Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

F1 2021

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TSM Bekijk bericht

Nadat hij er 29x een voordeel van ca 2/10e per lap uitgehaald heeft, dat is gewoon niet uit te leggen, en je kunt wel raden wat Max de volgende keer doet natuurlijk, wat het alleen maar nog een grotere show maakt. De FOM zou wel een goede partij zijn voor op het binnenhof man!!

Eigenlijk wel apart dat RBR redelijk laat (?) bij Max aangaf om daar ook de bocht ruim te nemen zoals HAM? HAM had het al 29 keer gedaan, dus dat had toch eerder moeten opvallen bij RBR?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RutgerK Bekijk bericht
      Het was ook bijzonder om te horen dat racecontrol de opdracht gaf Hamilton voorbij te laten! Het is prima als racecontrol Red Bull informeert dat als Max Hamilton niet terug voorbij laat er een tijdstraf volgt van 5 of 10 seconden, maar dat racecontrol opdrachten zou geven in de strijd klinkt vrij apart
      Dat vond ik dus ook, en persoonlijk geloof ik dat ook niet zo hoor.
      Dit was gewoon een RB call, laat dat gedoe maar op het podium plaats vinden, zoals Max zegt.
      Denk wel dat Max aardig achter de zenuwen van HAM begint te komen, en dat reken ik goed.
      Op pace waren ze (MER) namelijk helemaal nergens, op een circuit dat hen normaal goed ligt, vs een RB die k nog eens onderpresteerde tgv diff problemen.
      Maar einde van de rit, we hebben het er nog steeds over, veel added drama, dit wordt genieten dit seizoen zo lijkt het, svp de call for world champ in de laatste race van het seizoen :)
      يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

• Oh ja Bottas, moet die niet bij de planstoenendienst op zo een snelle grasmaaiert gaan rijden oid ? Wat een totale aanfluiting man. Als Perez niet achteraan had moeten starten had die ook nog voor hem geindigd.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door V70 Bekijk bericht

Eigenlijk wel apart dat RBR redelijk laat (?) bij Max aangaf om daar ook de bocht ruim te nemen zoals HAM? HAM had het al 29 keer gedaan, dus dat had toch eerder moeten opvallen bij RBR?
          Als hij er geen voordeel van zou hebben voor zijn rondetijden of slijtage van banden dan zou Hamilton het toch niet 29x doen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RutgerK Bekijk bericht

Als hij er geen voordeel van zou hebben voor zijn rondetijden of slijtage van banden dan zou Hamilton het toch niet 29x doen?
            Ehm ja? HAM doet dat idd niet zomaar. Ik bedoelde dat RBR toch eerder had kunnen aangeven (zeg na 3 a 4 rondjes) bij Max om daar de bocht ook wijd te nemen zoals HAM? Om hetzelfde voordeel te pakken. Of mis ik iets?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door V70 Bekijk bericht

Ehm ja? HAM doet dat idd niet zomaar. Ik bedoelde dat RBR toch eerder had kunnen aangeven (zeg na 3 a 4 rondjes) bij Max om daar de bocht ook wijd te nemen zoals HAM? Om hetzelfde voordeel te pakken. Of mis ik iets?
              Ik bedoelde dat racecontrol prima kan uitrekenen wat het totale voordeel geweest is in tijd van die 28x (1x overstuur) overschrijden van de tracklimits. Als je met een vleugeltje teveel een wedstrijd rijdt omdat de auto daar 0,2 seconde per ronde mee wint dan wordt je uit de uitslag geschrapt.

Max hoeft niet per se op die manier alsnog te winnen maar krom ia het natuurlijk wel

Comment

Dat vond ik dus ook, en persoonlijk geloof ik dat ook niet zo hoor.
                Dit was gewoon een RB call, laat dat gedoe maar op het podium plaats vinden, zoals Max zegt.
                Denk wel dat Max aardig achter de zenuwen van HAM begint te komen, en dat reken ik goed.
                Op pace waren ze (MER) namelijk helemaal nergens, op een circuit dat hen normaal goed ligt, vs een RB die k nog eens onderpresteerde tgv diff problemen.
                Maar einde van de rit, we hebben het er nog steeds over, veel added drama, dit wordt genieten dit seizoen zo lijkt het, svp de call for world champ in de laatste race van het seizoen :)
                Wat dat betreft is de start van Perez ook niet verkeerd. Er is veel Red Bull in beeld geweest ;)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door S6R Bekijk bericht
                  Hopelijk maakt Sergio volgende kwalificatie gene fout en staat ie vlak achter Max, dan kan RB ook makkelijker met de strategie spelen, want nu had Max zijn oude probleem weer: MB die de strategie kan bepalen ivm 2 auto's. Wel mooi om te zien hoe Sergio door het veld heen reed en toch nog netjes eindigde.
                  Ik zie nog geen verschil met Albon.... Over het hele weekend was het verschil met Max niet beter dan we zagen met Albon en Gasly.
                  Heel veel tijd om op snelheid te komen krijg je niet bij RedBull. Vraag het Gasly (zie het artikel wat hij oa daarover schreef), team had al snel geen interesse meer.

Comment

)
                    Okee, ik heb naar een andere race zitten kijken waarschijnlijk....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door slibbe Bekijk bericht

HAM en VER. VET is binnenkort afgeschreven.
                      LOL. Ik zal m voortaan gewoon "Max" noemen. :). Over afschrijven gesproken: hoeveel races gaat t duren voor Mazepin weer uitgezwaaid wordt??

Comment

• MAZ blijft gewoon zitten hoor, HAAS is gewoon t afhankelijk van 't geld van UralKali om (dit jaar) te overleven. Zou mij niet verbazen dat hij over paar jaar de tent weer verkoopt als blijkt dat het met de nieuwe 2022-regels ook niks gaat worden.
                        Giulia 1600 Super '65
                        Abarth 595 Competizione '15

Comment

• Lol

http://mazesp.in/
                          Giulia 1600 Super '65

Comment

• hahaha. Dat werkt toch veel beter dan de zoveelste zure rant. Gewoon een paar filmpjes en een klok :)
                            priv-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door V4 Bekijk bericht

Ik zie nog geen verschil met Albon.... Over het hele weekend was het verschil met Max niet beter dan we zagen met Albon en Gasly.
                              Heel veel tijd om op snelheid te komen krijg je niet bij RedBull. Vraag het Gasly (zie het artikel wat hij oa daarover schreef), team had al snel geen interesse meer.
                              Had het idee dat Sergio wat dichter op zat qua ronde tijden in de race dan Albon. Ook snijdt hij beter door de middenvelders heen (qua inhalen).
                              Heb je de link naar het volledige artikel evt? Heb alleen delen voorbij zien komen, maar ben wel benieuwd naar het hele verhaal. Alvast bedankt :)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Veloce Bekijk bericht
                                Het nieuwe didmaldenadocrashtoday.com :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door S6R Bekijk bericht

Had het idee dat Sergio wat dichter op zat qua ronde tijden in de race dan Albon. Ook snijdt hij beter door de middenvelders heen (qua inhalen).
                                  Heb je de link naar het volledige artikel evt? Heb alleen delen voorbij zien komen, maar ben wel benieuwd naar het hele verhaal. Alvast bedankt :)
                                  https://www.theplayerstribune.com/po...ula-one-racing

Comment

• indrukwekkend verhaal!
                                    priv-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

• Nog een mooie op het IG-account van Mercedes
                                      Attached Files
                                      Giulia 1600 Super '65

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door V4 Bekijk bericht

Okee, ik heb naar een andere race zitten kijken waarschijnlijk....
                                        Ja, idd, die snapte ik ook niet helemaal. De twee auto's lijken me extreem aan elkaar gewaagd. Ik ga wel mee in de logica dat het met Perez meteen vooraan een andere race had kunnen zijn.
                                        Mini Cooper Clubman
                                        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                        "Jasper val dood." - RH

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door slibbe Bekijk bericht

VET is binnenkort afgeschreven.
                                          Met 5 penalty points in 1 weekend kan het hard gaan ja :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht

Ja, idd, die snapte ik ook niet helemaal. De twee auto's lijken me extreem aan elkaar gewaagd. Ik ga wel mee in de logica dat het met Perez meteen vooraan een andere race had kunnen zijn.
                                            dan overzie je wr de bigger picture niet....

Comment

• Voor wie de persconferentie na de race nog niet gezien heeft:

Comment

• Jemig, zegt HAM nu ook dat die RB superieur was aan de MER ?
                                                rofl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gait156 Bekijk bericht

indrukwekkend verhaal!
                                                  erg indrukwekkend inderdaad!
                                                  http://www.bloemendal-fotografie.nl

auto's
                                                  Citroen 2CV 1982
                                                  Saab 9-3 2.0T 2002
                                                  Citroen C1 2014
                                                  Solex 3800

Comment

Jemig, zegt HAM nu ook dat die RB superieur was aan de MER ?
                                                    rofl
                                                    Tja dat is natuurlijk de HAM vraag.
                                                    Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

• Mooie vergelijking, met data, van de race tussen Max en Lewis: https://www.formula1.com/en/latest/a...B2yI0OnAd.html

Comment

Jemig, zegt HAM nu ook dat die RB superieur was aan de MER ?
                                                        rofl
                                                        Wat had je verwacht dat hij zou zeggen? Hij danst trouwens vrij voorzichtig om de brij heen in de stukken die ik hoor, zegt wel een paar keer "we don't have the fastest car at the moment". Zou ik ook zeggen om mijn team scherp te houden, en de concurrentie een misplaatste zelfgenoegzaamheid aan te praten.
                                                        Mini Cooper Clubman
                                                        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                                        "Jasper val dood." - RH

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht

Wat had je verwacht dat hij zou zeggen? Hij danst trouwens vrij voorzichtig om de brij heen in de stukken die ik hoor, zegt wel een paar keer "we don't have the fastest car at the moment". Zou ik ook zeggen om mijn team scherp te houden, en de concurrentie een misplaatste zelfgenoegzaamheid aan te praten.
                                                          Ik had niets anders verwacht hoor :)

Comment

• Als je nog steeds denkt dat de Mercedes(auto) overpowered is t.o.v RB dan heb je wat mij betreft meer dan n steekje los. Het is alleen dat het team bepaalde dingen wat verstandiger aangepakt heeft de vorige race en dat n iemand smeekte om zijn banden te mogen sparen.
                                                            Every second of your life is a part of your song

Comment

• Hier maar even? Ondanks dat ik en mijn zoon autogek zijn hebben we nooit echt naar een F1 wedstrijd gekeken. Ik vind Rally veel leuker of Parijs Dakar. Kende wel wat teams maar wist helemaal niet hoe het nu werkte. Wel Rush gezien en Ferrari vs Ford maar daar bleef het wel bij... Totdat....totdat we op Netflix zijn begonnen aan Drive to Survive. We zijn in 1 week door 2018 heen en beginnen nu aan 2019. Echt zo mooi in beeld gebracht. Goede muziek (helaas geen Dolby Athmos thuis maar met oud B&O 5.1 setje ook al vermakelijk). Zo zou ik voetbal ook leuk gaan vinden. Wat een serie! Als F1 ooit nog eens naar Zandvoort komt dan willen we daar best bij zijn!

Hoop dat ze ooit nog eens een spin-off gaan maken (of...cross over...?) met Formule E.

Comment

• Nou. In september komt de F1 dus naar Zandvoort na een jaar Corona uitstel :)

Comment

• Cool! Ik voel een Gummen uitje opkomen. Heeft Harry onze Gummen Skybox al weer leeggehaald?

Comment

Working...
                                                                  X