Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een blauwe maandag in de F1...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Een blauwe maandag in de F1...

De liefhebbers hier kennen ongetwijfeld de geweldige site F1 Rejects, die de schijnwerpers richt op de coureurs die een blauwe maandag om de hoek kwamen kijken in de F1. Mooie verhalen uiteraard, vaak veel hartverwarmender en veelal eenvoudigweg doodkomisch in vergelijking met wat er over de kampioenen is te melden.

Zo af en toe 'lenen' ze bij F1 Rejects wat materiaal (met toestemming uiteraard) van een andere niet onaardige site, zoals in het geval van de Colombiaan Ricardo Londoño-Bridge, wiens verschijning in het WK van wel héél korte duur was en door velen zelfs betwist als officiële deelname. Het volledig uitgeplozen verhaal staat hierzo en vormde de basis voor het grappige F1 Rejects-relaas.

Nou had ik laatst contact met Joe Saward van grandprix.com, die ons complimenteerde met het artikel. Maar hij miste één ding, en bij F1 Rejects wisten ze 't ook niet. Namelijk het aspect 'Whatever happened to...' nadat RLB was gestopt met racen. Ja, dat was héél interessant en eigenlijk best wel dubieus. Maar verder zeg ik er niks over, kijk maar eens of je erachter kunt komen.

Wij zoeken, want ja, je laat je toch uitdagen. Maar niks gevonden.

Totdat Joe - of eigenlijk RLB zelf - afgelopen week het antwoord prijsgaf...

Get the latest Formula 1 news, features, photos, results, history on drivers and teams in our encyclopedia - all on Grandprix.com

Tja, dat hadden we kunnen weten. Een Colombiaan, uit Medellin zelfs, en een duistere tweede carrière, wat zou dát nou kunnen zijn? :)

*hoopt niet dat JPM ooit op hetzelfde ongezonde idee komt*

Hier nog iets meer erover:

Kent u toevallig nóg blauwere maandagen?
    Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
    "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Ha, er zullen toch wel meer zielepoten te vinden zijn die nooit door pre-qualifying heenkwamen. Mikko Kozarowitsky met de MacDonalds March in 1977 bijvoorbeeld.

EDIT: ik zie nu dat die kerel 2x aan pre-kwalificaties deelnam. Helaas :-)
    Last edited by V4; 22-07-09, 23:02.

Comment

Gisteren even je verhalen gelezen Dutch, lekker leesmateriaal!
      Wanneer heb je dat artikel geschreven? Erg toevallig dat daarna zo'n vent de pijp uit gaat (en dat iemand nog even snel de link met de F1 legt).

Die man had beter witte lijntjes kunnen gaan trekken bij 't bouwen en onderhouden van circuits, had 'm wellicht nog meer opgeleverd dan die 20 miljoen. :)

Comment

Toen ik gisteren over zijn dood las, moest ik gelijk aan je denken, Dutch. Ik herinnerde me eerlijk gezegd dat Londono ooit eens onderwerp van een 8W was geweest, maar dat was dus niet zo? Dan zal ik me vast een F1-Rejects-artikel herinneren, ja. Topsite is dat, trouwens. :)
        Mini Cooper Clubman
        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
        "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
          Toen ik gisteren over zijn dood las, moest ik gelijk aan je denken, Dutch. Ik herinnerde me eerlijk gezegd dat Londono ooit eens onderwerp van een 8W was geweest, maar dat was dus niet zo?
          Ja, jawel hoor, zie tweede clicky in openingspost. Is meteen ook het antwoord op de vraag van Dennis: oktober 1999. Best dus een tijdje geleden! Een epiloog eraan toevoegen lijkt me nu wel nuttig. :)
          "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Ik lees nu pas een later artikel van Doodson, met een stukje over hoe die schietpartij met Londono is gegaan. Echt zo'n mafia-afrekening zoals je ze in de film ziet. Zes killers, 5 minuten lang schieten, 3 man dood.

Voor de rest ook een prachtig artikel, alles zit er in.

Comment

Wauw, zeker een prachtig artikel. Ook interessant om te horen dat het 'ongelukje' met Rosberg precies de reden was om die superlicentie niet te geven...

Comment

Ja, mooi verhaal.

Comment

Nog eens wat zitten surfen, en je komt leuke dingen tegen.
                  Er reden nog minstens 3 Londono's in Can-Am. Verder stond ie ingschreven voor de Daytona 24h in 1986, met ene Diego Montoya (oom van), maar Londono heeft die race niet gereden.

Comment

Working...
                  X