Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zolder vrij rijden vrijdag(middag)09 oktober

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Zolder vrij rijden vrijdag(middag)09 oktober

Een klant van me organiseert vrijdag 09 oktober vrij rijden op circuit Terlamen oftewel Zolder. Voor meer info, kijk op www.myraceday.eu
    Rijders met aantoonbare ervaring kunnen zonder problemen starten.
    Inschrijven via mailadres van bovengenoemde website.

Zelf zullen wij er ook zijn, we nemen ook een voorraad (hand)schoenen, balaclava, helmen enz. mee.

mvg Leon

Hé leuk! Ik heb mijzelf zojuist óók ingeschreven voor een uurtje fun! Toch eens de 309 kunnen uitlaten op de baan.....

(En dat met die licentie nemen we maar met een korreltje zout.....)
    Jeroen

Comment

De 309 gaat als een speer Jeroen! Het was niet echt druk, maar wel leuk.
      Zo leuk dat het jeukte. Wel de drang kunnen weerstaan om een van de BMW's te pakken voor een paar rondjes.:)
      Ik vraag me af, die dame met de 5 Turbo en de jongen met Mini met Haybusa, zijn dat Gummers? Voor hun was de middag snel voorbij, helaas.

Comment

Hey Leon,

Ja het was errug leuk!! Een bijna vrije baan en een goede auto, dat was erg goed! Jammer alleen van de 95 dB geluidsgrens waar ik toch even tegenaan liep......96.5 dB was de score ondanks dat ik wist waar de controleposten waren....en even van het gas afging. Moest even tekenen voor de waarschuwing en mocht toen weer doorrijden. Ik heb me geweldig vermaakt.

Ik heb nog wat problemen met de rembalans en de afstelling van de schokdempers maar dat moet met nog een paar sessies wel op te lossen zijn.
        Jeroen

Comment

Working...
        X