Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lijstjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Lijstjes

Autosport magazine's nieuwste antwoord op een afgezaagd concept: vraag eens niet de lezers, maar de coureurs zélf wie ze de beste aller tijden vinden.

http://www.autosport.com/news/report.php/id/80517

En dan krijg je deze uitkomst:

http://f1greatestdrivers.autosport.com/

Je kunt er weer uitgebreid over discuzeuren...
    Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
    "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Mooie lijst, leuke bron, de rijders zelf.

Er zo door heen klikkend raadde ik de hele top tien, alleen had ik Clark en Prost omgewisseld, als ook Stewart en Lauda.

Mijn grootste "verbazing" is Mansell op 11. Da's wel erg hoog.
    Mini Cooper Clubman
    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
    "Jasper val dood." - RH

Comment

Button voor Jones?
      Mansell voor Piquet?
      Andretti achter Fittipaldi?
      Peterson zo ver achter Villeneuve?

Maar ach, "discuzeuren" inderdaad, daar kom je toch nooit uit...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door V4 Bekijk bericht
        Button voor Jones?
        Mansell voor Piquet?
        Andretti achter Fittipaldi?
        Peterson zo ver achter Villeneuve?

Maar ach, "discuzeuren" inderdaad, daar kom je toch nooit uit...
        - Zo goed vond ik Jones niet.
        - Er zijn veel Britse coureurs die mogen stemmen en Maximus was al niet heel populair bij collega's en dat zal er na afgelopen jaar niet beter op geworden zijn.
        - Tsja redelijk vergelijkbaar denk ik.
        - Gilles heeft veel meer dan Ronnie een legendarische zeg maar cultstatus bereikt.

Ik vind de lijst redelijk evenwichtig eigenlijk.

Groet
        GJ

Comment

Ik had dezelfde top-4 zo even vlug voormezelf samengesteld. Maar niet per se in die volgorde. Fangio vergelijken met de rest van die top-4 is natuurlijk erg moeilijk als je ziet wat voor een boten hij moest besturen. Maar geniaal snel was hij natuurlijk wel.

Edit: ik zou Mansell ook niet bepaald vóór Hakkinnen neerzetten. Mika overtrof hem op alle fronten, behalve op wilskracht.
          Last edited by Taeke; 11-12-09, 21:46.

Comment

ff quickscan gedaan...
            kom Gerhard Berger wel tegen, maar Jacques Villeneuve niet - wel apart (niet dat ik JV nou bij de beste 40 perse wil zien)
            “You’re gonna need a bigger boat”

Comment

D'r zijn maar een paar coureurs die nog iets aan hun ranking kunnen doen. Alonso staat al hoog (en terecht), en dat zal nog wel beter worden denk ik.
              Bellof. Doet me deugd dat hij in de top 40 staat, maar hij verdient mi nog wel een hogere plaats. Villeneuve, hamilton, Andretti en Button staan redelijk hoog, lijkt me.
              En Hunt voor Rosberg, vind ik twijfelachtig.

Enfin, het zijn de coureurs zelf die dit vinden, dus wie zijn wij.......

Comment

En Schumi staat 'maar' op 2 omdat de andere coureurs hem natuurlijk haten, ondanks dat ze niet kunnen ontkennen dat hij natuurlijk de beste is gebleken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennart Bekijk bericht
                  En Schumi staat 'maar' op 2 omdat de andere coureurs hem natuurlijk haten, ondanks dat ze niet kunnen ontkennen dat hij natuurlijk de beste is gebleken.
                  Senna heeft een bijna mytische status. Jong overlijden helpt daar wel bij.

Maar eerlijk is eerlijk, ik denk dat Senna meer aanleg had als het op ruw talent en snelheid aankomt.

Groet
                  GJ

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GJ Bekijk bericht
                    Senna heeft een bijna mytische status. Jong overlijden helpt daar wel bij.

Maar eerlijk is eerlijk, ik denk dat Senna meer aanleg had als het op ruw talent en snelheid aankomt.

Groet
                    GJ
                    Maybe, maar het blijft natuurlijk een what if scenario.

Comment

Het blijft voor eeuwig jammer dat we niet jarenlang naar Senna vs. Schumacher hebben kunnen kijken. Die twee hadden elkaar naar een nog hoger plan getild. Verder is 't een onzinnig lijstje natuurlijk, maar er staan wel gave foto's bij.

Comment

Weer een onzinlijst:

http://www.castroldriverrankings.com/
                        Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                        "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

En het vervolg op bovenstaande:

"Hirvonen earns Castrol Rankings rise"
                          http://www.autosport.com/news/report.php/id/81039

Euh, ja, who cares?

Wordt wel heel goedkope bladvulling voor Autosport.com als dat voortaan zo elk weekend moet gaan...

Comment

Working...
                          X