Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rally alert!!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Winst voor Ogier , Latvala #2, niet verkeerd voor de debut rally van de Yaris-WRC.
    Abbring #31 in een R5 auto, matig resultaat als je ziet dat Mikkelson #7 overall is geworden, ook in een R5
    Vossen en Bekx rijden 'm uit op resp. plaats #39 en #46
    http://rallyliveresults.com/wrc/?stage=17
    Last edited by janspeed; 22-01-17, 13:18.

Comment

• Eiffel Rally toch eens heen gaan volgend jaar, massa's mooi spul:

Wat is die rooie die op 16:40 langs komt?
      * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
      * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

• Harry, kunnen jullie niet hier aan mee doen met één van je automobielen?
        * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door slibbe Bekijk bericht
          Eiffel Rally toch eens heen gaan volgend jaar, massa's mooi spul:

Wat is die rooie die op 16:40 langs komt?
          dat is een Clan Crusader, een engels karretje van fiberglas en met Hillman Imp techniek.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janspeed Bekijk bericht

dat is een Clan Crusader, een engels karretje van fiberglas en met Hillman Imp techniek.
            Thanks. Engels en kitcar had ik wel vermoed; maar dan kan het nog van alles zijn.

Comment

• Loeb test de Hyundai i20 WRC

Comment

• Ben zo ontzettend benieuwd hoe dit gaat lopen voor Loeb en zijn navi Elena.

Respect ook voor het uitvoeren van zo'n vol programma: 10 dagen racen in de Dakar tot en met wo 17-1, donderdag terugvliegen naar Europa, afgelopen weekend voor het eerst testen met de Hyundai, ma-di-wo de recce voor de Monte die donderdag start...

Comment

• Waar hij op 1:30min voorbij komt, pfoe!

Vroeger keek ik nog wel eens naar WRC, nu nauwelijks nog. EN eigenlijk ook gek, want die dingen zijn nu sneller dan ooit. Jarenlang waren WRC-auto's begrensd op 300pk ofzo, sinds 2017 is dat verhoogd naar bijna 400pk geloof ik. En ook veel meer technische vrijheiden betreffende het bodywork. Lijken dus steeds minder op het productiemodel (jammer), maar wel echt ongelofelijk snel.
                  Denk dat de verminderde interesse van mij (of is dat wereldwijd?) ook komt door de niet zo aansprekende modellen. Een i20, Yaris en Fiësta, that's it...(Edit: oh, ja en die gekke Citroën nog)
                  Last edited by Veloce; 22-01-19, 21:20.
                  Giulia 1600 Super '65
                  Abarth 595 Competizione '15

Comment

• Ik keek er vroegah ook best regelmatig naar. Toen kwam het weleens op BBC voorbij en ik meen bijna alle manches van het WRC op Eurosport? Via RTL7 keek ik overigens nooit, die speknek presentatiemongool kan ik echt niet uitstaan.

En G##v€€&&me wat gaat dat hard ja, vandaar dit linkje :) Meteen ook de eerste Hyundai evah waar ik best een blokje mee om zou willen..
                    Last edited by ĝlle; 23-01-19, 18:08.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door V4 Bekijk bericht
                      Ben zo ontzettend benieuwd hoe dit gaat lopen voor Loeb en zijn navi Elena
                      op het moment dat ik dit typ liggen ze gewoon 3rd +1m58, achter 1.Ogier en 2. Neuville en voor alle Toyota's

jammer dat er weinig sneeuw ligt.
                      Last edited by janspeed; 26-01-19, 15:07.

Comment

• Best een thriller met nu nog 1 stage te gaan.
                        Ogier (Citroën) heeft 0,4s voorsprong op Neuville (Hyundai). Die twee gaan het uitmaken, want Tanak (Toyota), Loeb (Hyundai) en Latvala (Toyota) zitten op ruim 2 minuten.

Comment

• geen zin om een nieuw draadje te starten, dus maar even hier.
                          Gisteren op RedBull TV bewegende beelden van dag 2 van de WRC editie Wales bekeken.
                          ( ff doorklikken op https://www.redbull.com/int-en/how-t...ll-live-events)
                          Enthousiasme van de commentatoren en de beelden deden me terugdenken aan de groep B tijd waarin TopGear de opmaat was voor deze rallye
                          Daarnaast kwam ik via de website van Jalopnik op het spoor van wat beelden uit 1971 van de Citroen SM in een ralley. Ziet en geniet :)
                          https://www.youtube.com/watch?time_c...&v=d9M-5CPEtr0
                          Last edited by levensnevel; 07-10-19, 05:40. Reden: RedBull link toegevoegd
                          Toyota Prius 2 - my 09 - editione Tech - 203K+54K km

Comment

• Fascinerend filmpje over die SM en merendeels de andere Franse merken. Had niet verwacht dat zo'n relatief lange auto die hairpins zo strak kom nemen.
                            En wat een slijtageslag, 9 finishers op 59 starters als ik het goed heb verstaan.
                            Dank voor de post !!
                            "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
                            BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

• Wel briljante beelden inderdaad, gaaf dat het relatief standaard auto's zijn. Voor de 2CV heb je ook een heel pakket aan maatregelen wat je kunt nemen om hem klaar te maken voor rally's in de Sahara. Wel lachen dat soort dingen.
                              http://www.bloemendal-fotografie.nl

auto's
                              Citroen 2CV 1982
                              Saab 9-3 2.0T 2002
                              Citroen C1 2014
                              Solex 3800

Comment

• Mooie beelden. Grappig te zien dat ze bijvoorbeeld het originele éénspakige stuur nog in die SM hebben laten zitten.

Comment

• Komisch ook dat een 404 en 504 in dezelfde rally deelnamen.

Comment

Working...
                                  X