Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter
Als Webber toen ie werd weggeduwd op Monza zijn wagen gewoon had laten staan, of als Raikkonen geen mm mee naar buiten was gegaan in Fuiji, dat had ie een stuk vervelender gevonden. Want dat is dan 2x eraf en 0 punten.
Inderdaad, beetje als met Schumacher vroeger. De anderen gingen gewoon opzij. Tot Montoya: et voila, brokken. Dat is de manier.
Als Webber toen ie werd weggeduwd op Monza zijn wagen gewoon had laten staan, of als Raikkonen geen mm mee naar buiten was gegaan in Fuiji, dat had ie een stuk vervelender gevonden. Want dat is dan 2x eraf en 0 punten.
Inderdaad, beetje als met Schumacher vroeger. De anderen gingen gewoon opzij. Tot Montoya: et voila, brokken. Dat is de manier.
Eens met V4. Aan de andere kant ben ik dan weer niet verbaasd over de krokodillentranen, die waren er ten tijde van Schumacher ook altijd al. Alleen was toen de algehele verontwaardiging (ook bij F1-fans) groter (en ook toen ten onrechte).
Nou onderschat ik Flavio's mensenkennis absoluut niet, dus...
Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter
China Q3: Hamilton pole, maar het verschil met Raikkonen (P2) is 0,3s, en met Massa (P3), Alonso (P4) en Kova (P5, jammer voor Ron Dennis) ongeveer 0,6s. Hoe licht is Hamilton dus?
Dat Kubica niet in Q3 zat is niet goed voor de kleine kans op de titel die de Pool nog immer heeft. Dat Heidfeld wel in Q2 zit is dan weer onverwacht.
Bourdais en Vettel beiden in Q3, maar dat is tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld.
Saaie wedstrijd, zeker na het spectakel van de afgelopen races. Doe mij dat maar dan.
Apart dat Massa zo terugkwam in de laatste stint. Of puur geregiseerd?
En Lewis kwam geen verkeer tegen, dus kon hij geen ook geen fouten maken. Zo kun je het ook regelen natuurlijk :-).
Ongeveer me dezelfde kaarten naar de laatste race als vorig jaar. Leuk dat de beslissing weer valt in de laatste race. Verplicht om te kijken dus.
Saaie wedstrijd, zeker na het spectakel van de afgelopen races. Doe mij dat maar dan. Apart dat Massa zo terugkwam in de laatste stint. Of puur geregiseerd?
En Lewis kwam geen verkeer tegen, dus kon hij geen ook geen fouten maken. Zo kun je het ook regelen natuurlijk :-).
Ongeveer me dezelfde kaarten naar de laatste race als vorig jaar. Leuk dat de beslissing weer valt in de laatste race. Verplicht om te kijken dus.
Volkomen geregisseerd! Raikkonen was de hele race veel sneller dan Massa, reed op zachte ipv harde banden en nog is Massa 2-3 tienden per rondje sneller.
Heidfeld reed in de weg bij Coulthard? Ctfo
verder een saaie race na een korte leuke opening
'tuurlijk geregiseerd dat Massa langs Raikonnen ging. Grappig om te zien dat Alonso daarna meteen iets kon inlopen op Kimi. Volgens mij stond hij daarna gewoon op cruisen.
Maar, wat gaat brazilie brengen? als massa daar maximaal scoort en hamilton niet gaat het dak er af volgens mij
When life gives you lemons ask for salt and tequila
Saaie race, logisch dat Raikkonen Massa voorbij liet. Dit ging niet om een (1e) eerste plaats die hij moest afstaan, zoals in Oostenrijk ooit met Barichello en Schumacher. Verbieden van stalorders vind ik ook onzin, maar toen was 't niet nodig om Barichello die overwinning te ontnemen.
Op naar Brazilie, hopelijk wordt 't net zo'n sexy race als het locale carnaval, want Shanghai is denk ik alleen leuk als 't regent, wat een lelijke baan om te zien zeg. Je kan net zo goed op een gemiddeld Nederlands industrieterrein gaan rijden, minstens zo inspirerend. :( Er valt wel in te halen, maar spannend wordt 't nooit.
Tja, all in all kan ik niet meer doen dan concluderen dat er gewoon geen échte winnaar bijzit dit jaar. Niet 1 iemand die écht excelleert en constant performed en geen fouten maakt.
Vind ik Rossi in MotoGP dit jaar toch een heel andere kampioen. (ook heel wat spannendere races tm zijn wereldkampioenschap)
Verder: Waar zijn ze bij Williams mee bezig? Vind het echt zonde voor Rosberg, die had gewoon in de 2e McLaren moeten zitten dit jaar.
Ik heb dat verbieden van stalorders altijd zo'n onzin gevonden. Het gebeurt toch wel, dus elke regel is bullshit.
Helemaal mee eens, je mag als team tenslotte zelf uitmaken wie van je beide rijders vooraan rijdt. Ik heb er ook een stuk meer vrede mee dan je tweede rijder een concurrent op laten houden(is ook legaal, maar fair vind ik het niet). Alleen was de manier waarop het toen bij Schumi en Rubens op de A1-ring ging gewoon beschamend. Ik had trouwens nooit het verhaal gehoord dat Barrichello al ruziënd over de radio helemaal niet van plan was zijn plek weg te geven(en als Kees v.d. G het zegt geloof ik het). Vandaar dat hij het toen waarschijnlijk ook zo overduidelijk deed.
Hèhè, gelukkig bestaan ze nog: eindelijk weer een ouderwets saaie race, met een dominante prestatie van de winnaar (win/pole/fastest lap). Ik werd dat foutenfestival ook een beetje zat. :))
Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter
Vorig jaar had hij dan weer wel bezoek gehad van een paar vrienden van 'die familie' voor zijn laatste race. ;-)
Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein
Tja, all in all kan ik niet meer doen dan concluderen dat er gewoon geen échte winnaar bijzit dit jaar. Niet 1 iemand die écht excelleert en constant performed en geen fouten maakt.
Vind ik Rossi in MotoGP dit jaar toch een heel andere kampioen. (ook heel wat spannendere races tm zijn wereldkampioenschap)
Nou ja, als Hamilton wel optimaal gebruik had weten te maken van zijn enorme talent, was het seizoen dan spannender geweest? Integendeel, zou ik zeggen...
Ik kan olle's gedachtegang ook niet helemaal volgen. De enige reden dat Rossi een dominant kampioen genoemd kan worden en de races ook nog spannend waren, is dat hij voortdurend óf belabberd kwalificeert óf z'n starts verprutst, zodat hij er een leuke inhaalrace van kan maken. Maar normaal gesproken gaan dominantie en spanning niet echt goed samen...
Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter
Comment