Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gp2 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Gp2 2008

Balen dat dit en het stoelendansdraadje verdwenen zijn. Want ik kan de teamwisselingen van Soucek nauwelijks nog volgen.

Andy gaat nu weer naar SuperNova: http://www.autosport.com/news/report.php/id/68386
    Voor de rest van het jaar. Of moet ik lezen: totdat ze daar weer geen geld krijgen? En waar blijft Bakkerud?

En Iaconelli van Formula Masters naar GP2 bij BCN: http://www.autosport.com/news/report.php/id/68398

Oorspronkelijk geplaatst door V4 Bekijk bericht
    Balen dat dit en het stoelendansdraadje verdwenen zijn. Want ik kan de teamwisselingen van Soucek nauwelijks nog volgen.

Andy gaat nu weer naar SuperNova: http://www.autosport.com/news/report.php/id/68386
    Voor de rest van het jaar. Of moet ik lezen: totdat ze daar weer geen geld krijgen? En waar blijft Bakkerud?

En Iaconelli van Formula Masters naar GP2 bij BCN: http://www.autosport.com/news/report.php/id/68398
    Precies, totdat ze ook daar weer geen geld krijgen.

Idem met Iaconelli trouwens: ook geen cent te makken. Dan hadden ze nog beter Soucek kunnen houden (want die heeft afgelopen week op Paul Ricard voor BCN getest). Van hem wéten ze tenminste al dat-ie niet betaalt...

O nee, wacht, Super Nova is er deze keer uiteraard van overtuigd dat Andy nu wél over de brug komt. :)
    Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
    "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

De zaterdag-race op Silverstone heb ik op RTL7 even wat van gezien. Zag er leuk uit. Giorgio Pantano overschaduwt zijn teammaat Javi Villa wel heel erg (nadat Villa vorig jaar 3x een zondagrace won).

En weer een wissel deze week: Luca Filipi vervangen door Yamamoto:

Comment

En nog veel meer op komst. Lees de homepage van 6th Gear maar eens... ;)
        "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Ligt Buurman er al uit bij Arden dan?

Comment

Hij ligt er niet uit, hij is zelf uitgestapt. Filippi volgt hem op, Italiaracing heeft 't nu ook:

Het rare is dat het niet om het geld is, hij is ontevreden over wat het team heeft geboden. Maar het probleem is wel dat Trust een contract met Arden heeft en dat het team Yelmer heeft ingehuurd. Dus Arden zal Trust ongetwijfeld aan dat contract houden... Dus dat is dubbel winst voor het team: Buurman eruit voor een bewezen winnaar, maar wel zijn centen voor het hele seizoen.

Yamamoto naar ART was al een tijdje bekend, ook bij Costa, sinds 11 juli:

Eigenlijk moet je niet op autosport.com wachten voor je GP2-nieuws, want dat volgt alleen maar de officiële bekendmakingen. Costa zit er daarentegen zelf bovenop en heeft nogal eens een nieuwtje. En ik natuurlijk ook. :)

De toestand bij Super Nova is helemaal idioot. Ik kan niet alle details uit de doeken doen, maar een van de coureurs daar (je kunt wel bedenken welke) heeft gedreigd met juridische stappen als hij wordt vervangen door Filippi, terwijl hij zelf geen cent bijdraagt. Ja, 't is me een nummer.

Valles keert zeker niet meer terug bij BCN. Nog een Spanjaard die geld heeft beloofd dat nooit op de lege bankrekening van Scalabroni is verschenen.
            Last edited by Dutch; 15-07-08, 23:02. Reden: nog wat extra nieuwtjes

Comment

Nu ook officieel: Filippi vervangt Yelmer Buurman bij Arden.

Luca Filippi has announced that he will race for Team Arden in the remaining part of the 2008 GP2 season.

Geen woord over de centen van Trust...

Comment

Valles rijdt toch nog dit weekend bij BCN. Het schijnt dat zijn manager afgelopen week in Barcelona is langsgeweest met een koffer met baar geld. De enige manier blijkbaar om zeker te weten dat je coureur betaalt...

Comment

Tjonge, wat een gepruts, dit weekend op Spa. Zowel Pantano (nr in in het kampioenschap) als Senna (nr 2) gooien hun kansen op de zege gewoon weg met rijdersfouten. Pantano ramt er in een poging terug in de punten te komen dan ook nog Lucas di Grassi (nr 3) vanaf, en wordt voor het hele weekend, dus ook de race van vanochtend, uitgesloten. Afijn, met name voor Senna een hele dure fout (ook met het oog op een eventuele toekomst bij STR).
                  Grosjean wint en is nu 3e in de stand, maar ook met een goed resultaat zo meteen gewoon te ver weg om Pantano nog te kunnen bedreigen.

Comment

Bij Racing Engineering vonden ze 't trouwens allang best, die toestand op Spa, zeker omdat Senna z'n kans niet greep. 'Hadden we een extra dag om aan Giorgio's auto te werken voor Monza...'

En er is nog een auto vrij voor dit weekend. Adrián Vallés is op Silverstone dit weekend, in de tweede LMP1 van Epsilon-Euskadi, in plaats van op Monza bij BCN. Nou reed de Spanjaard toch al op krediet de laatste paar races, maar zijn keuze voor de sportscars maakt 't wel duidelijk.

Comment

Daar bij R.E. heeft Javier Villa toch wel een afschuwelijk slecht jaar gehad. Had hem toch wel tot de kanshebbers gerekend, na die 3 sprintzeges vorig seizoen. Zullen we wel nooit meer terugzien.

Comment

Daar zou ik niet al te zeker van zijn. Javi is de persoonlijke beschermeling van D'Orleans en nog steeds ontzettend jong (GP2-debuut op z'n 17e, dacht ik). Maar hij is inderdaad enorm tegengevallen, terwijl ik vooraf nog dacht dat Pantano een harde kluif aan 'm zou hebben. Vorig jaar had hij een geldig excuus (onervaren engineer, die de circuits niet kende), maar dit jaar niet meer. Ik heb Alfonso ook voorgelegd dat Villa een uiterst belabberd jaar doormaakt, maar daar gaat hij toch liever niet al te diep op in...

Comment

GP2-titel is vanmiddag inderdaad naar Giorgio Pantano gegaan. Hij had de race in zijn zak (net als op Spa), maar wist 'm toch nog kwijt te raken (net als op Spa). Maar goed, met de pole van gisteren had hij zo veel voorsprong dat de titel hem eigenlijk niet meer kon ontgaan.

En dan nu? Het zou (weer) F1 moeten zijn om de GP2-traditie te handhaven, maar ik betwijfel 't...

Comment

Ik volg de GP2 niet zo, maar is die Pantano dan zo'n drama? Ja, domme fouten in Spa en Monza (beiden toevallig gezien) maar dat leer je vanzelf wel af. Hij is toch niet voor Jan Doedel kampioen geworden? Of had hij erg veel geluk?
                            Aprilia RSV Mille '01

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rossi Bekijk bericht
                              Ik volg de GP2 niet zo, maar is die Pantano dan zo'n drama? Ja, domme fouten in Spa en Monza (beiden toevallig gezien) maar dat leer je vanzelf wel af. Hij is toch niet voor Jan Doedel kampioen geworden? Of had hij erg veel geluk?
                              Hij heeft 3/4 seizoen F1 gereden bij Jordan, waarbij nogal aan z'n motivatie getwijfeld werd. Hij heeft in F1 ook niets gepresteerd.
                              Toen z'n sponsor afhaakte was Eddie vrij "adequaat" door 'm gelijk door een jonge duitser te vervangen (10 jaar eerder had ie ook al zo'n stuntje toen 'ie Bertrand Gachot - die moest "zitten" - verving door Schumi). Die Duitser was Timo Glock die in z'n debuutrace gelijk een puntje pakte (dat Pantono nog niet had).

Dat Pantano nu met al z'n momentjes het GP2-kampioenschap pakt (als ervaren paydriver) boven alle talentjes, zegt wel iets over het nivo van de talentjes. Vindt Ron Dennis trouwens ook...
                              Last edited by ZamBeZi; 14-09-08, 20:45.
                              “You’re gonna need a bigger boat”

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎