Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lammers in Van Eerds Dakar truck

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Lammers in Van Eerds Dakar truck

Heb er nog op gezocht, niets gevonden, dan maar hier:

http://www.youtube.com/watch?v=LDlCfd0xGyA

Volgens mij kan die man hard gaan met alles dat wielen heeft, maar dat ie ook nog kon vliegen... GOEIENDAG wat komt ie hard voorbij! :)
    Oliestoken voor het goede doel

Meer geluk dan wijsheid natuurlijk
    يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

Zag het gisteren op TV.
      Had er idd aardig de sokken in.
      Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Ik heb wel begrepen dat ie nog veel moet trainen sinds de pre-proloog in Valkenswaard. Hij heeft de vrachtauto daar enkele keren lelijk laten afslaan.
        De Boekhouder

Oi, no professionals

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomstr Bekijk bericht
          Ik heb wel begrepen dat ie nog veel moet trainen sinds de pre-proloog in Valkenswaard. Hij heeft de vrachtauto daar enkele keren lelijk laten afslaan.
          http://www.youtube.com/watch?v=PpGcP...eature=related

http://www.youtube.com/watch?v=yXNnD_4MfYw&NR=1

Maar inderdaad, over die jump heen, neerkomen en dan kunnen doorrijden, is dat de kwaliteit van Ginaf of het geluk van Jan?
          * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
          * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

Andere Jan (*) deed dat met een DAF ook...

Maar een portie geluk zit daar wel bij, want het kan ook gruwelijk misgaan.

* = De Rooij

Comment

Zag het gister ook op TV bij Holland Sport inderdaad..... Mag toch hopen ze tijdens die jump wel de helmen op hadden. Bij de overige beelden uit Marokko reden ze over duinen e.d. heen zonder helm op......

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pakkie Bekijk bericht
                Zag het gister ook op TV bij Holland Sport inderdaad..... Mag toch hopen ze tijdens die jump wel de helmen op hadden. Bij de overige beelden uit Marokko reden ze over duinen e.d. heen zonder helm op......

Geen helm op en omdat de monteur/navigator tegen de kooi geslagen is met z'n hoofd is die in het ziekenhuis opgenomen geweest ter observatie.

Comment

dat is wel erg amateuristisch zeg
                  يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ton van S Bekijk bericht
                    Geen helm op en omdat de monteur/navigator tegen de kooi geslagen is met z'n hoofd is die in het ziekenhuis opgenomen geweest ter observatie.
                    Dan mag je je ook afvragen of ie wel goed in de gordel gezeten heeft.

Comment

Dat Jan Lammers meedoet is wel goed voor de aandacht aan deze sport. (al hebben ze die volgens mij toch al wel aardig)

Hier even een stukje uit een interview:
                      ,,In de ruim 37 jaar dat ik in de racerij zit, heb ik zo’n beetje in alles mét en zonder wielen gereden, maar de Dakar Rally nog niet. Ik wist niet zeker of het wel wat was voor mij. Mede doordat ik vorig jaar Frits heb gevolgd, werd ik steeds enthousiaster. Toen Frits me belde met de vraag of ik voor hem in de plaats wilde meedoen, heb ik nog geen vijf seconden hoeven na te denken voor ik ‘’ja’’ zei,’’ aldus Lammers.

Dat het de eerste keer is dat hij een race met een vrachtwagen rijdt, vindt de autosportgoeroe geen enkel bezwaar. ,,Het stuur en de wielen zijn rond en het principe blijft hetzelfde,’’ lacht Lammers. ,,Ik vind het juist erg leuk om weer eens wat anders te doen.’’

Het stuur en de wielen zijn rond en het principe blijft hetzelfde ??
                      Hmmm Formule1 auto's springen zelden, Le Mans is volgens mij niet voorzien van bergen, stenen en zand.
                      Met een BMW 02 is het Fun to Play

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gijs Bekijk bericht

Volgens mij kan die man hard gaan met alles dat wielen heeft
                        Klopt. Ik was tijdens de 24hr van Oschersleben in de pits box van Jan omdat ik die dag ook moest racen. Hij reed in een 318ti Compact met ca. 140pk. Daarbij ging hij zo vreselijk hard dat zelfs de snellere Golf Endurance auto's (190pk) hem niet bij konden houden. Ging bizar hard!
                        BMW F30 328iA
                        BMW E87 130i
                        BMW E30 M3 + E92 M3 GT4

Propeller-fappert

Comment

Vorige week donderdag liep ik op een vakbeurs rond, kom ik daar Jan Lammers en Phil Bastiaans tegen.
                          http://www.geoinfoxchange.nl/nl-NL/P...20Xchange.aspx
                          Een gele GINAF truck met VINK en Geonius sponsoring stond er ook te glimmen.

Jan gaf een presentatie over woestijn rally navigatie en GPS-tracking.
                          Na afloop nog maar even een handtekening gescoord van mijn naamgenoot. geinig!

Comment

Sympathieke vent wel he? Zo heb ik hem heel wat jaren geleden op Spa gesproken, toen ie daar met de Dome S101 reed. Een jaar of 2 a 3 later ben ik bij Racing for Holland geweest, bij diezelfde Dome, alleen was Jan er toen niet bij :)
                            Oliestoken voor het goede doel

Comment

jazeker. Ik vroeg 'm op hoeveel % hij door die woestijn heen knalde. Meteen een grote grijns en pretoogjes! ;-)
                              Jan en Rob Slotemaker waren vroeger echt mijn jeugd helden. LOL.
                              Last edited by janspeed; 06-12-11, 23:35.

Comment

Working...
                              X