Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Achter de schermen bij F1

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Saward stuurt dit ook net de www op:

https://www.motorsportweek.com/joesa...medium=twitter

Op het fietsje naar de dutch gp volgend jaar, saaie race, leuke sfeer waarschijnlijk :)

Edit: niet net dus, maar rond 1u vanmiddag *watst zichzelf*

Comment

• Wordt een lekkere saaie race daar op Zandvoort, inhalen is bijna onmogelijk. Het zal wel net als op de weg ernaar toe een grote optocht worden :-)
      Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

• Inhalen is bijna onmogelijk op CPZ? Waar is dat op gebaseerd?
        privť-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gait156 Bekijk bericht
          Inhalen is bijna onmogelijk op CPZ? Waar is dat op gebaseerd?
          https://nl.motorsport.com/f1/news/ci...rland/4300406/

Daarbij zijn de huidige F1 wagens vrij breed. Of ze moeten een permanente DRS invoeren op het circuit.
          Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

• Dan hebben ze nog wat te doen de komende 365 dagen.
            privť-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gait156 Bekijk bericht
              Inhalen is bijna onmogelijk op CPZ? Waar is dat op gebaseerd?
              Op zijn uitgebreide baan kennis van cpz natuurlijk. Die cobra laat hij daar wekelijks uit. Toch?
              Mini Cooper Clubman
              "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
              "Jasper val dood." - RH

Comment

• Hebben er nog Gummers zich ingeschreven voor kaarten voor CPZ 2020? Ik wel, ik kreeg een linkje met een overzicht van prijzen. Maar nog altijd geen datum. Een paar prijzen:

Vrij/Zat/Zon:
                Duinen: 35/65/140 EUR

Tribunes,
                Vodafonebocht: 59/116/235 EUR (brons)
                Tarzanbocht 79/185/316 EUR (zilver)
                Rechte stuk 99/205/396 EUR (goud)

Er zijn nog veel meer mogelijkheden, maar de allergoedkoopste optie om F1 op CPZ in actie te zien is dus op vrijdag in de duinen gaan liggen, 35 euries!

Comment

• Goed, een paar Bronzen schraaptickets besteld :). Eind deze maand hoor ik of ik ze krijg. Je hebt nog tot morgen 12u om je in te schrijven.

Comment

• Hier 4x duintickets besteld.

Comment

• 6x duinkaarten in gebied 1 aangevraagd. Ben benieuwd.

Comment

• 2 duintickets hier.

2006 AR 159 SW 1.9 JTDm
                        1984 Saab 900 Turbo T8
                        1981 Mercedes RMB 207D
                        1974 Citroen 2CV 0.6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Taeke Bekijk bericht
                          Goed, een paar Bronzen schraaptickets besteld :). Eind deze maand hoor ik of ik ze krijg. Je hebt nog tot morgen 12u om je in te schrijven.
                          Helaas, uitgeloot. Had iemand van jullie meer geluk?

Comment

• 2 duintickets in the pocket.

2006 AR 159 SW 1.9 JTDm
                            1984 Saab 900 Turbo T8
                            1981 Mercedes RMB 207D
                            1974 Citroen 2CV 0.6

Comment

• Nee, achter het net gevist. Even wachten tot de paupers hun betalingsverplichtingen niet voldoen dus ;)

Comment

• Paupers doen ze toch kopen, en verhandelen ze aan een ander door die er nog meer voor over heeft.

Ik hoop dat ze dat op een of andere manier kunnen voorkomen, de zwarte handel in deze tickets. Want gezien het aantal inschrijvingen t.o.v. het aantal beschikbare plaatsen zie ik op dat gebied de bui al hangen.
                                Zweven is een ongekende ervaring, leve de hydraupneumatiek !
                                Ja Jappen roesten nog steeds !

Comment

• Ik bedoel het andere soort paupers :)
                                  Genoeg berichten (o.a. op twitter) gelezen van mensen die denken dat ze de (dubbele) kaarten nog gewoon kunnen annuleren, door ze bv gewoon niet te betalen. Maar die hebben dus niet goed gelezen dat je wel gewoon een betalingsverplichting hebt. Dus dan zijn ze de kaartjes kwijt en ook hun centen. Maargoed, er komen nog wel wat kaartjes kwijt en ik dacht Jantje Lammers horen zeggen dat de mensen die nu uitgeloot zijn straks toch nog een goed bericht kunnen krijgen (dus de kaarten die niet betaald worden gaan weer de grabbelton in). We gaan het wel weer zien.

Comment

• Betaling
                                    Vanaf woensdag 24 juli 2019 ontvang jij gedurende de dag een betaallink om jouw toegewezen tickets te betalen. Deze betaallink is 5 werkdagen geldig, tot uiterlijk woensdag 31 juli 2019 23.59 uur (CEST). Houd hier dus rekening mee en laat, indien nodig, je vrienden vast weten dat ze hun Tikkie kunnen verwachten. Vergeet ook niet je identifier in je koffer te stoppen als je op vakantie gaat.

Indien je zelf niet in staat bent om de tickets te betalen binnen deze 5 werkdagen, dan mag je de link doorsturen naar iemand anders. Deze kan de betaling dan voor jou doen. De tickets blijven echter te allen tijde jouw eigendom en verantwoordelijkheid.

Wijzigen
                                    Jouw ingediende ticketaanvraag is in zijn geheel toegewezen. Dit houdt in dat er geen wijzigingen mogelijk zijn. Je kunt dus geen deel van jouw toegewezen tickets afnemen.

Bevestiging
                                    Nadat de betaling voldaan is, ontvang je hier een bevestiging van. Dit is nog niet het moment dat officiŽle tickets verstuurd worden. Een geldig toegangsbewijs ontvang je begin 2020. Dit is ook het moment dat de tickets op naam gezet moeten worden.

Resell platform
                                    Heb je tickets toegewezen gekregen die je toch niet kan of wil gebruiken? Begin 2020 wordt er een resell platform beschikbaar gemaakt, waar je de tickets betrouwbaar kunt doorverkopen.

Check alle informatie op onze website via www.dutchgp.com/faq

Succes met de MP kaarten ;)
                                    Veritatis simplex oratio est

Comment

• https://www.nhnieuws.nl/nieuws/249886/h ... antwoorden
                                      Wanneer moet ik betalen?
                                      Het entreegeld moet binnen vijf dagen zijn overgemaakt. Zorg er dus voor dat je genoeg geld op je rekening hebt staan, want het zou zonde zijn als de kaartjes daarom alsnog aan je neus voorbij gaan.

Kaarten die wel zijn gereserveerd, maar niet afgerekend zijn, gaan mogelijk opnieuw in de verkoop, liet Lammers eerder weten.

Kan ik tweedehands kaarten kopen?
                                      Ja, het Bredase bedrijf CM.com - partner van de Formule 1 in Zandvoort - werkt momenteel aan een website waarop tweedehands kaarten kunnen worden aangeboden en gekocht. De website is tevens het enige officiŽle platform waar de kaarten - die op naam staan - mogen worden verhandeld.

Comment

• Altijd weer die Cobraman!
                                        Giulia 1600 Super '65
                                        Abarth 595 Competizione '15

Comment

• Collega van mij had ook ingeschreven met het idee, we zien wel wat het wordt. Nou, dat is dus 6 x passe partout Tarzan gold geworden voor de komende 3 jaar.... Dat wordt dus even ruim 9k aftikken!! :eek:

Comment

• Als hij deze kaarten wil hebben wel.
                                            Maar goed, dat wist men van te voren.

Comment

• En daar begint het gezeik dus al :)

https://www.rtlz.nl/life/lifestyle/a...t-afnameplicht

Ik hoop dat die niet zo snuggere vriendengroep niet gaat betalen, dan kan ik die kaarten misschien via het normale kanaal kopen :) En verdient cpz een aardig centje bij zodat ze de gummenavondjes goedkoper kunnen maken ;)

Comment

• Dat de hebzucht maar afgestraft mag worden.

Waar is de tijd gebleven dat je op de zondagmorgen van de GP op het station een combinatie kaartje reis + toegang kon kopen.

Comment

• In elk geval was dat voor 1986, V4. :)

Maar ja, toen was er ook nog geen Max massa hysterie....
                                                  Mini Cooper Clubman
                                                  "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                                  "Jasper val dood." - RH

Comment

• Ha, die Gummers;

Nee, dan de seventies; op de fiets langs het circuit en dan direct na de start zien dat de kaartjesknippers liever naar de wedstrijd kijken dan hun werk doen en zonder moeite bij de Panormabocht naar binnen glippen.
                                                    Scherven brengen gelul.

Comment

• Achter de Tarzanbocht onder het prikkeldraad door en dan op ons gemak naar de tribune.
                                                      "Nee, m'n vader zit daar, ik moest naar de wc"

En na afloop lege flesjes verzamelen en inleveren, en onder de tribunes zoeken naar muntgeld(en heel soms papiergeld)
                                                      Gratis kijken en nog geld toe ;)

Comment

Working...
                                                      X