Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

F1 2021

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ha, dat Kleintje;

D2S is inderdaad leuk kijkvoer, maar wel in vergaande mate gescript. Geeft nix, als je dat weet is het prima amusement.
    Scherven brengen gelul.

Comment

• En vergeet het Gummenuitje naar F1 op Zandvoort maar Kleintje, is al een stief jaartje uitverkocht.
      "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
      BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

• Ja. Ik zag het al. Nou ja. Over paar jaar dan maar als de Skybox weer toegankelijk is en de wietplantage is opgeruimd...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hansv Bekijk bericht
          Ha, dat Kleintje;

D2S is inderdaad leuk kijkvoer, maar wel in vergaande mate gescript. Geeft nix, als je dat weet is het prima amusement.
          Niet zozeer gescript, maar we worden gewoon onwaarheden verteld. Beelden, commentaren en geluidsfragmenten van verschillende GP's worden door elkaar gebruikt. Sainz en Norris bromance die wordt neergezet alsof ze vooral concurrenten en absoluut geen vrienden zijn.
          Aflevering 1 moest ik ook wel lachen hoe ze de testweek in beeld brachten, alsof t mega spannend was als iemand (en Racing Point nota bene) een snelle tijd klokte.
          Giulia 1600 Super '65
          Abarth 595 Competizione '15

Comment

• Ik kreeg de indruk bij de laatste serie dat Lawrence Stroll behoorlijk wat aandeel in Netflix bezit...

Comment

• Ik heb de penningmeester net gevraagd of er genoeg in pot is voor onze eigen Skybox...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Veloce Bekijk bericht

Niet zozeer gescript, maar we worden gewoon onwaarheden verteld. Beelden, commentaren en geluidsfragmenten van verschillende GP's worden door elkaar gebruikt. Sainz en Norris bromance die wordt neergezet alsof ze vooral concurrenten en absoluut geen vrienden zijn.
                Aflevering 1 moest ik ook wel lachen hoe ze de testweek in beeld brachten, alsof t mega spannend was als iemand (en Racing Point nota bene) een snelle tijd klokte.
                Ach. We weten nu wie wie is en waar voor wie rijdt. We zijn NOOBS he.

Comment

• drive to survive is meer voor mijn pa en ma, zodat ze ook kunnen meepraten over F1 :)
                  Als je zelf een seizoen hebt gekeken, en dan komt DtS erachteraan (ook zo vreemd) onder de noemer van een docu, dan denk je echt WTF is dit slecht.
                  Sommige dingen kloppen gewoon ook echt van geen kant, er worden beelden gemixed uit verschillende wedstrijden, of in 1 wedstrijd ineens niet meer chronologisch.
                  Sorry maar ik heb deel 2 niet gekeken en ga dat ook niet doen.
                  يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

• De serie is duidelijk niet voor een stel puristen bedoeld. Voor F1 (lees Liberty media) is elke nieuwe kijker dankzij die serie winst.

Comment

• Nog even over F1 TV.
                      Tijdens de race in Bahrain was ik ingelogd met twee apparaten zodat ik de normale feed met het Sky commentaar op het tv scherm had, en met de laptop schakelde ik dan van de data naar in-car cam en terug. Opvallend was dat de in-car cam echt een stuk achter lag.
                      Geen moment uitval gehad.
                      Positief dus, en wat mij betreft zeker value for money.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door V4 Bekijk bericht
                        Nog even over F1 TV.
                        Tijdens de race in Bahrain was ik ingelogd met twee apparaten zodat ik de normale feed met het Sky commentaar op het tv scherm had, en met de laptop schakelde ik dan van de data naar in-car cam en terug. Opvallend was dat de in-car cam echt een stuk achter lag.
                        Al eerder gepost, maar als je toch je laptop erbij pakt is dit wel een aardige applicatie:

https://www.microsoft.com/nl-nl/p/f1...l/9mwc9pj4jfww

Comment

• Gaan we proberen. Wilde eerst het normale F1 TV aanbod gebruiken.

Comment

• De post race show op F1 TV met Will Buxton trok ik overigens niet. Buxton deed ooit heel goed het GP2 commentaar, maar dat zijn andere kwaliteiten blijkbaar.

Comment

Gaan we proberen. Wilde eerst het normale F1 TV aanbod gebruiken.
                              Laatste versies staan trouwens hier zie ik: https://github.com/robvdpol/RaceCont...ases/tag/2.0.3

Comment

Nog even over F1 TV.

Ik ben ook noodgedwongen overgeschakeld naar F1TV, aangezien geen reguliere tv-zender het nog gratis uitzendt. Natuurlijk zijn er wel mogelijkheden om via internet voor niks te kijken, maar ik vond dit ook een dikke prima. Idd op een 2e apparaat incar beelden. Werkt prima.
                                ''Thank God for the internet experts''

Comment

• Nog even over Bahrein en de track limits.

Mijn idee is dat feitelijk door het toepassen van verschillende regels tijdens training en kwalificatie en de race er eigenlijk sprake is van een andere circuit-layout.

Zonder de regels in detail te kennen, lijkt het me ook niet toegestaan om in het weekend de circuit-layout te wijzigen? Uitzondering is bv omwille van veiligheid een curb toe te voegen zoals in verleden wel eens is gebeurt. Maar hier is het doel mij nooit duidelijk geworden.

Comment

• https://tweakers.net/reviews/8900/na...ntrol-app.html

Comment

• Hmmmmm, https://whendidmazepinspin.com loopt achter.

Elk rondje is anders....https://twitter.com/ZiggoSportF1/sta...a-romagna-2021 Minuut 4 van de eerste vrije training.

Comment

• En, aan het einde van FP1, nog een crash voor Mazepin...

EDIT: NA het einde van FP1...
                                        Last edited by V4; 16-04-21, 11:17.

Comment

• 6 sessies, 7 spins. Goede score tot nu toe..Als de trend doorzet hebben we het volgend raceweekend 12 sessies, 13 ongelukken
                                          "There is an art to flying, or rather a knack. The knack lies in learning how to throw yourself at the ground and miss."

Comment

• Die Mazespin is hard op weg de nieuwe Jean-Denis Deletraz te worden. Maar die spinde volgens mij minder vaak, hij was gewoon langzaam :).

Comment

• En dan ook nog zijn engineer zeggen dat hij niet wil horen waar hij tijd verliest op Mick...
                                              Z3 Coupť 2.8, E36 325i Coupť, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                                              "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

• ..... omdat het antwoord "je gehele leven" is? :)
                                                Mini Cooper Clubman
                                                "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                                "Jasper val dood." - RH

Comment

• En ook meteen het beste voorbeeld waarom grindbakken het einde van de discussie over tracklimits zijn

Giulia 1600 Super '65
                                                  Abarth 595 Competizione '15

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutch Bekijk bericht
                                                    En dan ook nog zijn engineer zeggen dat hij niet wil horen waar hij tijd verliest op Mick...
                                                    Ha, die engineer klonk een beetje geschrokken ('okay, okay') toen Mazepin dat zei. Je wil hem en zijn Russische gevolg waarschijnlijk niet kwaad maken :-)

Comment

• Dat hele team draait op dat geld, dus wat wil je... Wat een treurnis.

Misschien hadden ze vorig jaar trouwens beter dat geld kunnen besteden aan een tweedehands Haas in plaats van aan een Mercedes: dat was iets reŽlere voorbereiding geweest!

En dat zegt ook wel weer iets over het 'talent' dat nu de F1 haalt: de zoons met de vaders die gewoon complete privťtestweken kopen en zo door heel lang oefenen de top-vijf of top-drie van een kampioenschap bereiken of, vooruit, kampioen worden, dat zijn nu de doorstromers, ten koste van de natuurtalenten zonder centen. Een Hamilton of Verstappen komt er nu niet meer, het zijn nu Norris, Stroll, Latifi, Mazepin - het niveau zakt ook nog steeds verder af. Kijk ook in de F2 en F3 hoe steeds vaker de naam van de coureur als sponsor op de auto staat, maar dan als de naam van het bedrijf van papa.

Waardoor je je kunt afvragen of straks de beste coureur ter wereld nog wel in de F1 rijdt.
                                                      Z3 Coupť 2.8, E36 325i Coupť, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                                                      "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

• Wow, Perez outqualified Verstappen.

*neemt alles terug over dat Perez een nieuwe Albon zou zijn*

Maar Lewis op pole.

Comment

• Vettel outqualified door Stroll voor de tweede keer op rij.
                                                          ------------------------------------------------
                                                          We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

• Ha, die V4;

Oorspronkelijk geplaatst door V4 Bekijk bericht
                                                            Wow, Perez outqualified Verstappen.

*neemt alles terug over dat Perez een nieuwe Albon zou zijn*

Maar Lewis op pole.
                                                            Verstappen had een momentje in de laatste sector waardoor P1 er niet meer in zat. Dat plus de bandenkeuzes (medium voor Verstappen, soft voor Perez) doet mij een tactische opzet vermoeden: de kans is reŽel dat Perez de kop kan pakken en zo de Red Bulls samen Hamilton misschien wel in de tang kunnen nemen om zo, bij afwezigheid van Bottas controle over de pitisops te houden. Maar showy-show vind ik het leuk dat het startveld een stuk closer is en er weer verrassingen aan de kop van de grid zijn.
                                                            Scherven brengen gelul.

Comment

• Met de top 8 binnen een halve seconde mocht er niks mis gaan. Maar niemand had een perfecte ronde. VER niet, PER niet, HAM niet en BOT en NOR al helemaal niet.
                                                              In de race wordt strategie een stuk lastiger als het veld zo close is.

Comment

• Ha, die V4;

Dat verwacht ik ook. Al met al een prima recept voor een vermakelijke wedstrijd.
                                                                Scherven brengen gelul.

Comment

• Kijk eens aan, gaat Perez de nr. 1 coureur worden van RB? Al met de tweede race is hij al sneller dan Verstappen. Zo goed is Verstappen dus niet, beloofd een interessante race te worden met uiteraard Hamilton als winnaar.
                                                                  Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Working...
                                                                  X