Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

F1 2015

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door V4 Bekijk bericht
    Ik vond die drive through voor Alonso na dat startincident pas echt onterecht. De Spanjaard kreeg een tik van een Sauber en reed vervolgens tegen Maldonado aan.
    Dat was idd bizar.

Comment

• Overigens vond ik de straf voor Verstappen ook vrij ridicuul. Hij liet Button keurig voldoende ruimte om vervolgens door Button van d'r baan gedrukt te worden.

Comment

• Ik had een kinderverjaardag vandaag. Ballonnen aan de deur enzo.
        Ik moest dus vertrouwen op de recorder en bbc. Nu blijkt dat ik tennis heb opgenomen. De titel was wel juist van het opgenomen bestand ;-)

Abu dhabi is altijd de meest vreselijke race op het slechtate circuit, dus ik geef me over. Ik hoef hem niet meer te zien.

Comment

• Tennis was best spannend hoor. Maar inderdaad wel een beetje een afknapper. Wilde ik eindelijk onze Max eens bezig zien, krijg je zo'n lillijke Schot in beeld.

Adri
          Zweven is een ongekende ervaring
          Xantia V6 3,0i Break

Comment

• Als je hem niet gezien hebt, heb je via gemist. Het is dat ik zaterdag een kater had gekweekt, anders was ik iets anders gaan doen. Op dat circuit kan ik me inderdaad geen spectaculaire race herinneren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door scuderia Bekijk bericht
              Ik had een kinderverjaardag vandaag. Ballonnen aan de deur enzo.
              Ik moest dus vertrouwen op de recorder en bbc. Nu blijkt dat ik tennis heb opgenomen. De titel was wel juist van het opgenomen bestand ;-)
              Ik had dus het zelfde! vaag verhaal...
              “You’re gonna need a bigger boat”

Comment

• Hier ook hetzelfde gebeurt. Blijkt dus dat die fijne mensen van de bbc hun programmering last minute hadden omgegooid. Ik zat wel even te vloeken om 6 uur s' avonds met mijn bord andijvie op schoot :)

Comment

• Ha, die Maik;

Niet te vreten of hou je niet van tennis?
                  Scherven brengen gelul.

Comment

• Allemaal kinderfeestjes? ;)
                    * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
                    * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

• LOL, optie 2 Hans. En inderdaad Slibbe, Sintfeest van werk. Leuk om de mislukte kroost van je collega's te observeren ;)

Comment

• Hier nog een failende BBC taper. :)

GVD om middernacht uit eermoei Olav Mol in de samenvatting moeten kijken. Gelukkig had ik tegen die tijd al wat gezopen.
                        Mini Cooper Clubman
                        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                        "Jasper val dood." - RH

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joep Bekijk bericht
                          Op dat circuit kan ik me inderdaad geen spectaculaire race herinneren.
                          Helemaal waar. Afschuwelijke baan vind ik het.
                          Waar ik me overigens ook aan erger, is dat Bernie op bepaalde momenten in de TV-beelden allerlei troep laat projecteren op de baan. In elk geval één keer gewoon over een wagen heen. RTOM.

Comment

• Zat vannacht naast Mol in het vliegtuig terug. Stuk minder praatgraag dan op tv.
                            Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                            "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Working...
                            X