Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Amsterdam Rallysprint 6 september

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Amsterdam Rallysprint 6 september

Alvast een beetje spammen. Mooie startlijst al!!!
    www.amsterdamrallysprint.nl

Heel leuke sprint voor het publiek. Valt van alles te zien. WRC's, gt3, vele cups, alle soorten politie/struikrovers.
    Last edited by Sjeft; 28-08-09, 09:07.

Het is ieder jaar wel wat.....deze keer ben ik op vakantie :-s

Comment

Was weer mooi! :)
      Van Eldik had ook weer een nieuw speeltje bij, laatste evolutie van de Lancer WRC waar Mitsubishi mee in het wk reed.

Mijn foto's zijn online @ http://www.rallymedia.nl :)
      Video volgt, waarschijnlijk morgen.

Comment

Joost z'n video staat ook online :)

HD te bekijken via onderstaand klikbaar plaatje en te downloaden via onze site:

Comment

SODEKNETTER! Gaaf zeg! Ik ga mezelf even heel hard schamen dat ik nog steeds NIET ben wezen kijken dit jaar :-( Erg dom. Want wat een geweld zeg. Dikke WRC kanonnen, groep N Lancers, wat Youngtimers (wat gaat die Sunbeam eroverheen!) en natuurlijk DE gangmakers van het Nederlandse rally circus: de e30s :-) Vanaf 1:04 is dan ook verplichte kijkkost voor iedere gummer:

[Sjef & Debby]
          Stuff that in your pipe and SMOKE IT! :-)
          [/S&D]

Prachtig!
          Hubraum statt Spoiler

Comment

Goh, die Nissan Z's hebben nog steeds een zwakke achterwielophanging.. ;-)
            Veritatis simplex oratio est

Comment

Eerdere tik gehad denk ik? Van zo'n schuin stukkie mag-ie niet afbreken lijkt me.

Mooie beelden!
              Mini Cooper Clubman
              "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
              "Jasper val dood." - RH

Comment

Hij pakt VOL een stoeprand mee, driftend en wel. Da's genoeg om 'n modern zacht alu armpje flink krom te trekken, zeker als je 'm vol op de velgrand 'aantikt'...
                Hubraum statt Spoiler

Comment

Eindelijk een filmpje waar ik NIETS van herken.......super Joost! :-)
                  Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

FaF, als je verder in dat filmpje kijkt zie je ook shots uit andere hoeken van diezelfde bocht. Het is geen 90 graden stoeprand, het is een schuin "opritje", de ruimte erachter is dan ook een rijtje parkeerplaatsen.

Van een stoeprand raken met die snelheid zou ik ook een schade verwachten, maar andere auto's schuiven gewoon dat "hellinkje" op zonder probleem.
                    Mini Cooper Clubman
                    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                    "Jasper val dood." - RH

Comment

K#t was dat afgelopen weekend? Helemaal gemist :-( Meestal ben ik er wel bij, en dit maal had ik dat voornemen ook. :-(
                      ''Thank God for the internet experts''

Comment

Gelukkig hadden we het filmpje nog; mooi, zoals altijd weer. Sjef & Driftpoes staan er erg mooi op!

Comment

Was een mooie wedstrijd. 325i challenge deelnemers lagen kwa tijd dicht bij elkaar ondanks dat iedereen natuurlijk Amsterdam meer als driftwedstrijd ziet dan tijdwedstrijd. Onze e30 liep echt lekker. Na nu een jaar mee te doen is afgelopen maand de gehele vooras gewisseld. Alles voelt strak en dat merk je duidelijk in het sturen.

Weer mooie "e30" dingen gezien.
                          - 2x iemand die na een proef met zn pook in de handen bij de tijdcontrole aankomt. *krak*
                          - Goede onderlinge sfeer: Deelnemer die normtijd pakte vanwege 2 gebroken velgen krijgt bij wisselen een band toegeworpen omdat ie er maar 1 op reserve heeft. (helpen mag natuurlijk officieel niet)
                          - Op 1 deelnemer met een gebroken steekas na haalt iedereen de finish (11 e30s). Hoezo oude troep? 53 van de 91 deelnemers totaal finishen slechts.

Comment

Mooie video, mooi evenement, e30s staan er prachtig dwars op :)

Comment

E30's zijn nogal 'oversized' gebouwd, dat blijkt maar weer. Volgend jaar ga ik weer in de herkansing :-/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                                Van een stoeprand raken met die snelheid zou ik ook een schade verwachten, maar andere auto's schuiven gewoon dat "hellinkje" op zonder probleem.
                                Het gootje nekt hem. Kijk nog maar eens goed.
                                Hubraum statt Spoiler

Comment

Wel grappig dat ik op vrijwel dezelfde wijze de achterwielophanging van m'n 300 ZXTT krom reed... ( en na reparatie 2 maanden later de hele achteras er onderuit reed, maar dat ging met een iets hogere snelheid)
                                  Veritatis simplex oratio est

Comment

Working...
                                  X