Voor iedereen die het nog niet wist: Hellendoorn is dit weekend.
* Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
* Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.
Mijn foto´s van Hellendoorn staan alweer online! Mooi evenement blijft het toch. Laatste KP die ik heb gekeken stond ik op een stuk overhard waar ze VOL overheen kwamen. Echt niet normaal zo hard als dat gaat. Normaal gesproken sta je als fotograaf veel bij punten waar wat te verwachten is (bochten) maar zo halverwege het onverhard is zeker eens gaaf om te zien!
Video ook al gezien, weer mooi geweest dus!!!
Niels: Overgestapt naar de colt?
Viel me in Amsterdam op dat iemand anders reed met de micra en Kevin navigeerde.
Video ook al gezien, weer mooi geweest dus!!!
Niels: Overgestapt naar de colt?
Viel me in Amsterdam op dat iemand anders reed met de micra en Kevin navigeerde.
Jep, Achtmaal was een testcase, nu kreeg hij de kans in de Colt....
In Amsterdam waren het de 2 talenten die dit jaar in de RST's rijden, zo ging het vorig jaar ook.... Dat is onderdeel van hun programma.
Schrapresultaat gepakt voor de challenge. Deels budget keuze, deels wat bescherming voor de auto (moet nog wat verbeteringen aanbrengen aan de bodemplaten ivm onverhard). Bovendien vond de versnellingsbak na Amsterdam dat ie wat aandacht nodig had.
de blauwe sloep van mijn maat heeft het niet gered, helaas.
drijfstang gebroken: aan beide zijden van het blok een gaaaapend gat...
reden: waarschijnlijk oliedruk probleem, er zat nl. zat olie in het carter... want dat kwam op het uitlaatspruitstuk direct na de knal. Klein brandje tot gevolg. Geblust met een Spa-tje.
het lager dat nog op de kapot geslagen drijfstang zat zag er blauw gelopen uit. Teken van giga hoge hitte en droog lopen.
janspeed, is dat Jan van de Ven die maat van he? Die moet je eens even op mijn foto's wijzen........er staat een "momentje" op mijn foto's die hij zich vast nog wel zal herinneren.
janspeed, is dat Jan van de Ven die maat van he? Die moet je eens even op mijn foto's wijzen........er staat een "momentje" op mijn foto's die hij zich vast nog wel zal herinneren.
Nu live op Eurosport: De Col du Turini in de Rallye Monte Carlo
Ook gezien. 1e serie gezien t/m half 9. Sarrazin, Ogier, Hanninen & Hirvonen waren het meest indrukwekkend. En die Belg die met een platte band op zijn Clio R3 het ook erg goed deed.
Comment