Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bavaria city racing 16 aug 2009 Rotterdam

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Bavaria city racing 16 aug 2009 Rotterdam

Voor de liefhebbers ; http://www.bavariacityracing.nl/news/view/3

Alonso komt wegens ING als sponsor voor Renault naar Rotterdam voor wat rondjes en wat donuts waarschijnlijk, toch leuk. Vorige jaar was Robert Doornbos d'r. Tevens komt David Coulthard, ook altijd leuk, met Red Bull mee.

Kortom als je tijd hebt ga zeker kijken (tussen 't petjesvolk) want dichterbij kom je niet makkelijk. Oordopjes meenemen maar ? :)

Jari-Matti Latvala rijdt er met een Focus WRC van Wevers Sport! :)
    Wevers zelf ook met een Focus en nog een Impreza WRC en Fabia WRC.

Leuk dat er ook wat rallyauto's mee gaan doen :)

Comment

In Moskou was het ook een aardig succes.

Op die man die z'n EB110 afschreef na dan...
      Forza!

Comment

Wat een volk staat er toch zeg, tjonge-jonge! Beetje het RTL-GP tribune publiek. Maar dan met heel veel... Had verder geen geduld om op de F1-wagentjes te wachten dus ik ben alweer thuis :)
        Aprilia RSV Mille '01

Comment

sjongejonge werkt die site niet eens......prutsers
          Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Ik twijfel nog. Vorig jaar kon er echt niet meer bijkomen, en heb zowat niks kunnen zien. Jaar ervoor stond ik erg goed. Maar hoe dan ook: twee ventjes van > 20kg neem ik niet meer op de schouders ;-)
            Kawa Versys 2010 MX-5 nc White up!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NoTVR Bekijk bericht
              Ik twijfel nog. Vorig jaar kon er echt niet meer bijkomen, en heb zowat niks kunnen zien. Jaar ervoor stond ik erg goed. Maar hoe dan ook: twee ventjes van > 20kg neem ik niet meer op de schouders ;-)
              je twijfelt nog om dit tijdstip? Ik denk dat je niet niet meer hoeft te gaan
              Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ExTaxi Bekijk bericht
                je twijfelt nog om dit tijdstip? Ik denk dat je niet niet meer hoeft te gaan
                Dat weet ik wel zeker. Rond 12 uur was er al geen plekje meer vrij.
                Aprilia RSV Mille '01

Comment

Wel geweest. Druk is het, maar op het Hofplein kan ik altijd wel wat zien. Ben net wat langer dan gemiddeld. Alleen de lompeheid gaat nu wel erg toeslaan: op krukjes helemaal vooraan gaan staan, zodat niemand erachter nog wat kan zien. Waarom heb je een krukje nodig als je toch vooraan staat? Niemand die even mijn zoontjes -of andere kleine kinderen- voorlaat deze keer, en geen man die aanbiedt even de tweede op te tillen als er een auto rondrijdt. De vorige jaren stonden ze in no-time vooraan, geholpen door omstanders. Misschien is het baby-achtige 'ach gut....- er een beetje af. Wel vrouwen die vroegen of ik ze even wilde optillen, dat dan weer wel ;-) Maar die wogen meer dan ik, zo te zien.

Eigenlijk is er gewoon niks aan, driftdemo daargelaten, maar ja, als je toch in R'dam woon moet je er even zijn geweest.

Wat ik wel opvallend vind: het lijkt wel of er meiden zijn die 'ontdekt' willen worden door al die fotografen of zo. Was in de voorgaande jaren ook zo. Veel bloot. Dus toch niet voor niets geweest ;-)
                  Kawa Versys 2010 MX-5 nc White up!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NoTVR Bekijk bericht
                    Wat ik wel opvallend vind: het lijkt wel of er meiden zijn die 'ontdekt' willen worden door al die fotografen of zo. Was in de voorgaande jaren ook zo. Veel bloot. Dus toch niet voor niets geweest ;-)

Quote van de week btw van Coulthard: "That's what you want; in the end of your performance, you want your rubber to be used!"
                    Last edited by Toon van Driel; 16-08-09, 23:08.
                    '07 Peugeot 207 1.4 16v XS & '15 Peugeot 308SW 1.6BlueHDI BluelineExecutivePack.

Comment

proleten kermis

Last edited by motroosje; 17-08-09, 07:31.
                      "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
                      "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
                      "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
                      "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Joost zijn video van Bavaria City Racing 2009, gefilmd vanaf het Hofplein, staat online.
                        Te bekijken op Youtube in HD, dus klik op onderstaand plaatje om de video te bekijken :)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MartijnS Bekijk bericht
                          Joost zijn video van Bavaria City Racing 2009, gefilmd vanaf het Hofplein, staat online.
                          Te bekijken op Youtube in HD, dus klik op onderstaand plaatje om de video te bekijken :)
                          Ha koel! Gewoon eerste rang vanuit je luie stoel :D

Comment

WoKa was met *klik* de Driftking op stap. Ook een aardig verslag!
                            Hubraum statt Spoiler

Comment

Ontzettend mooi videoverslag van Joost! Eigenlijk gaat het ook nergens over, het is alleen maar driften & roken. Erg gaaf: een truck die een burnout doet; ik wist niet dat het kon.
                              ''Thank God for the internet experts''

Comment

Vandaag via de Livestream een tijdje de 2010 - editie bekeken.
                                Het is echt alleen maar burnen en donuts, getverderrie.

Mijn zoon had er graag heen gewild, maar als klein ventje zie je het beter op tv (in dit geval de computer).
                                Ben blij dat ik niet gegaan ben.

Comment

Goed idee, Bavaria City racing en DTM op Zandvoort op 1 dag...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door V4 Bekijk bericht
                                    LOL, en nog Sail Amsterdam ook.
                                    ------------------------------------------------
                                    We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door V4 Bekijk bericht
                                      je bedoelt 'dan zijn we er maar in 1 dag ellende vanaf?' ;-)

Comment

En Lowlands en nog veel meer festivals. Echt ongelofelijk wat er afgelopen weekend overal allemaal te doen was.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ruud Bekijk bericht
                                          Het is echt alleen maar burnen en donuts, getverderrie.
                                          Toch goed voor naar schatting 550.000 toeschouwers.

Met Sail (1,8 miljoen verschillende bezoekersover 4 dagen verdeel), Lowlands, DTM en ongetwijfeld nog meer op dezelfde dag kan het niet anders dan dat alleen baby's en bejaarden gisteren nog thuis zaten.

Nou ja, en Ruud, die ook :-)

Comment

@V4

Waar was jij dan? :-)

Comment

Euh...

Comment

En wiens schuld is dit ongelukje?

http://www.zie.nl/video/sport/Allard...g/m1fzlvtfnn36
                                                Mini Cooper Clubman
                                                "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                                "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                                                  Ruud, want die zat thuis.
                                                  Veritatis simplex oratio est

Comment

Andere hoek zonder parkinson:

http://www.dumpert.nl/mediabase/1084...ty_racing.html

Ook lekker slim om na die aanrijding nog een donut te proberen. Ging erg goed.

Waar reed Kalff eigenlijk in?

Comment

Een 40 jaar oude F5000.

Dat Strouss nog probeert te donutten na de crash is idd lomp, maar het ongeluk lijkt me toch echt Kalff's fout, aangezien dat stuk er speciaal ligt om te donutten zo te zien?
                                                      Mini Cooper Clubman
                                                      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                                      "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MIOB Bekijk bericht
                                                        Andere hoek zonder parkinson:

http://www.dumpert.nl/mediabase/1084...ty_racing.html

Ook lekker slim om na die aanrijding nog een donut te proberen. Ging erg goed.

Waar reed Kalff eigenlijk in?

Wat staat die lompe vetzak nou na afloop nog om applaus te bedelen op z'n auto? Godver wat een aap. Doet eerst een donut zonder te kijken of er een andere auto aankomt (dom, want er rijden overduidelijk veel meer auto's daar) en ragt Kalff van de weg. Staat daarna achterstevoren en wil 'm met een dot gas wr superlomp in de goede richting krijgen, terwijl er al marshalls op de baan lopen. Geeft daarbij z'n al beschadigde achterophanging de genadeslag. En gaat vervolgens als een geile baviaan zichzelf op de borst kloppen voor 't publiek omdat ie zo stoer was twee auto's te vernielen?

Oh, wat word ik ziek van zulke figuren. En als ik daar marshall was geweest, had ik een brandblusser gepakt en 'm van z'n auto afgemept.

Zo. :-)
                                                        Last edited by brun; 23-08-10, 13:41.
                                                        Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Dat is in ieder geval een duidelijk verhaal :-))

Strous zijn fout lijkt me. Zonder te kijken die auto omgooien. Kalff kan hier imo niet veel aan doen.

Comment

Idd wat een vies verwent k..ventje die Junior Strous!
                                                            Ook met een beschadigde auto nog ff proberen een donut te maken, dan spoor je toch niet?
                                                            Na zon klappert, wiens schuld ook, ga je toch niet de held lopen uithangen?
                                                            Bah akelig mannetje, zelf de schade laten betalen en nooit meer in een raceauto stoppen zon figuur :-)

Comment

Helaas kunnen ze dit niet een "racing incident" noemen :)

Comment

Ah, Junior Strous?

Nou, een lul eersteklas dus. Die ene man in dat oranje hesje die al naar Kalff liep, schrok zich ook de pleuris van die tweede donut, je ziet 'm rennen.
                                                                Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Working...
                                                                X