Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

RTL GP magazine

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• RTL GP magazine

Ik kon er geen draadje van vinden maar wie leest dit GEWELDIGE blad nog meer???
    Staat in mijn ogen op eenzame hoogte vergeleken met wat we ooit in het Nederlands hebben kunnen kopen.
    Lees er echt iedere pagina van, en staat mijns inziens zelfs op gelijke hoogte met het Engelse Motorsport magazine alleen minder advertenties!
    BRILJANT ik hoop dat we dit blad nog jarenlang kunnen kopen!

Ikke. Ben het met je eens. We hebben het hier al eens over gehad in een draadje in het museum.

Comment

Geloof dat daar ook nog wel wat gummen-input aan zit... Is idd een ERG goed blad!
      '07 Peugeot 207 1.4 16v XS & '15 Peugeot 308SW 1.6BlueHDI BluelineExecutivePack.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ErwinGTA Bekijk bericht
        Ik kon er geen draadje van vinden
        scuderia bedoelde vast deze met dezelfde titel:

http://www.gummen.org/forum/showthread.php?t=3404

:)
        Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
        "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Ah. goeie. Dat herinnert mij aan het feit dat ik Formule1.nl nog moet opzeggen.

Comment

Erwin, zo goed als je kunt rijden, zo slecht kun je zoeken :-).

Ik heb dat blad eigenlijk nooit gelezen en ik geef toe dat dit komt omdat ik bevooroordeeld ben, omdat ik het commentaar van RTL op TV nou niet zo geweldig vind. Ik zal het toch eens gaan lezen.

Comment

Dat is de grap Lennart.

Formule1.nl is doorspekt met Olav M. Zo ook RTL7

RTLGP Magazine juist niet :)

Comment

Dat komt doordat het blad eigenlijk 'Formula Once' had moeten heten. Zo heet de uitgeverij ook nog steeds. Maar vlak voordat de eerste editie uitkwam, kreeg RTL lucht van het initiatief. Dat wilde graag een eigen blad in de winkels hebben om de tv-uitzendingen te ondersteunen (mediamix etc.), maar had geen tijd meer om zelf iets op poten te zetten. Dus sloten ze een deal met Formula Once: wij mogen onze naam op je blad zetten, jullie houden je redactionele vrijheid en profiteren van onze naamsbekendheid. Zodoende.
                Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Lennart ik kan dan idd. slecht zoeken MAAR dat jij dit blad nooit gelezen hebt............................ONGELOOFLIJK ga in de hoek staan ;-)

Comment

Stefan Bellof

In dit nummer (5) staat een mooi stuk over Stefan Bellof. Eindelijk ook erkenning voor zijn race in Monaco waarin Ayrton Senna altijd als de potentiële winnaar werd beschouwd, maar waar Bellof dus eigenlijk de koning was. Senna had inderdaad Prost ingehaald omdat hij 4 sec per ronde harder reed dan koploper Prost. Echter reed Bellof nog eens anderhalve sec sneller dan Senna.
                    Helaas is Bellof gediskwalificeerd. Waarom weet ik niet, maar dat zoek ik nog even uit.

Na het lezen heb ik direct de race nog een keer gekeken, en wat was Bellof goed. Zichtbaar op het randje rijdend en tegenstanders op onmogelijke plaatsen inhalen (Mirabeau, St Devote). Viel me nog op dat die marshalls op Monaco weer verkeerd stonden te vlaggen. Arnoux kreeg de blauwe vlag toen Bellof op z'n hielen zat voor positie. Net als Coulthard en Bernoldi in 2001.
                    Eigenlijk dus een erkenning voor de snelheid van Bellof, naar ik aanneem dat de Monegasken de blauwe vlag zwaaien wanneer er een groot snelheidverschil is.

Hier een filmpje van de manoeuvre op Arnoux:

http://www.youtube.com/watch?v=xDJ0_dAmpRE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door scuderia Bekijk bericht
                      Helaas is Bellof gediskwalificeerd. Waarom weet ik niet, maar dat zoek ik nog even uit.
                      Het schandaal met de loden kogeltjes, waardoor Tyrrell uit alle uitslagen van 1984 werd weggestreept en alle punten werden afgepakt.

Comment

In elk geval, mooi nummer weer.

Comment

Aha bedank V4
                          check!

Comment

Working...
                          X