Deze mag natuurlijk niet ontbreken op het nieuwe forum. Vul maar aan! Ik zal aftrappen met een mooi onboard filmpje van Patrick Sneijders;
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Rallyvideo's
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tijmen Bekijk berichtDeze mag natuurlijk niet ontbreken op het nieuwe forum. Vul maar aan! Ik zal aftrappen met een mooi onboard filmpje van Patrick Sneijders;
http://www.youtube.com/watch?v=uCl9r82S9-8
-
-
Als je dan een echt goed "Snijers" filmpje wil laten zien, dan is dat deze
Comment
-
-
Comment
-
-
Video mit "Lambo" 3-Städte Rallye, einfach Klasse !!!!
Doet mijn onderschrift helemaal eer aan.
Wauw..........."Colourful fearsome cars were roaring in the woods again.
The sight and sound of the mighty Datsun 240Z will long be savoured"
Comment
-
-
Gisteren naar de Condroz Rally geweest, was weer prachtig :)
Video ook alweer online @ http://www.rallymedia.nl :)
Comment
-
-
Gatebil Ice Festival 2008 in het Viking ship in Hamar :)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door brun Bekijk berichtHuh? Wat voor weird schakelpatroon is dat?
Er is even wat uitleg nodig, om een en ander duidelijk te maken.
Lada had eerst een 4 bak, hierna hebben ze er een 5 bak van gemaakt, door heel simpel aan de achterkant van de bak (waar normaal ook de achteruit zit) een set tandwielen te plaatsen als 5e gang.
In de rally uitvoering zetten ze een Hewland binnenwerk in die Lada v.bak, maar voor een "lange" 1 is te weinig plaats. Achter is wel plaats, dus zetten ze daar de 1. Bijkomend voordeel is dat je die tandwielen kunt wisselen zonder de v.bak te demonteren... En die 1 gaat het vaakst kapot, kijk maar eens hoe hij die bak terug ramt in zijn een.
Tsja, die Oost blokkers verzinnen van alles.
Ik moet zeggen, zo'n Hongaarse VFTS gaat behoorlijk, er zijn (1800cc) versies van 190 pk bekend.
@ V4, En dan moet ook nog eens bedenken dat die Lada RWD is, en die Mazda voor hem een Formula 4 oftwel een 4WD.
Maar die Laszo is zeer fanatiek, en een van de toppers uit Hongarije. Je ziet hem in het filmpje eerst die gele Lada duwen, en vervolgens die Polo.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door 325iRallyDriver Bekijk berichtSchijnbaar heeft Petter wel z'n arm erbij gebroken.....
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ton van S Bekijk berichtAls je dan een echt goed "Snijers" filmpje wil laten zien, dan is dat deze
http://video.google.nl/videoplay?doc...La-7D5DQ&hl=nl
En hier het filmpje waar het Snijers deel uitkomt.
Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.
Met Colin McRae in beeld met een Corsa (en een crash) en schitterende inboardbeelden aan het einde van Arrikala in een Mitsu StarionLast edited by Ton van S; 08-02-09, 20:07.
Comment
-
-
Comment
-
-
Video Rallye Sulinger Land 2009 ONLINE !
www.bukstuning.nl --> Video --> Video Rally --> Rallye Sulinger Land 2009
grtz.bukswww.trackdaygadgets.com - TOYO R888 - Kumho V70A - Yokohama A048R - Carbone Lorraine Remblokken
Comment
-
Comment