Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter
Dus 80% op vrijdag, 60% op zaterdag en zondag. Het meeste zal wel weer vallen tijdens de GP2-races, maar goed, een half buitje is ook genoeg, zo hebben we afgelopen weekend gezien...
Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter
Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter
Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter
Whoeha, die beelden (NU op DSF). Monteurs die uit allemacht met bezems proberen het water uit de pitsgarages te houden omdat de afwatering op zijn Italiaans is aangelegd en de hevige regenval absoluut niet aan kan.
90% kans op regen zondag. Kan me geen regenrace op Monza voor de geest halen... (Imola wel, Monza niet)
Manmanman, pole voor Vettel!
Kova op P2 kan je nog verwachten, maar Webber op P3 is ook een verrassing net als Bourdais op P4, voor Rosberg op P5...
Massa toch nog op P7, dus tov Lewis staat ie goed.
Blijkbaar heeft Lewis intermediates geprobeerd voreg in Q2. Toen bleek dat dat niet ging werken en ze teruggingen naar wets was de baan inmiddels natter geworden... Dikke fout...
Dat is dan meteen het manco van een echte racer. Waar je in Q2 er genoeg aan hebt in de top 10 te eindigen ga je voor banden waarmee je als het even mee zit in één klap 'pole' rijdt en als het tegenzit inverse pole. Ook al haal je die, hij is niks waard. Echt dom :-(
Wel top voor Vettel, echt erg gaaf! Ik vraag me ook af hoe blij Heidfeld met zijn tiende plek is. Kubica op elf mag er zoveel benzine ingooien als hij wil. Kan echter ook zijn dat Heidfeld hem ook volgegooid heeft en daarom tiende staat.
Ferrari(en in mindere mate RB) kan in elk geval niet blij zijn. >:-D
Mini Cooper Clubman "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks "Jasper val dood." - RH
Whoeiiii, wat een quali. Zowel LH als KR die zich misrekenen (in het geval van KR heb ik ook wel het idee dat de Ferrari in nat gewoon niet echt lekker ligt), proberen te laat in Q2 de eerste snelle ronde te maken, waarbij LH dat dan ook nog op intermediates probeert (WTF was he thinking).
Ik vermoed dat Heidfeld heel zwaar is en Alonso ook. Beide zijn te strek in de regen om zoveel toe te geven.
Ontzettend leuk voor Vettel, Bourdais en Toro Rosso natuurlijk!
* Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
* Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.
Deed zelfs een beetje triest aan, Hamilton die rondje na rondje 2,5-3s tekort kwam, niet eens om de snelste te zijn maar om alleen maar in de top 10 van Q2 te zitten, en hoort ie over de radio: 'keep pushing Lewis, we need to set a time'. Moet zeer frustrerend zijn. Maar zo voelt Rosberg zich tegenwoordig elk weekend (nou ja, dit keer niet), dan weet Lewis dat meteen ook.
Heh, die snoevert zien we dus morgen in ronde 11 naar binnen duiken. :)
Mini Cooper Clubman "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks "Jasper val dood." - RH
Het jochie is inderdaad buitencategorie, hoewel een groot deel van het Q3-veld waarschijnlijk helemaal volgeladen zit.
En wat een ONGELOOFLIJKE blunder van McLaren/Hamilton ('a joint decision'). In zulke omstandigheden zet je toch ALTIJD eerst een 'banker time' neer en ga je toch niet gokken? Wat dom, dom, dom, zeker nu Ferrari nergens lijkt in de regen.
Aan de andere kant héél veel complimenten aan Massa, die in diezelfde periode wél Q3 wist binnen te rijden en op dat moment dus ruim twee seconden harder ging dan Hamilton. Echt heel knap, onwaarschijnlijk zelfs bijna. Ik ga 't echt met de dag minder vervelend vinden dat een voormalig B-coureur kampioen kan worden.
Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter
Jammer dat hij volgend jaar in het B-team van Red Bull rijdt.
Mooi hoor, soeverein van kop af naar de finish na je eerste pole!
* Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
* Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.
Flater van de race: Rosberg vraagt om intermediates, maar het team geeft hem eigenwijs weer extreme wets mee. Paar rondjes later: weer een stop. Resultaat P14.
Hamilton, wat zagen we mooie inhaalakties van hem, zo trademark-Hamilton van grote afstand dat je denkt gaat nooit zo, zeer laat op de remmen en dan ziet het er toch zo makkelijk uit.
Maar Hamilton/Webber tegen het einde was niet zoals het hoorde. Hij drukte Weber gewoon het gras op. Was een collision en dus moeten ze bij de stewards op bezoek (zo werkt het toch? Je kan 25s krijgen voor minder). Zo jammer, want Lewis heeft dit absoluut niet nodig om de allerbeste te zijn.
Raikkonen had ook nog wat te showen voordat ie ondergeschikte teammaat is voor de rest van het seizoen. Hoeveel snelste rondetijden waren dat achter elkaar in de laatste ronden?
* Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
* Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.
Nou ja, goed gedaan van Hamilton... die inhaalakties waren mooi.
Op het laatst moest ie echter toch nog laten liggen op Massa. Over het hele weekend: met een over het algemeen snellere wagen, heeft ie dit weekend toch nog een punt weggegeven t.o.v. Massa.
Flater van de race: Rosberg vraagt om intermediates, maar het team geeft hem eigenwijs weer extreme wets mee. Paar rondjes later: weer een stop. Resultaat P14.
Hamilton, wat zagen we mooie inhaalakties van hem, zo trademark-Hamilton van grote afstand dat je denkt gaat nooit zo, zeer laat op de remmen en dan ziet het er toch zo makkelijk uit.
Maar Hamilton/Webber tegen het einde was niet zoals het hoorde. Hij drukte Weber gewoon het gras op. Was een collision en dus moeten ze bij de stewards op bezoek (zo werkt het toch? Je kan 25s krijgen voor minder). Zo jammer, want Lewis heeft dit absoluut niet nodig om de allerbeste te zijn.
En dan vergeet je nog het akkefietje met Glock en eerder al Fisico. 1 ding is zeker LH moet voortaan ze mond dichthouden als hij een keer wat naar buiten gedwongen wordt bij een inhaalactie (zoals zijn gemekker over KR vorige week).
Verder een werkelijke foutloze race van Vettel en wat een pech voor Bourdais (die jongen heeft echt weinig geluk dit jaar). Vwb Raikkonen, tsja, too little, too late. Dat zie je vaker bij hem en ik blijf het onbegrijpelijk vinden. Misschien dat het een voorteken is dat we de komende tijd nog wat moois van hem mogen zien.
* Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
* Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.
Triest is dat, een of ander kloteding dat even weigerde, zodat Bourdais dus met een rondje achterstand achter het hele veld aan mocht jagen terwijl de teamgenoot de hele race vooraan rijdt.
Trouwens mooi, in de pitlane na de finish, Berger tegen Mateschitz 'das ist ein Job fur dich, du gehst aufs podium', maar de RedBull baas wilde niet. Ze hadden het geen van beiden durven dromen.
Comment