Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

op eBay 1994 Benetton Formel 1 Rennwagen B194

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• op eBay 1994 Benetton Formel 1 Rennwagen B194

1994 Benetton Formel 1 Rennwagen B194

http://cgi.ebay.nl/1994-Benetton-For...item2303c0f365
    "Colourful fearsome cars were roaring in the woods again.
    The sight and sound of the mighty Datsun 240Z will long be savoured"

Wie koopt 'm en analyseert even de traction-control-software? :)
    Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
    "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

"The car is in condition as in the 1994 Formula One season with paddle shift and traction control"
      “You’re gonna need a bigger boat”

Comment

Wat zou dat in de lease doen? :-)
        2 x ouwe premium meuk
        BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
        Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Ha, die John;

Valt mee; schrijft nix meer af.
          Scherven brengen gelul.

Comment

Haha, je krijgt zo'n ding niet eens zelf gestart.
            Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

NAP pas? :-)
              2 x ouwe premium meuk
              BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
              Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Wel vet als je dit ding even "Buy Now!"t voor 4 miljoen of zo. En dan in je kantoor zetten. Gewoon, voor de heb. :)
                Mini Cooper Clubman
                "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                "Jasper val dood." - RH

Comment

Nou, ik zoek nog een goeie racestoel voor de Playstation... dikke plasma ervoor, wat hak -en breekwerkzaamheden om pedalen en stuurtje erin te krijgen en knallen maar!
                  Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

LOL, ja man, voor op je Wibi Soeriadi creepy Wacko Jacko zolder. :)
                    Mini Cooper Clubman
                    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                    "Jasper val dood." - RH

Comment

Ja, dacht je dan dat ik die in mijn Fritzl-kelder ging neerzetten?
                      Is geen speeldgoed ;-)

Comment

Maar serieus, zag eens een keer zo'n Niehe achtige show met Wibi, en die heeft dus echt een zolder vol met enerzijds hele coole race sims, en anderzijds een gruwelijk gestoorde fascinatie voor oversized Disney figuren.

"I always wondered about his collection of little shoes", zeg maar. :)
                        Mini Cooper Clubman
                        "Jasper val dood." - RH

Comment

...horse flies buzzing around... ;-)

Ach ja, Wibi de Wacko Jacko van de Lage Landen met z'n vallende ziekte.
                          Gast is loaded, maar ook erg triest. Kan me die uitzending met Niehe nog herinneren toen hij nog met die blonde golddigger was. Dikke Ferrari's ook. Het is een zonderling die briljant piano kan spelen, zullen we maar zeggen...

Comment

Heftig ding zeg, gaaf.
                            Oliestoken voor het goede doel

Comment

Doet het vast leuk op een gummen trackday ;)

Comment

Leuke biedingen ook. Dan heb je wel lef hoor, als je zomaar een hele euro extra biedt dan de vorige.
                                Overingens prachtige F1 wagen dit. Mooie kleurstelling en toen klopten de verhoudingen nog wel..

Comment

Ja vraag me af of deze biedingen wel helemaal echt zijn:

7***a( 203Feedbackscore is 100 tot 499) EUR 2.600.650,00
                                  10-nov-09 16:26:03 CET

8***e( 238Feedbackscore is 100 tot 499) EUR 2.600.600,00
                                  10-nov-09 16:15:49 CET

Als je 2.6 miljoen over hebt voor die bak, denk je dan echt dat je met 50 euro erbovenop de andere man kan weerhouden om er ook 50 piek bovenop te zetten ? Doe dan even driekeelmodaal en biedt gelijk een ton meer ofzo.

Wel grappig om 't te volgen ;)

Oh en wat betekent dit nou:

n***s( 4 ) EUR 2.090.209,00
                                  10-nov-09 15:34:39 CET

n***s( 4 ) EUR 2.050.205,00
                                  10-nov-09 15:34:19 CET

n***s( 4 ) EUR 2.039.000,00
                                  10-nov-09 15:33:53 CET

n***s( 4 ) EUR 2.036.000,00
                                  10-nov-09 15:33:38 CET

n***s( 4 ) EUR 2.035.000,00
                                  10-nov-09 15:33:20 CET

n***s( 4 ) EUR 2.030.203,02
                                  10-nov-09 15:33:01 CET

n***s( 4 ) EUR 2.025.000,00
                                  10-nov-09 15:32:28 CET

n***s( 4 ) EUR 2.022.000,00
                                  10-nov-09 15:32:08 CET

n***s( 4 ) EUR 2.020.999,00
                                  10-nov-09 15:31:21 CET

n***s( 4 ) EUR 2.020.500,00
                                  10-nov-09 15:31:07 CET

n***s( 4 ) EUR 2.020.202,02
                                  10-nov-09 15:30:30 CET

Een kerel die zijn eigen biedingen elke keer overtreft ? van 2020k naar 2090k ??

Comment

Dat is een schizofreen.

Kostbare kwaal op eBay: K*T! ben ik weer overboden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M4 Bekijk bericht
                                      Ja vraag me af of deze biedingen wel helemaal echt zijn:

Een kerel die zijn eigen biedingen elke keer overtreft ? van 2020k naar 2090k ??
                                      Automatische verhogingen. Stel ik bied 100 euro op dat ding, dan kan ik het zo regelen dat zodra jij 101 biedt, mijn eigen bod naar 102 gaat. Dan biedt hij handmatig 103, en mijn bod gaat automatisch naar 104, enzovoorts tot een zelf in te stellen maximum. Maar jij kunt niet zien wat mijn maximum bod is. :-) . Soms best wel irritant idd.

Comment

Klopt, maar wat verdacht is, is dat die persoon zichzelf overbiedt. Dat is roar.

Comment

Waarschijnlijk iets met privacysettings, waardoor je degene die hij steeds overbiedt niet ziet of zo?
                                          Mini Cooper Clubman
                                          "Jasper val dood." - RH

Comment

Als het twee biedbots zijn zie je er maar één volgens mij.
                                            Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
                                            Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Hij is weg trouwens (niet verkocht, maar advertentie is weg).
                                              Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
                                              Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

wel verkocht, leek me wel een geinig boodschappenkarretje. ;-)
                                                The sun has gone down and the moon has come up, and long ago somebody left with the cup

Comment

Working...
                                                X