Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

WRC Sweden 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• WRC Sweden 2010

Zo, weer terug van een prachtig evenement in Zweden! Veel meer sneeuw dan 2 jaar geleden en ook lagere temperaturen. Ondanks dat toch niet echt heel erg koud gehad. Beetje koude voeten bij -15, maar goed.

Ik heb even snel mijn foto's doorgelopen en even gescand en daarna de foto's geupload om toch vanavond al wat te kunnen laten zien.

Hier wat voorproefjes, de rest op mijn site!

Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Wauw! Dit is een evenement dat heel hoog op mijn verlanglijstje staat. Zweden is sowieso prachtig in deze tijd van het jaar en super om die kanonnen over de sneeuw te zien boenderen.

Mag ik vragen hoe je daar terecht gekomen bent? Met de auto? Of vliegtuig en auto huren daar ofzo?

Mooi foto's in ieder geval!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tijmen Bekijk bericht

Mag ik vragen hoe je daar terecht gekomen bent? Met de auto? Of vliegtuig en auto huren daar ofzo?
      Ik kan het je van harte aanbevelen! Warme kleding meenemen en het is genieten geblazen! Dit jaar zijn we met het vliegtuig gegaan van Eindhoven naar Nykoping. Vanaf daar een auto gehuurd.

Comment

Eindelijk, dacht dat nooit iemand er over zou beginnen.

Top foto's dick! Heb de samenvattingen gevolgd via motors tv. Best aardig verslag nu op die zender.

Comment

Dick,

Prachtige foto's weer hoor !!!

Comment

Het leuke is dan dat je daar na 20 minuten (of misschien wel meer) klauteren in de sneeuw eindelijk op een plekkie staat en er dan 20 minuten later een Gummer nog geen 30 meter van je vandaan staat :-)

Comment

Onder het motto: doe wat me je hobby :-) Leuk man! En die Gummer zorgt voor een videootje denk ik?
              ''Thank God for the internet experts''

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen Bekijk bericht
                Onder het motto: doe wat me je hobby :-) Leuk man! En die Gummer zorgt voor een videootje denk ik?
                nope, voor nog meer mooie foto's!

Comment

check dat caster van die ford holygloeiendegvd das niet normaal man !
                  يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

Joost kon helaas niet mee.
                    Maar ik heb weer foto's gemaakt inderdaad..:)

Morgen meer! Goede foto's Dick.
                    Wel toevallig ja, zoveel punten waar je kan gaan kijken en dan elkaar toch weer tegen komen!
                    Last edited by MartijnS; 16-02-10, 00:46.

Comment

Mooie foto's Dick! (en inderdaad een geweldig evenement...alweer 6 jaar geleden dat ik daar studeerde en langs de kant stond te kijken)
                      Let's kick some ass and chew bubblegum...
                      ----------------------------------------------------------------------------
                      '71 Alfa Romeo Giulia Super
                      '72 Alfa Romeo GT 1300 Junior
                      '00 BMW E39 528iA Touring
                      '06 BMW Z4M Roadster
                      '96 BMW E36 328i trackracer
                      '07 Aprilia Tuono Factory

Comment

gave foto's, lijkt me inderdaad top om ook eens naar te gaan kijken. Ik heb wel eens in Engeland bij de RAC in de bossen gestaan, was ook super.
                        Forza!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Boertje Bekijk bericht
                          Mooie foto's Dick! (en inderdaad een geweldig evenement...alweer 6 jaar geleden dat ik daar studeerde en langs de kant stond te kijken)
                          7 jaar voor mij. Inderdaad echt een aanrader.

Comment

Ja, hij was weer heerlijk Coby!

We hebben Extaxi een walky talky gegeven, zodat we hem terug konden vinden als ie weer eens met zn camera het bos inrende :)

Geweldig weer gehad, dikke laag sneeuw, maar geen neerslag of koude wind. Ik maakte helemaal de blits met mn spijkerbroek tussen al die lui met ski broeken en poolpakken. Niet kouder dan -15 geweest overdag en met de zon op de sneeuw warmde het snel op tot prettige temperaturen.

Ow, en JC was zo onder de indruk van de gehuurde Ford Galaxy met spiked winterbanden (aka the bang bus) dat ie bijna zn nieuwe Superb leaser wilde cancellen :)

Comment

Fantastisch mannen !!!
                              Heb ooit in mijn jonge jaren (!) het genoegen mogen smaken om in winters Zweden een (kleinere) rally te rijden en ook op een bevroren meer geboenderd met banden met spykes. Was een onvergetelijke ervaring.
                              "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
                              BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

lol, noemt iedereen z'n huurauto de bang bus? Wij hadden een Toyota busje en die had dezelfde naam ;)

Comment

Geweldige foto's, Dick!
                                  All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.

Comment

Wauw, topfoto's!

*gaat van fåppenholm*
                                    Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                                    "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Mijn foto's zijn ook online, zie meer op: -->KLIK<--! :)

Last edited by MartijnS; 17-02-10, 08:59.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MartijnS Bekijk bericht
                                        Geweldig! Net een modelautootje in een Fallerlandschap...
                                        "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Dank je :) Vind het ook leuk om de omgeving te gebruiken als toevoeging en niet puur de auto in beeld te hebben.

Comment

Nog even een filmpje om een impressie te krijgen HOE hard het gaat

http://www.youtube.com/watch?v=B-dvT...mbedded#at=101

Comment

Vooral de schemerbeelden zijn geweldig!

Comment

Ow zie deze nu pas. Was weer erg gaaf. Mooie foto's hoor!

Zie hier de bang-bus. Wel leuk om met spikes te rijden op wegen vol ijs en sneeuw. Al waren mn 5 passagiers niet altijd blij met mn Raikonen-achtige rijstijl. Uiteindelijk heb ik maar één spiegeltje geraakt in 5 dagen boenderen.
                                                :o)

BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

Gaaf filmpje!
                                                  Zo moet rallyrijden zijn :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ___JC___ Bekijk bericht
                                                    Ow zie deze nu pas. Was weer erg gaaf. Mooie foto's hoor!

Zie hier de bang-bus. Wel leuk om met spikes te rijden op wegen vol ijs en sneeuw. Al waren mn 5 passagiers niet altijd blij met mn Raikonen-achtige rijstijl.
                                                    Ik viel altijd in slaap man! Je bent een goeie buschauffeur.

Comment

Working...
                                                    X