Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Le Mans in Andere tijden sport 22:05

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Le Mans in Andere tijden sport 22:05

Vanavond 14 juni om ongeveer 22:05 uur andere tijden sport met de 24 uur van le mans.
    http://anderetijdensport.nos.nl/vide...s-promo-lemans
    BMW 323ti Compact Silber
    Midas Bronze Red
    Triumph TR6 PI Damson
    Aprilia SL1000 Falco Rosso

http://www.aronline.co.uk/index.htm?midasstoryf.htm

Ik had 'm al geagendeerd.

"het grootste en gevaarlijkste eendaagse sportevenement"

En dan gelijk het incident uit 1955 noemen. Tsja, NOS Studio Sport hè, maar een beetje jammer. Ze lopen achter en hebben nooit iets positiefs over autosport kunnen zeggen. Ik denk niet dat dit vandaag de dag nog geldt, dat het het gevaarlijkste sportevenement is. En trekt de Indy500 niet meer bezoekers?

Comment

Dacht dat Indy meestal meer dan 430.000 bezoekers trekt.

Comment

Ik las het net in de VPRO gids. Rode draad door de docu is een nog nooit vertoonde kleurenfilm uit 1966. Ben benieuwd.

Comment

Dat zeker!

Tijd voor alt_F4 en TV aan nu!

Comment

Ben ook benieuwd.
            "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
            BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

Een Mini Marcos werd overigens 15e in 1966, doet me goed als eigenaar van een opvolger.
              BMW 323ti Compact Silber
              Midas Bronze Red
              Triumph TR6 PI Damson

Comment

15e van de 15 finishers, zo goed was dat dus ook weer niet :-)
                BMW 323ti Compact Silber
                Midas Bronze Red
                Triumph TR6 PI Damson

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennart Bekijk bericht
                  Ik had 'm al geagendeerd.

"het grootste en gevaarlijkste eendaagse sportevenement"
                  Alles fout in één zin! Het is niet bijzonder groot, het is niet bijzonder gevaarlijk, het is niet eendaags, en het is geen sport. Oh, wacht, autosport, ja … toch sport. Maar voor de rest is alles fout.

Comment

het is wel groot, 300.000 bezoekers en 20 mlj tv kijkers maken Le Mans tot het grootste sportevenement in Europa.
                    De rest van de zin klopt niet.
                    Waren wel leuke terugblikken van Lammers en van Lennep.
                    "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
                    BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

Mooie opnames ook van die 917 in de regen. Lijkt me toch nauwelijks leuk meer om te proberen dat ding op te weg te houden!

Comment

Ik heb ook even zitten kijken. Krankzinnig hoe men met 350 km/h door zo'n onoverzichtelijke bocht knalt. Als je die beelden ziet vraag je je af hoe iemand die concentratie zo lang kan opbrengen. Qua stuurmanskunst misschien wel de moeilijkste race?

Leuk verhaal van Lammers dat hij met slechts 1 versnelling Le Mans uitreed en won. Verdient toch meer respect als een F1 rijder imo.
                        Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Mooie reportage met byzondere verhalen idd.
                          BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

Het viel 100% mee! Echt leuke beelden en mooie verhalen.

En ik wist helemaal niet dat Sloot het stuntwerk voor McQueen had gedaan, grappig.

Alles fout in een zin inderdaad en het is natuurlijk niet zonder risico, maar desondanks een leuke aflevering.

Comment

Duke heeft vorig jaar een DVD uitgebracht met een verslag van Le Mans 1954-1958 en met name het verslag van het duel in 1954 en 1958 tussen de Ferrari en Jaguar zijn TOP!! Erg leuk om te kijken want de meeste beelden uit het verleden zijn inmiddels wel bekend.
                              Last edited by Eric; 15-06-09, 12:56.

Comment

Is nu online te zien via anderetijdensport.nl. Prachtig zeg.
                                Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Rootes at Le Mans 1961. Een verslag van Le Mans 1961 met commentaar van Raymond Baxter.

http://www.youtube.com/watch?v=gLOZw...eature=related

Comment

Working...
                                  X