Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

F1 2022

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Laat ik nou 11 september '22 in de buurt van Monza (It) zijn. Dat zou een mooie gelegenheid zijn om een keertje een race live mee te maken. Zeker in Italië lijkt mij dat een waanzinnige ervaring!

Nu heb ik wat zitten googelen om tickets te kopen maar zie door de bomen het bos niet meer gewoon omdat er zoveel aanbieders van tickets zijn.

Wie weet op welke site ik het beste (lees=veilig) kaarten kan kopen voor om de F1 race te bezoeken?

Alvast bedankt!

Comment

Tuurlijk zou het dan niet De Vries worden - die overigens een behoorlijk bescheiden mens is met redelijk wat zelfkennis en zelfkritiek, dus grappig hoe beeldvorming werkt.

Mocht het gebeuren, dan koopt Mercedes iemand vrij zoals ze ook met Bottas deden toen Rosberg stopte. Misschien kopen ze Bottas wel terug, maar dat zal Sauber écht niet fijn vinden. Ocon is ook een optie, Alpine heeft tenslotte Piastri kant-en-klaar staan.
      Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
      "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Of misschien is Nico Rosberg zich wel de t*f*s aan het trainen, as we speak. Naar verluid werd hij ook gepolst toen Hamilton corona had in 2020. En De Hulk wellicht?
        Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

Pedro de la Rosa is toch de Pietje Keur van teams met Mercedes power? Als we dan toch de pensionadobank afgaan. :)
          Mini Cooper Clubman
          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
          "Jasper val dood." - RH

Comment

Mika Häkkinen!
            privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

DC! Dit wordt zijn jaar!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Veloce Bekijk bericht
                Tuurlijk niet.
                Gewoon beetje FIA onder druk zetten en wat roering creëeren om aandacht te krijgen. No way dat hij nu weg loopt na verslagen te zijn, daar js hij te veel sportman voor. En dan kan zijn "still I rise" slogan ook meteen de prullenbak in.

Plus dat Mercedes hem dan echt wel aan zn contract gaat houden, want nu vinden ze geen fatsoenlijke vervanger meer.
                Idd, maar nóg mooier dan niet instappen zou een totale miskleun van Mercedes zijn op het 2022 reglement. Waardoor pijnlijk duidelijk wordt dat ome Ham zonder de beste auto onder z'n reet ook niet veel in de melk te brokkelen heeft. En dan een ware raket bij Ferrari en McLaren die daardoor ineens meedoen om de winst in -elke- race. Dát zou leuk zijn. Maarja, kans daarop is nihil imho.

Comment

Dat jij die Mercedes quote die we lezen onder je naam nog wil gebruiken man :-)

Comment

https://www.youtube.com/watch?v=mk-umverx9A

Doet Lewis weer mee, en zo ja, hoe staat hij er voor dit jaar? Peter Windsor geeft een interessante analyze.

Comment

f1team.jpg

Moeilijk, moeilijk... maar ik zet m'n geld op Leclerc & Norris als best value for money.

Comment

Sainz en Norris! Net wat goedkoper en afgelopen seizoen beter ;)

Comment

Jaja, en dan zelf lekker met pensioen op de Bahamas zeker :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beestemans Bekijk bericht
                            Sainz en Norris! Net wat goedkoper en afgelopen seizoen beter ;)
                            wat ga je met die 20M doen dan? je mag er toch maar 2 kiezen :)
                            privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

Ha, die Gummers;

ik vind de financieel-monetair geldelijke waardering in pecuniaire valutamunten van Alonso en Vettel wel wat discutabel.
                              Scherven brengen gelul.

Comment

Max en Yuki. :)
                                Mini Cooper Clubman
                                "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                "Jasper val dood." - RH

Comment

HansV12, ik geloof dat VET en ALO in werkelijkheid toch ook nog steeds bij de salariëringstop horen. Over of ze dat geld nog waar maken laat ik me wijselijk niet uit.

Comment

Max en Mick . Dan weet je iig zeker dat je races wint. Ze kennen elkaar ook goed ,nog van vroegah, dus ze zullen elkaar niet zo snel van de baan rossen. En het klinkt ook nog eens goed!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gait156 Bekijk bericht

wat ga je met die 20M doen dan? je mag er toch maar 2 kiezen :)
                                      In je team stoppen of in ieder geval minder afhankelijk zijn van je sponsorgeld.

Comment

Working...
                                      X