Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Exotic green rally

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Exotic green rally

Komend weekend 10 & 11 Juli bij Etten-Leur.

Vrijdagavond ook demo van Dutch GT4 (city racing) en een mooie deelnemerslijst met veel WRC's!
    http://www.exoticgreenrally.nl/

Ik ben dr ook weer.... Hoe verrassend :)

Comment

Ik mag de sprinters opvegen naast Götz Pfauder

Meest verrassend is het tijdschema met starten op vrijdagavond.
      Finishen 2 kilometer van de laatste KP in Achtmaal. Aan de achterzijde van het publiekspunt ter plaatse bekend als achter de Thuur. De VIP tent is vanaf 12 uur open voor publiek en later de huldiging. Parc fermee is ook daar in de nabijheid
      Co-Pilot

Comment

Veel succes Sjef en Debby!!
        Last edited by OOPS; 06-07-09, 22:51. Reden: debby vergeten :-s

Comment

schop!

Nou alweer genoeg gebeurd vanavond. Jasper ligt er uit......motor stuk. Evert Bolderheij zelfde verhaal. Coffee ligt er al uit, op een loods gereden.

Voor mensen die morgen willen gaan kijken......

Vanaf 12 uur in de regio Rucphen, Kruisland, KLein Zundert

en vanaf 18.50 in de regio Achtmaal tot zeker 1.30 uur 's nachts
          Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Het was weer leuk! De hele dag droog gehouden, terwijl het op andere plekken toch heeft geregend aan sommige foto's te zien. Helaas toch weer een ongeval gebeurd met een gewonde....maar dat gaat helemaal goed komen.

Hier een paar voorproefjes van de foto's, nog een dikke 700 andere op www.autopics.nl

Comment

Ha, die ExT;

Mooie platen weer; is de voorruit van die gele Astma er uiteindelijk nog in blijven zitten?
              Scherven brengen gelul.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hansv Bekijk bericht
                Ha, die ExT;

Mooie platen weer; is de voorruit van die gele Astma er uiteindelijk nog in blijven zitten?
                LOL had ik nog niet eens gezien.....maar volgens mij wel ja!

Ohw en Sjeft ging gisteren ook los!

Comment

Dick, heb je ons toch nog geschoten in de afsluit auto van de sprint.

http://www.autopics.nl/index.php?p=g...&tot=60&ipp=60

Rijdend achter nr 241 Albert de Groot en echtgenote als laatste deelnemer wel apart om even te melden dat Albert als student in de rally weekends service deed voor het BAC ( Bredase Autosport Club) rally team. Samen met mijn piloot Parohl was ik daar lid van.
                  In mijn rondje over het servicegebied kom ik ze altijd in een achteraf plaatsje tegen zonder jankende compressoren of ander technische ongerief. Service is sigaretje, frisdrank en tijd voor een praatje.
                  Last edited by TinoJee; 12-07-09, 14:24.
                  Co-Pilot

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TinoJee Bekijk bericht
                    Dick, heb je ons toch nog geschoten in de afsluit auto van de sprint.
                    Ik probeer altijd zoveel mogelijk van dat soort auto's ook te klikken, ook die mensen vinden het leuk om foto's te zien!

Comment

22.30 uur, op RTL7 de rally van gisteren!

Comment

http://www.youtube.com/watch?v=wgsxQLtWHMU&fmt=22

Filmpje van Rallymedia. Die knal van de Mitsu van van Hoof bij 40sec, mijn god!

Comment

altijd weer leuk om te zien, helaas konden we niet meedoen vanwege gebrek aan navigator...bummer...!

Comment

Gebrek aan navigator, gebrek aan ervaren navigator of wat?

Is er überhaupt een gebrek aan navigators dan (denkt aan examen aantal jaar terug met hoeveel Gummers?) ?

ET, ben jij nogmaals op gegaan?
                            * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
                            * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

Wie de rijder (= mijn maat) naast zich wil hebben zitten bepaalt hij terecht zelf nog altijd. Heb ik geen enkele invloed op als techneut.
                              Moet ook zo zijn want er moet natuurlijk wel een flink stuk vertrouwen zijn tussen rijder en navigator. Snelheden zijn erg hoog, zelfs bij groepN en cup-auto's. Als er dan wat miscommunicatie ontstaat vouw je de auto zomaar om een boom...
                              Op zo'n korte termijn was er niks meer te regelen.
                              Wel vervelend, auto staat erbij ready to go, ELE uitstekend gereden en dan dit...
                              Last edited by janspeed; 13-07-09, 21:35.

Comment

Link naar uitzending gemist van exoticgreenrally

http://www.rtl.nl/components/sport/g...ort_s10_a9.xml
                                Co-Pilot

Comment

Snap ik.

Maar in general, is er een gebrek aan navi's?

Ik begreep ooit van Niels (325i rijder of zoiets) en Edwin (van de vanilla Volvo), dat in general de deal ongeveer zo is:
                                  - rijder regelt auto en aanverwant (incl service)
                                  - navigator regelt inschrijving + eventuele overnachting (ingeval rally ipv sprint) (incl overnachting service)

Is dit ook nu de gangbare gang van zaken?
                                  * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door slibbe Bekijk bericht
                                    Gebrek aan navigator, gebrek aan ervaren navigator of wat?

Is er überhaupt een gebrek aan navigators dan (denkt aan examen aantal jaar terug met hoeveel Gummers?) ?

ET, ben jij nogmaals op gegaan?
                                    Nope, was ook niet mijn bedoeling om navi te gaan worden, ik kan dat namelijk niet omdat ik misselijk word als ik kaartlees. Als ik ooit in de rally-auto beland dan is dat op de bestuurdersstoel.

Comment

Ach dan moet je ook dat examen doen hoor en meer........

Maar wat ik hierboven lees snap ik wel hoor. Het is niet zomaar een kwestie van ff iemand bellen en dan komt het wel goed. Ik weet dat er voldoende rijders zijn die dat wel doen, maar er moet toch een soort van vertrouwen zijn. Vaak zie je dat soort piloten dan op zicht rijden en zit die navi er alleen maar bij voor de regels/centen.

Ik krijg/kreeg regelmatig vragen om in te vallen als navi, tot op heden 1 maal gedaan en dat beviel dus niet. Kortom ook andersom moet er vertrouwen zijn van de navi in de rijder.

grt,
                                      paulvh

Opel Ascona B 2.4 - Opel Astra J 2.0 BiTurbo (MY2013.5)

Comment

Erg mooie en uitputtende rally voor mens en machine :). Na de 1e keer achtmaal de hel voltooid te hebben en het donker werd hebben we het tempo er afgehaald en op zeker te finishen. Voorsprong op nr4 in de challenge was daar toen al ruim voldoende voor. Een 1e podiumplaatsje dus als gevolg hoewel dit ook kwam door het uitvallen van jur van ruiten met een grove klapper. Gelukkig hebben rijder en navi niks.

Betreffende het rijder/navi verhaal: het lijkt mij ook niks om een volledig onbekende naast je te zetten. Wij zijn anderhalf jaar geleden gestart met rally en leren nog steeds elke wedstrijd veel bij. Om ff "zakelijk" een wedstrijd in te stappen heb je beide toch echt veel ervaring nodig of iig een ervaren leermeester. In dat opzicht vond ik het interessant de combi kooiman/kroeze te volgen die een paar auto's voor ons startten afgelopen weekend. Gaf mij iig ook weer nieuwe ideeen met berekking tot voorbereiding naar een kp.

Comment

Ik denk dat een aantal andere BMW rijders het niet zo prettig vonden, gezien de opmerkingen :) :) :).

Nee, zonder gekheid, je weet me te vinden he als je meer wilt weten! Ik denk dat wij afgelopen weekend hebben laten zien hoe je veel kan leren, iig Kevin heeft enorm veel geleerd.... Het was nog maar z'n 2e rally en het ging echt super. Hij luistert ook nog eens goed en wil graag leren.....

Comment

Jep, heeft ondanks dat het pas tweede rally is knap gepresteerd !
                                            Vond de doorkomsten ook leuk om naar te kijken, omdat je tijden de twee dagen duidelijk progressie zag ! Koppie er bij en dan komt ie er wel denk ik.
                                            paulvh

Opel Ascona B 2.4 - Opel Astra J 2.0 BiTurbo (MY2013.5)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ExTaxi Bekijk bericht
                                              Nope, was ook niet mijn bedoeling om navi te gaan worden, ik kan dat namelijk niet omdat ik misselijk word als ik kaartlees. Als ik ooit in de rally-auto beland dan is dat op de bestuurdersstoel.
                                              Dat zou vroeger voor mij ook gegolden hebben, misschien dat ik het nu wel zou kunnen, dat weet ik niet zeker.

Oorspronkelijk geplaatst door paulvh Bekijk bericht
                                              Maar wat ik hierboven lees snap ik wel hoor. Het is niet zomaar een kwestie van ff iemand bellen en dan komt het wel goed. Ik weet dat er voldoende rijders zijn die dat wel doen, maar er moet toch een soort van vertrouwen zijn. Vaak zie je dat soort piloten dan op zicht rijden en zit die navi er alleen maar bij voor de regels/centen.
                                              Zoals bij zo' n gastrijder als JP Balkenende ook het geval zal zijn, neem ik aan.
                                              Ik geloof niet dat ik zou willen navigeren bij iemand als dat vertrouwen er niet is. Dat wil zeggen, als de rijder dan op zicht rijdt, hmm, niet leuk voor de navi, maar alla.
                                              Een rijder daarentegen die zonder vertrouwen op pacenotes rijdt, zonder zelf na te denken, ik geloof niet dat ik me daar mee wil inlaten. Russian roulette is niet mijn ding.

Comment

Working...
                                              X