Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat doe je als je driftbak kapot gaat en je toch verder wil?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Wat doe je als je driftbak kapot gaat en je toch verder wil?

Juist, je doet net als geert, je pakt ipv de Polo maar de Vito aangezien je toch al betaalt hebt voor die dag

Gefilmt door een stel Duitsers haha

http://www.youtube.com/watch?v=CXOJKml2TmE

Ik hoop dat die Duitsers weten dat er een boete van 25.000 euro staat op het filmen op Papenburg. En dat ze het daarmee kunnen verkloten voor anderen.
    ''Thank God for the internet experts''

Comment

Hoe zit dat met 'papenburg' ? 'k Ken 't niet, is dat een soort 'nurburgring' of een zandvoort, lelystad/midlands ?

En boetes.. 25k euros, huh ?

Comment

Op 31 mei werden wij al aangesproken door de beveiliging op Papenburg omdat er een filmpje op Youtube verschenen was. Met medewerking van Knot en John zijn we er achter gekomen dat het NIET bij ons gefilmd was en het filmpje is nog dezelfde dag verwijderd. De beveiliging liet toen al weten dat dit absoluut niet getolereerd kan worden en dat de eigenaren van ATP zich ten zeerste afvragen of dergelijk evenementen nog wel plaats kunnen vinden. Nu blijkt dat er weer een video op Youtube staat vrees ik het ergste. Gelukkig weet ATP dat het ook deze keer weer niet bij ons gemaakt is maar blij ben ik er niet mee. Dit kan vergaande gevolgen hebben voor wat voor evenementen dan ook op Papenburg.
        www.movit-nederland.nl
        www.driftdagen.nl

Comment

Even voor de duidelijkheid. Dit filmpje heb ik NIET gemaakt, en ik wist ook niet eens van het bestaan af totdat een kameraad van mij het vertelde dat dit filmpje op youtube staat. Dat er niet gefilmt mag worden is bij mij en Geert bekend.

Comment

Wat een gezeur om dat filmen zeg. Er mag zoveel niet.
            Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Op Papenburg worden prototypes getest. De autoproducenten willen die auto's geheim houden. ATP Papenburg garandeert die privacy naar de producenten toe. Als wij daar welkom willen blijven als gast, hebben we ons aan de regels te houden, zodat ATP zijn afspraken naar andere afnemers na kan komen. Daar is geen "gezeur" aan.
              Hubraum statt Spoiler

Comment

De regel is ook dat je op de weg niet hard mag rijden en toch doet iedereen dat hier. Ik vind dit het probleem van Papenburg.
                Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nero Serpente Bekijk bericht
                  Even voor de duidelijkheid. Dit filmpje heb ik NIET gemaakt, en ik wist ook niet eens van het bestaan af totdat een kameraad van mij het vertelde dat dit filmpje op youtube staat. Dat er niet gefilmt mag worden is bij mij en Geert bekend.

Als je dit allemaal weet, dan snap ik niet dat je toch min of meer meewerkt aan de verspreiding van dit filmpje. En ga niet roepen, "het staat toch al op YouTube".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk bericht
                    De regel is ook dat je op de weg niet hard mag rijden en toch doet iedereen dat hier. Ik vind dit het probleem van Papenburg.
                    Het verschil is dat je bij aankomst op Papenburg een contractje ondertekend. Alleen ATP Papenburgs probleem bestaat niet: hun probleem is ons probleem, want dan zijn we gewoon niet meer welkom.
                    Hubraum statt Spoiler

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nero Serpente Bekijk bericht
                      Dat is je kop vreselijk in het zand steken lullo.
                      Ik heb het niet gedaan, maar maak er wel reclame voor.

En dadelijk mag er niemand meer rijden, goh wat jammer nou !
                      "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
                      BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

Wat doe je als je een driftfilmpje tegenkomt gemaakt op lokatie waar filmen niet mag, maar de eventuele gevolgen van het bestaan van dat filmpje kunnen je niet schelen?
                        Je zet het eerst op Youtube en vervolgens bazuin je dat rond op de jou bekende plekken.

Kan me voorstellen dat niet iedereen dat kan waarderen.
                        * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
                        * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

Working...
                        X