Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Betaalbare circuitdagen voor Auto's in Belgie en Frankrijk

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Betaalbare circuitdagen voor Auto's in Belgie en Frankrijk

Een van de organisaties waar ik weleens mee rijd, doet ook trackdays voor auto's.
    En dat voor erg weing geld in vergelijking met NL.
    https://www.circuitfun.be/
    Even naar beneden scrollen, en aan de rechtse kant op je scherm kijken.

Das inderdaad niet duur! En leuke manier om eens ergens anders te rijden dan op CPZ
    privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

Zoiets is best wel eens een optie idd.
      De kleinere circuits zijn vaak wel wat gevaarlijker, maar soms wel erg leuk.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
      Alfa Giulia 1300 (1966)
      Mazda Miata (1990 Daily driver)
      BMW 320Ci (van GF)

Comment

-Croix is wel een veilig circuit
        -Mettet, Voor de corkscrew mogen wij niet inhalen, en de snelle knik voor de laatste bocht mogen wij niet inhalen, omdat er maar 1 lijn mogelijk is.
        -Ecuyers heeft geen grindbakken, maar heel veel gras, dit circuit is alleen sturen, lage snelheden.
        De rest ben ik nog niet geweest.

Het nieuwe CPZ heb ik 1x gereden met de TL1000S, het is echt een gaaf circuit geworden, maar erg gevaarlijk op de motor.
        Hoogtepunten vond ik de Tarzan bocht, en de Hugenholz.
        Maar ik heb de TLS na 18 jaar verkocht, en voor mij geen CPZ, Assen of Spa meer, dit omdat het echt hoge snelheid banen zijn, en ik niet meer bereid ben om er met +200 af te gaan.

Attached Files

Comment

Mooie foto! Ik heb niks met motoren, maar knie aan de grond, en recht kijkend in de camera maakt het een mooie plaat.
          ''Thank God for the internet experts''

Comment

Paar van die banen ken ik ook wel (Croix-en-Ternois en Abbeville) omdat ze ook door Lotus-on-Track gebruikt werden. Lang geleden dat ik er ben geweest (2010 of zoiets) maar Croix herinner ik me nog wel als een leuk circuit.

Comment

Working...
            X