebben iig geen reclameonderbrekingen (ivgl RTL/SBS vroegah) en het is gratiesjjj.

Comment

• Tja, lul maar eens 3 dagen van 8 uur vol waar behalve de teams zelf niemand wijzer van wordt. Same story elk jaar weer. Hoef ik verder ook niet allemaal te zien.

Oorspronkelijk geplaatst door S6R Bekijk bericht

Nog gebruik kunnen maken van die 20% korting?
                      Yep, thanks!

Ben benieuwd of het gaat bevallen.

Comment

• @Olle: F1 Pro heeft geen reclame blokken whatsoever :) F1 commentaar va hun is top.
                        @V4: mooi :)

Comment

• Moest even denken of dit hier moest of in het Nordschleife topic maar aangezien het F1 coureurs zijn, toch maar hier.

Zoveel heb ik Kimi zelden horen praten op camera:
                          ------------------------------------------------
                          We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

• Comment

• https://www.racefans.net/2021/03/27/...rossi-insists/

De strijd om wie er de top dog is bij het Alpine team is in volle gang :-)

Comment

• Leuke video over Max' eerste overwinning:

Comment

• Hm, helaas geen in-car cam in F2 op F1.TV. Had wel het radioverkeer tussen Dan Ticktum en zijn team willen horen :-)

Comment

• Ik ben nu al weer bang dat Mercedes de optocht weer de hele tijd gaat leiden. Op de gele band rijden ze al weer vergelijkbare tijden met Max op rood.

Comment

• Bam! Mooie pole

Comment

• Jammer voor Perez, maar hij is dus gewoon een nieuwe Gasly/Albon in de tweede RedBull.
                                        Fernando in de top 10 is netjes, Ocon viel er in Q1 al uit. Net als Vettel, terwijl Stroll wel in Q3 zit.
                                        LeClerc en Sainz was erg close in Q2 (0,001s).

Comment

• Ik ben blij dat ik vwb de pole position ongelijk heb gekregen :-) Ik hoop op een mooie strijd waarin hopelijk ook nog een rol voor andere rijders is weggelegd. Bij Ferrari belooft de strijd tussen de coureurs iig erg spannendcte worden. Leuk!

Comment

• Zou het dan Úcht gaan gebeuren dit jaar? Een keer Úchte strijd om de grote prijs? Wat winst is is dat het iig behoorlijk dicht bij elkaar zit (waar het voorgaande jaren voor RB altijd een start op relatief grote afstand van Mercedes was), nu maar hopen dat de Honda ook heel blijft. De eerste klap is iig veelbelovend :)

Comment

LeClerc en Sainz was erg close in Q2 (0,001s).
                                              En ook nog p1+2 in Q2

Comment

• Maar wel op softs waar RedBull en Mercedes op mediums reden.

Comment

• Niet te vergeten dat Max zijn laatste ronde in Q2 afkapte met alle sectoren op paars. Ben alleen zo bang dat Mercedes afgeknepen rond reed.

Comment

Maar wel op softs waar RedBull en Mercedes op mediums reden.
                                                    Dat klopt, maar vorig jaar hadden ze zich dan misschien net aan Q3 in gereden en nu rijden ze zich met gemak Q3 in en rijdt Leclerc zich naar p4. Ferrari is wel op de weg terug, zo veel is wel duidelijk.

Comment

• Ben benieuwd wat Tsunoda nog gaat brengen. Dat ie vlak achter Max stond verraste me positief.

Ook Gasly in Q2 en 3. Ik denk toch dat Honda een aardige stap heeft gemaakt.
                                                      Zweven is een ongekende ervaring, leve de hydraupneumatiek !
                                                      Ja Jappen roesten nog steeds !

Comment

• Mazepin speelt ondertussen zijn rol van The one you love to hate uitstekend qua tijden. ;)
                                                        Mini Cooper Clubman
                                                        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                                        "Jasper val dood." - RH

Comment

• Het lijkt allemaal heel erg dicht bij elkaar te zitten dit jaar. Kon wel eens een mooi seizoen worden. En [email protected] die weer een demoontje heeft om te bevechten :)

Comment

• Ik zie trouwens dat ik me in mijn eerste bericht vergist te. Ik dacht dat Max in Q2 op rood reed en de Mercedesen op geel. Hij stond echter ook op geel, dus het was wat dat betreft ook een gelijke strijd.

En Tsunoda moeten we inderdaad ook maar eens goed op gaan letten. Ben benieuwd waar die toe in staat is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                                                              Mazepin speelt ondertussen zijn rol van The one you love to hate uitstekend qua tijden. ;)
                                                              Die naaide Vettel en Ocon wel even een oor aan daar. Maakt meteen goede vrienden in de paddock bij zijn debuut.
                                                              Giulia 1600 Super '65
                                                              Abarth 595 Competizione '15

Comment

• Ha, die Jasper;

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                                                                Mazepin speelt ondertussen zijn rol van The one you love to hate uitstekend qua tijden. ;)
                                                                Niet alleen qua tijden, hij heeft alleen in de P & Q-sessies al een aantal gele vlaggen op zijn naam.
                                                                Scherven brengen gelul.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beestemans Bekijk bericht
                                                                  Niet te vergeten dat Max zijn laatste ronde in Q2 afkapte met alle sectoren op paars. Ben alleen zo bang dat Mercedes afgeknepen rond reed.
                                                                  Ik geloof dat er een regel is dat de engine mode in quali ook de engine mode in de race is ;-)

Comment

Working...
                                                                  X