De tijd dat E30-jes het beste alternatief waren om goedkoop te hoeken lijkt voorbij; het zijn inmiddels youngtimers aan het worden en nette examplaren zijn steeds moeilijker te vinden. Mede door concurrentie van de E36 lijken de prijzen voor deze wagentjes zelfs te stijgen!
Als je op Marktplaats kijkt dan neem je al voor ruim onder de 2K een E36 325 mee, met APK en de hele rattaplan. Is dat iets om erbij te halen en eens goed te hoeken op circuits en driftdagen? Zijn ze net zo bomvast als E30-jes en sturen ze net zo lekker? Specifieke problemen of dingen waarop te letten? Uiterlijk is natuurlijk minder belangrijk en reserve-onderdelen lijkt me gezien het aanbod ook geen probleem. Wegblijven van de VANOS-blokken?
Als je op Marktplaats kijkt dan neem je al voor ruim onder de 2K een E36 325 mee, met APK en de hele rattaplan. Is dat iets om erbij te halen en eens goed te hoeken op circuits en driftdagen? Zijn ze net zo bomvast als E30-jes en sturen ze net zo lekker? Specifieke problemen of dingen waarop te letten? Uiterlijk is natuurlijk minder belangrijk en reserve-onderdelen lijkt me gezien het aanbod ook geen probleem. Wegblijven van de VANOS-blokken?
Comment