Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Londen-Kaapstad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Londen-Kaapstad

    Bij het mijmeren tijdens 't sleutelen kwam het gesprek ineens hierop:

    http://www.londoncapetownrally.com/

    Van dezelfde organisatie als P-P. De rit is al volgeboekt, helaas, en sowieso zit deelname er vooralsnog niet in, want januari 2011 is wel wat te krap. Om nog maar niet te spreken over 't inschrijfgeld van ruim 10.000 pond *kucheucheuche*

    Maar, euhm, misschien wordt het nog wel eens gehouden? Het leuke is dat voertuigen tot 1986 toegelaten zijn. De organisatie raadt vooral betrouwbare, Afrika-geschikte auto's aan.

    Oude Benzen of Peugeots bijvoorbeeld.

    Goede, degelijke wagens, die ook op slechtere benzine zouden kunnen lopen, zo stel ik me voor. Auto's waarmee je vertrouwd bent. Die je kent.

    En ja, dan sla je toch aan het piekeren:



    Doet toch ergens aan denken, niet? :-)

    Ik bedoel. Steviger en hoger onderstel. Van die mooie witte magnesium-velgen. Ander front (heb ik nog). Wat stickers. Bullbarretje erop. De motor laten we atmosferisch, want dat kan makkelijker slechte benzine aan. En voila.






    Dat wordt weer sparen. :-)
    Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

  • #2
    *fapt met Brun mee*

    Een vette ouwe Legacy lijkt me ook een zwaar geschikt apparaat. Lekker turboloos, toch 160pk max 1100kilo en lekker skeef door het grote zand!. :)
    De Boekhouder

    Oi, no professionals

    Comment


    • #3
      Leuk onderwerp inderdaad.

      Maar die foto is een beetje slecht gekozen ivm die sleepkabel eraan.... ;-)

      Comment


      • #4
        Is dit het voorloop draadje voor L-K met een Audi, of zijn andere opties bespreekbaar?

        Om er nog wat aan te verdienen, een taxi :-)

        fka v164

        Comment


        • #5
          Nee, áls we het ooit gaan rijden, dan met de Audi natuurlijk.

          Op winterbanden. :-)
          Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

          Comment


          • #6
            Sowieso alle niet-zo-ouwe meuk uit de Safari Rally! Als er een paar mensen zo'n auto inzetten, is de rest bij voorbaat kansloos.

            Dit bijvoorbeeld, uit '85:



            Aan de andere kant, het kan ook zo aflopen...



            Mantaatje dan maar, Ruud?



            En Cav moet zich natuurlijk ook inschrijven:



            Dit trouwens niks voor Maarten?



            Maar het áller-, állercoolste is natuurlijk:



            And running a close second:

            Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
            "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

            Comment


            • #7
              1986? Peter is dus voor niks aan het sleutelen?
              fka v164

              Comment


              • #8
                Dit zou ook wel erg gaaf zijn:



                Een van de Peugeot-halftracks waarmee de Fransen destijds op Afrika-expeditie gingen... Tropenhelm op, excuusnegert als monteur erbij et voilà!
                Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

                Comment


                • #9


                  :-)
                  Attached Files
                  fka v164

                  Comment


                  • #10
                    v164 snapt 'm. :)
                    Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                    "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

                    Comment


                    • #11
                      *mompelt iets over goed gereedschap en half werk*

                      De Boekhouder

                      Oi, no professionals

                      Comment


                      • #12
                        Té goed gereedschap, Tomstr...

                        Het leuke is dat voertuigen tot 1986 toegelaten zijn.
                        Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                        "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

                        Comment


                        • #13
                          Manta (inderdaad Dutch) :

                          Comment


                          • #14
                            Dit zou daar ook helemaal goed voor zijn:
                            (wat extra benzine mee dan)



                            Alleen erg jammer dat die precies vanaf 1986 zijn gemaakt. Misschien dat er ergens een preproductie uit 1985 te vinden is...
                            Forza!

                            Comment


                            • #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Dutch Bekijk bericht
                              Té goed gereedschap, Tomstr...
                              Gaan we een beetje moeilijk zitten doen?! *WATS*
                              De Boekhouder

                              Oi, no professionals

                              Comment


                              • #16
                                Voertuig? Ok, doe mij maar deze:

                                Comment


                                • #17
                                  Ja, nee, als het dan écht om goed materiaal moet gaan?

                                  Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

                                  Comment


                                  • #18
                                    Kan ook met een A-tje:

                                    Comment


                                    • #19
                                      Of zoiets dan ?



                                      Kun je achterin nog redelijk wat meuk opstapelen tot 't plafond ook.

                                      Oh en als je door link gebied rijdt trek je de kap eraf en komt de surprise tevoorschijn: http://www.howitzer.dk/vehicles/vehi...6/laro-TOW.jpg
                                      Last edited by M4; 19-03-10, 18:17.

                                      Comment

                                      Working...
                                      X