Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bombay Challenge

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Bombay Challenge

Hey zeg ... waarom zou je je niet voor zoiets inschrijven: http://www.bombaychallenge.com
    Dat lijkt mij wel de max. Of is het de midlife crisi die er aan zit te komen.
    Rock on. RS.

Denk het wel Judy...
    Veritatis simplex oratio est

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht
      Denk het wel Judy...
      Dat van die midlifecrisis.
      "Ja, denkt ie bij zichzelf, als je jezelf al Judy noemt" ...
      Rock on. RS.

Comment

Zoiets moet je niet georganiseerd doen, maar zelf.
        De auto heb je al. Knallen maar.
        Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

ik dacht leuke filmpjes ;-) maar daar is de nieuwigheid ook al weer af :(
          "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
          "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
          "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
          "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Je moet met zo'n Enfield nr India rijden... en terug. Dat is helemaal gaaf. Ongeorganiseerd, en dus een beetje uitkijken met je spannende routes door 't Midd'n Oost'n. :)

Maaruh, 2 weken India op zo'n brommer lijkt me we lachen. Beetje een soort Che Guevara + Dennis Cavallino toen 'ie nog puper was revival.
            Last edited by Dennis Cavallino; 08-07-09, 11:37.

Comment

Working...
            X