Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fernando, welkom bij Ferrari...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Fernando, welkom bij Ferrari...

Alonso en Massa laten zich door Luca di Montezemolo rondrijden....komt de Ferrari SUV dan toch??? :-)

http://www.youtube.com/watch?v=DBFWONEWWU8
    Giulia 1600 Super '65
    Abarth 595 Competizione '15

Bizar. De grindbak inrijden, en gewoon gas blijven geven. Ook na enkele minuten terwijl je tot de as in het grind staat.

Comment

lol, dat is wel een "fucking duh" momentje. Hoevaak kijkt di Montezemolo naar een race?

edit: dat blauw staat wel goed trouwens!
      Forza!

Comment

Idd niet zo slim van Luca!
        Overigens echt een aardige vent, heb ooit het genoegen gehad om
        hem samen met Piero Lardi Ferrari dik 20 minuten te spreken..
        Grappig, je kijkt als een berg tegen hem op maar als je hem dan spreekt
        is het gewoon een toffe peer met nog humor ook dus bij mij kan hij niet meer kapot! :-)

Comment

Haha wel leuk ja en zeker gave kleur dat blauw zeg.
          2 x ouwe premium meuk
          BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
          Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ErwinGTA Bekijk bericht
            Idd niet zo slim van Luca!
            Overigens echt een aardige vent, heb ooit het genoegen gehad om
            hem samen met Piero Lardi Ferrari dik 20 minuten te spreken..
            Grappig, je kijkt als een berg tegen hem op maar als je hem dan spreekt
            is het gewoon een toffe peer met nog humor ook dus bij mij kan hij niet meer kapot! :-)
            Ik heb 't sterke vermoede dat hij zakelijk een wat minder toffe peer is... :)

Anyway, wel érg gaaf om die gasten zomaar uitgebreid te kunnen spreken natuurlijk!
            Aprilia RSV Mille '01

Comment

Klopt Rossi zakelijk zal hij behoorlijk hard zijn, maar de meeste zakelijke toppers zijn dat!
              Het grappige is dat ik hem de dag ervoor in Mugello tegenkwam tijdens een
              Fia GT race en toen werd hij omsingeld door security.
              De volgende dag kwam ik hem op maandagmiddag tegen in Maranello en riep hem bij de voornaam in mijn enthousiasme, hij vond dat wel lache en daarop
              volgend hebben we dus een hele poos staan te ouwehoeren :-)
              Over de race de dag ervoor, over Nederland, over mijn auto die toch wel beter kon vergeleken met de zijne op dat moment :-) (was toen een Quatroporte)
              En tot slot signeerde hij nog ff een Ferrari Maranello folder voor mij, dus zeer gave ervaring!

Overigens gaaf dat Alonso bij Ferrari komt! ;-)

Comment

De humormeter sloeg bij dailysportscar.com op tilt...

It's led to rumours that the Prancing Horse are about to announce a World Rally Championship campaign - or not!

There was good news though for Ferrari later as the FIA announced that it would fine Mclaren $100 million for finding the footage below "hilarious"

Individual grains of the gravel from the trap are now on sale in Ferrari shops worldwide priced at a bargain $100 each
                Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Working...
                X